Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: plug and grow 125 watt kweek 2x pineapple chunk
van mij eentje om, die indica was, ziet er goed uit, de andere 3 zijn nu ruim 14 weken in bloei...en eind is nog niet in zicht....
check trouwens dit topic http://www.thctalk.com/cannabis-foru...ineapple-chunk gast, had m 103 dagen in bloei!!
wel een flinke plant trouwens...maar goed....
P'z
heee, weet iemand waar ik e40 fitjes kan kopen?
ik had er namelijk 1 besteld zonder rekening te houden dat dat niet in een e27 fitting kan haha!
groetjes
heee, weet iemand waar ik e40 fitjes kan kopen?
ik had er namelijk 1 besteld zonder rekening te houden dat dat niet in een e27 fitting kan haha!
groetjes
zo maar weer ff een update
de dames zitten nu op 46 dagen bloei.
Ze hebben wel ene grote test moeten doorgaan, we kregen gister bezoek van de huisbaas.
daardoor hebben we ze in een busje gezet van 5 tot 9 savonds.
Eens kijken wat ze daar van vinden, de lichtperiode is dus 1 dag wat korter geweest, terwijl de donkerperiode gewoon 12 uur is gebleven..
Zal vanmiddag en anders morgen foto's maken!
Update: 56 dagen bloei.
Los van wat gele bladpuntjes gaan de dames volgens mij wel prima?
Aankomende week wordt er een microscoop en wat metertjes aangeschaft zodat ik jullie wat meer info kan geven;p
mooi buds echt hele mooie buds,
Je hebt alleen 125watt en geen extra groei en bloei middelen?
zit er ook aan te denken een 125watter aan te schaffen,
mijn complimenten hiervoor
heey thanks man,
Ik heb echt alleen een plug and grow 125 watter erboven hangen, verder gebruik ik geen extra voeding..
deze kweek ga ik gewoon zo laten, en dan de volgende ronde weer met deze lamp, en wel extra voeding.
voor de liefhebbers, 3 fotos. Is er iemand die al iets durft te zeggen over de staat van de trichomes mbv deze fotos?
Volgens mij zijn ze bij de ene plant al aardig milky..
Eyy mate, trichomes zijn voor het grootste deel milky en clear, wil je een echt goede stoner moet je hem minimaal nog 1-2 weken laten staan tot je een 50/50 milky/amber verhouding hebt.
Greetzz mate
Comment