Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner Kweekverslag, 1x Zamnesia Runtz, 2x Autoflowers ( Gorilla Glue, Sweet Mango)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Beginner Kweekverslag, 1x Zamnesia Runtz, 2x Autoflowers ( Gorilla Glue, Sweet Mango)

    Korting op 420shop
    4.jpeg3.jpg

    Dingen die ik vermoed dat het kan zijn:

    1. Tijdens het overpotten een paar dagen geleden te ondiep geplant in de 15L Gronest, ik vermoed dat het gewicht van de bladeren niet meer gedragen kon worden door de stam
    2. Overbewatering, afgelopen dagen heb ik ongeveer om de dag 20-30ML water bijgevoegd, afhankelijk van hoe droog de grond was rondom het stekje op 1 vingerkootje diep. 3. De lamp die te ver boven de planten hing waardoor ze te veel ging strekken( ~50cm op advies van het bijgeleverde boekje), zojuist de lamp op 30-35cm hoog gehangen om te kijken of dit de plant weer wat energie gaat geven.

    Ik hoor graag wat jullie denken dat het is, en mochten jullie andere puntjes hebben dan hoor ik het heel graag! is geen beter gevoel dan na een harde dag werken je plantjes er weer mooi bij te zien staan!
    Attached Files
    Last edited by Sunny420; 6 July 2020, 20:10.

    #2
    Het kan door de strek komen idd. Gelukkig heb je de potten niet vol gedaan en kun je nog bijvullen zodat ze steviger staan en je optimaal gebruik maakt van de inhoud van je pot. Als je water direct rond de stam geeft is ook niet goed, daar kan stamrot van komen. Als je je medium van te voren goed hebt ingewaterd hoeven zulke kleine plantjes de eerste week sowieso geen water.

    De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

    Comment


    • Sunny420
      Sunny420 commented
      Editing a comment
      Niet ingeweekt en ik gaf indd best dicht bij de stam water, ik vraag me dus af: als ik rondom me stek water geef, moet ik dan veel meer water geven, Of vindt het water zijn weg wel?

    • Waldpiek
      Waldpiek commented
      Editing a comment
      In dit stadium wil je dat je wortels op zoek naar water gaan. Ipv andersom

    • Sunny420
      Sunny420 commented
      Editing a comment
      Duidelijk! Thanks alot.

    #3
    Een stekje is geen zaailing en een zaailing noem je geen stekje.
    Dat is verwarrend, het zijn twee verschillende dingen.

    Als je ze met overpotten niet tot de eerste ronde blaadjes in de grond hebt gezet, dan heb je ze inderdaad te ondiep gezet.

    Stokjes en steunmiddelen weghalen, en drop er een paar handen grond omheen zodat ze overeind blijft.

    Slecht plan, dat gaat niet goed.
    Een autoflower moet van begin tot eind 18-20 uur licht per dag hebben.
    Een niet-autoflower MOET je op 12 uur licht en 12 uur donker zetten anders gaat die niet in bloei.
    Maar dat heeft dus tot gevolg dat de autoflowers te kort licht krijgen en dus veel (nog) minder opbrengen.

    Binnen kun je beter geen autoflowers kweken, ik kan geen reden verzinnen waarom je dat zou willen.
    Die zijn veel beter geschikt voor buiten, daar zijn ze ook eigenlijk voor "gemaakt".
    Mgoed, je zit er nu mee, dus beter gooi je die niet-auto eruit, naar buiten ofzo.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Sunny420
      Sunny420 commented
      Editing a comment
      Bedankt voor de feedback! Al die termen zijn nogal verwarrend voor een leek , ik ga de autoflowers verkassen en vanavond opnieuw beginnen met alleen maar non auto's!
Bezig...
X