Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuin scrogge met flip

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    tuin scrogge met flip

    Korting op 420shop
    scrogge 032.jpgscrogge 028.jpgscrogge 030.jpgscrogge 035.jpgscrogge 031.jpghalllowa scrogge 034.jpghier zijn we weer ze flip gaad deze ronde probeeren te scrogge we hebbe dit keer weer een leuk soordje gevonde ze van bobo seeds jack domenia en 1 bubbelgscrogge 033.jpgum maar dat is eene die ik heb gekreegen van 1 week oud ik heb ondertussen ook weer zotte kosten gedaan ik heb 2x 90 l kuipen gekogd ze 1 x 600 w gekogd zscrogge 036.jpge voor de bloej en voor de groej pak ik de 400 w en het noodige zand ook he we gaan nu voor 40 pesent onbemeste cocors en 40 presend special mix en 20 perscrogge 027.jpgsend prelied het hok daar is de scrogge al in gemaakd ze nu staan van vandaag al 2 jakc domenia boven ze het is nog wachte op de 3de he hoopen dat het luscrogge 026.jpgkd tempratuur is nu 25 gr en de lv 50 persend maar teegen de avond loopd dit op naar 60 a70 persend dus tips zijn altijt welkom grt uit het kabouter bos scrogge 029.jpg
    Last edited by kabouter flip; 21 December 2010, 12:37.

    #2
    Re: tuin scrogge met flip

    Succes met de scroggkweek flipke.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: tuin scrogge met flip

      Tziet er goed uit flip , GOOD LUCK I SAY

      Grtz Hash
      Geniet nooit met mate !

      Comment


        #4
        Re: tuin scrogge met flip

        zijn het toch de kabouters di snachts aan het werk zijn

        veel succes ik ga je volgen.

        Comment


          #5
          Re: tuin scrogge met flip

          Succes met je scrogg kweek man!

          Mooi in elkaar geknutseld

          Grtzz
          Eens een paffer, altijd een paffer........

          Comment


            #6
            Re: tuin scrogge met flip

            mooie kupkes voor dikke bomen , en daarboven lekker netje, mooi kabouter is er eentje om te volgen

            gsucces grtz

            Comment


              #7
              Re: tuin scrogge met flip

              heej dat soort net komt me bekend voor maar hoezo het je de zijkanten er ook in gezet flip?

              maar als alles goed gaat komt het wel goed zou alleen je netje een cm of 10/15 hoger hangen dat je planten al met meer body aankomen bij het net
              dan staat het ook sneller vol
              en dat scheelt weer aan het einde van het jaar
              en let op want als hij 70 % vol staat in de groei krijg je natuurlijk nog de bloeispurt
              en die kan dan oplopen to 120 % vol
              en dat kan niet haha das zonde

              maar ga je volgen flipper gr shad\

              Comment


                #8
                Re: tuin scrogge met flip

                scrogge 2 003.jpgscrogge 2 001.jpgscrogge 2 007.jpgscrogge 2 005.jpgscrogge 2 004.jpgho ho ho hier ben ik weer ze weer wat foscrogge 2 002.jpgtos ze ze staan nu 1 week boven ze en het gaad goed zelfs met de bubbel gum gaad het ook lekker die is ook hersteld de wortrls komme van onder de pot uit dscrogge 2 006.jpgus het word stil aan tijt dat de potjes van rond de planten gaan en dat we zand gaan bij vulle ze volgende week weer nieuwe fotos grt uit het kabouter bos scrogge 2 008.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: tuin scrogge met flip

                  Gaat goed daarzo mooi doorgeworteld inmiddels, ga zo door.

                  Comment


                    #10
                    Re: tuin scrogge met flip

                    zo se de bakken zijn aangevld ze nu laad ze maar lekker door groejen nu ze grt

                    Comment


                      #11
                      Re: tuin scrogge met flip

                      scrogge 2 002.jpgzo se ben ik weer ik heb de bakken bij gevuld ze ze kunne groejen nu ze grtscrogge 2 003.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: tuin scrogge met flip

                        ga je blijvzn volgen en as je iets moet weten over dit vraag je maar raak xD

                        Comment


                          #13
                          Re: tuin scrogge met flip

                          oke killer zal ik doen man

                          Comment


                            #14
                            Re: tuin scrogge met flip

                            scrogge 03 0 1 2011 004.jpgscrogge 03 0 1 2011 005.jpgscrogge 03 0 1 2011 010.jpgscrogge 03 0 1 2011 006.jpgscrogge 03 0 1 2011 008.jpgalle hoppa ben ik weer ze scrogge 03 0 1 2011 007.jpgmet een paar fotos ze het gaad lekker hier 2 jack domenia hebbe nu hun 1rste node berijkd ze en de bubbelgum staat al 4 nodes hoog en 1 jack domenia loopscrogge 03 0 1 2011 009.jpgd wad achter maar die komd wel goed de tem is25 gr en lv 54 persent bodem temp 20 a 21 gr morgen gaad de oranje hps er in e van 400w volgendeweek maandag komme er weer fotos grt uit het kabouter bosscrogge 03 0 1 2011 011.jpg
                            Last edited by kabouter flip; 3 January 2011, 15:37.

                            Comment


                              #15
                              Re: tuin scrogge met flip

                              heey man,

                              ziet er leuk uit. Ik ben benieuwd.

                              Succes, Ciao tj
                              "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

                              Comment

                              Bezig...
                              X