Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekje brabantswit

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kweekje brabantswit

Korting op 420shop
    hey peops.
    tijdje trug alweer,maar hier nog n klein verslagje ,deze keer heb ik brabants wit stekjes.deze staan met zn 30 en in een aardebak van 1m70 bij 1m20 bij 35 hoog.
    voedingslijn:atami a en b terra
    atami bloei component
    atami soil boost
    atami bloombastic.
    verder worden de kindjes regelmatig besproeit met plant vitality en hy-pro spraymix.
    verder hangen er nu 3 lampen boven van 600 w.tijdens de groei periode branden er 2,en vanaf week 2 bloei komt nr 3 erbij.
    zoals jullie kunnen zien,zit nu om de aardebak n nieuwe lucht aanvoer,deze blaast mooi over de dames heen.nu wat pics!
    grtzbbw week 1.jpgbbw.jpgbbw2.jpg

Re: kweekje brabantswit

eerste mwahaha
    beter kan je je inlaat niet op je plantjes zetten omdat het zo koud is ^^ tenzij je van een warme kamer inzuigt
    success ermee!
    gr

Comment

inlaat komt inderdaad niet van buiten,inde zomer dagen hang ik de slang om.nu zuigt ie via t trappenhuis lucht aan,deze ligt zo rond de 20 graden.
      temperatuur in t hok is bijna 27 graden met 2 lampen aan en afzuiging op 33%
      grtz

Comment

kvolg je!
        sigpic

Comment

ziet er netjes uit markster kga ook die atami eens moeten proberen denk ik zo je raadde het me aan enige tij geleden in een PM

ben benieuwd
          greetz
          killer

Comment

erg lekker soortje als je het mij vraagt!

Comment

Hey,

Brabants Wit, wat is dat? (behalve wiet )
              Weet je de genetische opbouw?

Grtz, HJM
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

bbw mama 2.jpgbbw mama.jpgnaar t schijnt is brabants wit een kruising tussen nlx en een white widdow.is eigenlijk n clone only soort.kheb zelf door te stressen n herma verkregen n aantal rondes trug.hiervan heb ik tot nu toe 2 hele mooie vrouwelijke planten opgetrokken zal ze ff posten!(heeft niks te maken met mn ronde staan er enkel bij om te groeien.)kijken of ze vrouw blijven of herma zullen worden.grtz!
                en mensen thanx voorde intresse!

Comment

Een back cross op WW dus.

Succes, HJM
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Dat zijn aardige stekken. Gaat een volle boel worden daar
                    Hoelang laat je ze op 18/6 ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

`@hjm ,zal idd zo iets zijn vermoed ik.
                      @ qnq voorgroei heb ik niet echt n tijd voor,wanneer ze lekker gegroeid zijn dan schakel ik over op bloei,ma denk nu zeker nog 2 weekjes!
                      stekjes zijn inmiddels gesetteld,en beginnen zichtbaar te groeien.wel hier en daar nog wat paarse steeltjes ,ma daar groeien ze wel overheen.
                      fototje008.jpg001.jpggrtz

Comment

Brabants Wit schijnt een verzamelnaam te zijn van witte soortjes.
                        Ook gaat het verhaal dat het een witte kruising is van Brabants Paars (Purple power) maar wat het precies is durf ik niet te zeggen, dus ik ben benieuwd wat dit gaat worden.
                        2 Weken voorgroei lijkt me wat aan de lange kant als ik je ruimte en het aantal planten zie.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hey qnq ,nu nog anderhalve week lijkt me nu bij nader inzien idd wat te lang.maar n goede 5 dagen krijgen ze zeker nog.ruimte vertekent,er staat namelijk nog wel meer in t hokje!
                          021.jpg018.jpg016.jpgvan vandaag

Comment

Ziet er nice uit markster! gaat een mooie volle hok worden.
                            Ik volg ben ook benieuwd naar dit soortje.

Een aarde bak spreekt mij ook aan, zal wel eerst met potten oefenen tot dat ik me medium onder controle krijg ipv dat het verstoord raakt
                            En recycle je de aarde ? lijkt me wel een klus om dat leeg te krijgen namelijk

Grtz en suc6 man!
                            Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paffy View Post
                              Ziet er nice uit markster! gaat een mooie volle hok worden.
                              Ik volg ben ook benieuwd naar dit soortje.

Een aarde bak spreekt mij ook aan, zal wel eerst met potten oefenen tot dat ik me medium onder controle krijg ipv dat het verstoord raakt
                              En recycle je de aarde ? lijkt me wel een klus om dat leeg te krijgen namelijk

Grtz en suc6 man!
                              hey man ,die planten in de potjes staan bij mij enkel voor te groeien,zijn van mn maat ,maar die draait nog op 12/12!
                              de aarde word ongeveer 5 x gebruikt,na 2 rondes word de bovenste 10 cm weggehaald,en aangevuld met verse aarde,verder voeg ik nog maerl kalk toe en enzymen voor evt dood wortel materiaal enz aan te pakken.echter nu heb ik alles nieuwe aarde ivm n spintplaag!.
                              wat mij betreft is een aarde bak ideaal ,omdat je wortelstelsel enorm word,je niet zo secuur hoeft te zijn ,omdat je een hoge buffer hebt.mijn oogsten op n bakkie zijn altijd hoger dan op potten!
                              nadeel is dat je achterblijvers niet kunt wisselen van plaats enz!
                              grtz

Comment

Bezig...
                              X