Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste "gevonden" plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Eerste "gevonden" plant

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal, ik heb nu een tijdje een plantje staan die ik gevonden heb op 28 augustus, toen was die zo als op foto 1, nu heb ik hem een maandje staan en is die zoals op foto 2,
    Ik heb momenteel een lamp er boven hangen dit is de lumeri sq100, heb al gelezen dat dit niet de beste is maar goed las dat pas toen ik hem al had gekocht, nu geef ik ook voeding de verhouding 3-4-3 zo uit mijn hoofd en dan 5ml per 1l water, dit is mijn eerste kweekverslag en eigenlijk ook mijn eerste kweek, volgend jaar ga ik vanaf zaadje beginnen, wie verwacht ook dat je een plant vind haha.
    ​​​
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    Last edited by Dutchgrow420; 3 October 2020, 11:15. Reden: Klikte per ongeluk op post.... Oeps

    #2
    Het is ook niet de bedoeling dat je 'm meeneemt als je een plant van iemand anders tegenkomt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Dutchgrow420
      Dutchgrow420 commented
      Editing a comment
      Snap ik zou ik ook nooit doen lees andere comments

    #3

    Volg


    ​​

    Comment


      #4
      Gevonden? Veel succces ermee. Stond die al in een pot enz?

      Comment


      • Dutchgrow420
        Dutchgrow420 commented
        Editing a comment
        Nee stond in de volle grond dus mee genomen naar huis en in een pot gestopt

      • Tsjara
        Tsjara commented
        Editing a comment
        Dan wens ik je ook nog veel succes

      #5
      Ik heb begrepen uit het andere topic dat TS zaden heeft gestrooid in de natuur en na een tijdje stond deze plant boven de grond.

      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      #6
      Nee dit valt niet onder het kwekers-mandaat. Zomaar een plant ontvreemden,foei foei foei schaam je.

      Comment


      • Dutchgrow420
        Dutchgrow420 commented
        Editing a comment
        Gelukkig was die niet van iemand anders, anders had ik hem wel laten staan, heb daar ooit is zaadjes gestrooid nooit verwacht dat er een plant zou groeien, eigenlijk ook vergeten dat ik ze daar had gestrooid, dus eigenlijk heb ik hem gevonden/onbewust geplant haha

      #7
      Dit is wel een heel raar verhaal, ooit eens ergens zaadjes gestrooid. Maja nsb-ers moeten er ook zijn, zieg!!!

      Comment


        #8
        Erg vreemd verhaal
        God was never on your side..

        Comment


          #9
          Hallo allemaal, heb de plant omgehakt, ga vanaf zaadje beginnen, ik zit zelf te denk aan arjan's Strawberry Haze, iemand hier ervaring mee?

          Comment


            #10
            Die Arjan's Strawberry Haze kan best groot worden zonder training.
            Als je LST en SCROG graag wilt leren dan is het een prima keus.

            Zelf ben ik een grote Haze fan maar ik wacht met Haze tot ik wat meer ervaring heb.
            Ben momenteel bezig met mijn 2de binnenkweek.

            Ga je de lamp ook upgraden voor een 100W / 120W Quantum Board ?
            ronde 1 - ronde 2 - ronde 3 - ronde 4 - ronde 5 - ronde 6 - ronde 7 - ronde 8 - ronde 9 - buiten 2022

            Comment

            Bezig...
            X