Hee allemaal 
Zo, lekker met je slaapzak naar je maten gegaan?
Het leven begint wel wat saaier te worden he. Ik twijfel nu toch wel of ik vrijdag nog wel naar de wekelijkse chilling ga.
Met de planten gaat het verder nog wel goed. Vandaag staan ze 7 weken in de bloei. Ik ga nog één keer voeding geven an daarna beginnen met spoelen. Nog ongeveer 2 weken en dan kunnen ze om
.
De chocolope van huismerk ziet er echt heel goed uit en ruikt heerlijk. De Tropical Banana kan je bijna niet meer zien, die berg trichomen zit in de weg. Man, dit wordt weer een extra skaffa soortje
20210124_200201.jpg
20210124_200158.jpg
have a good one

Zo, lekker met je slaapzak naar je maten gegaan?
Het leven begint wel wat saaier te worden he. Ik twijfel nu toch wel of ik vrijdag nog wel naar de wekelijkse chilling ga.
Met de planten gaat het verder nog wel goed. Vandaag staan ze 7 weken in de bloei. Ik ga nog één keer voeding geven an daarna beginnen met spoelen. Nog ongeveer 2 weken en dan kunnen ze om
. De chocolope van huismerk ziet er echt heel goed uit en ruikt heerlijk. De Tropical Banana kan je bijna niet meer zien, die berg trichomen zit in de weg. Man, dit wordt weer een extra skaffa soortje
20210124_200201.jpg
20210124_200158.jpg
have a good one

Comment