Setup:
- homebox S 80x80x160
- 400W HPS philips son-t pia
- fancontroller + thermostaat
- gewone fan
- RVK 225m³ afzuiging
- phat koolstof filter 225m³
- Co2 gegenereerd door gisting
Medium:
- ronde 12L pot
- gezaaid in AVEVE zaai en stekgrond
- Eergisteren overgepot in potgrond voor AVEVE comfortpack voor mediterrane planten
Zaden:
- Nirvana bubblicious feminised
- Nirvana snow white feminised
Vorige week woensdag 29/12/2010 in natte keukenpapier gelegt. Volgende dag was 3/4 uitgekomen. De laatste snow white was de dag erna gekiemt.
Temp overdag 27° snachts 21° en lv is 60%.
De foto's zijn maar met een gsm genomen, heb niet echt een camera. Ben ook een waardeloze fotograaf.
De 2Links zijn de bubblicious en de rechtse dus de snow white.
Snapshot004.jpgSnapshot002.jpgSnapshot003.jpg
De ronde potten nemen toch veel plaats weg. Kan misschien later niet slecht zijn omdat de planten dan de ruimte tussen de potten gaan benutten. Ik zal het later wel merken en eventueel eens terug gaan zoeken achter vierkante potten.
Het is niet mijn eerste kweek maar wel mijn eerste kweek in een tent (en degelijke HPS verlichting). Vanbuiten ziet de tent er groot uit maar als je er dingen in gaat zetten is de ruimte toch heel snel benut.
- homebox S 80x80x160
- 400W HPS philips son-t pia
- fancontroller + thermostaat
- gewone fan
- RVK 225m³ afzuiging
- phat koolstof filter 225m³
- Co2 gegenereerd door gisting
Medium:
- ronde 12L pot
- gezaaid in AVEVE zaai en stekgrond
- Eergisteren overgepot in potgrond voor AVEVE comfortpack voor mediterrane planten
Zaden:
- Nirvana bubblicious feminised
- Nirvana snow white feminised
Vorige week woensdag 29/12/2010 in natte keukenpapier gelegt. Volgende dag was 3/4 uitgekomen. De laatste snow white was de dag erna gekiemt.
Temp overdag 27° snachts 21° en lv is 60%.
De foto's zijn maar met een gsm genomen, heb niet echt een camera. Ben ook een waardeloze fotograaf.
De 2Links zijn de bubblicious en de rechtse dus de snow white.
Snapshot004.jpgSnapshot002.jpgSnapshot003.jpg
De ronde potten nemen toch veel plaats weg. Kan misschien later niet slecht zijn omdat de planten dan de ruimte tussen de potten gaan benutten. Ik zal het later wel merken en eventueel eens terug gaan zoeken achter vierkante potten.
Het is niet mijn eerste kweek maar wel mijn eerste kweek in een tent (en degelijke HPS verlichting). Vanbuiten ziet de tent er groot uit maar als je er dingen in gaat zetten is de ruimte toch heel snel benut.

Comment