Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Takketoelli versus murphy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Lekker man laat het smaken
    Aan het wasrek ook gewoon alles ophangen



    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Is gepromoveerd tot wietrek! Sommige dingen moet je in ere houden
      Wegens wiet gebrek zit ik nu al aan de Sensi Skunk. Fuck rijpen
      Lekker stoned en gratis zaad!

    #47
    Goed bezig ! Ik rook ook wiet met banaantjes maar voor een apenkop als ik geen probleem

    Deze maar snel vergeten en de focus op de volgende ronde dan maar ..
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Neuh, daar doe ik ook niet moeilijk over. Sterker nog, ik heb eens zoveel mogelijk banaantjes in een joint gepropt. Aangezien ik al k&tstoned was (duh...) kan ik niks over het effect daarvan zeggen

    #48
    Ach het eindresultaat is nog best aardig en je hebt weer een paar lekkere soortjes erbij
    Lopend Verslag

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Meer fluffy plukjes ook of niet perse dat? Ik heb hier 3 special kush , waarvan 1 herma he, ga ik zeker onderwerpen aan verschillende smaaktestjes, tot het bittere eind

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Deze ronde heb ik 0,0 fluff. Het snoeien is erg goed gegaan deze ronde

      Ik weet het pas echt zeker als de rest ook zo proeft. Ik heb de kleinste topjes gerookt en daar zit al zaad in. Mijn eerste zaad. Al met al toch een bijzondere ronde

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Hoop dat de smaak meevalt en wenig zaad erin verder! Hierook snoeptopjes al testen op smaak en zaad.

    #49


    20201218_100340.jpg


    Laten we aannemen dat het metertje een afwijking van -2 heeft...


    Totaal niet gerijpt, goed te roken. En ik hoef straks mijn grinder niet schoon te maken



    Later meer!


    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Perfect , zo heb ik hem het liefst goe gedaan , geniet er van !!!!

    • Kweekfreak
      Kweekfreak commented
      Editing a comment
      Lekker man enjoy

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Laat ze smaken en suc6 in de volgende ronde

    #50
    Goedemiddag!




    Nou, tent is opgeruimd! Takketoelli blij, katten blij.... ze mogen weer de hobbykamer op nu.
    Gisteren heb ik de laatste wiet in de potten gedaan.


    20201221_155645.jpg
    Van links naar rechts! Mazar, Mazar, Sensi Skunk, Bubble bomb en Bubble bomb


    Vandaag ben ik de Bubble Bomb aan het roken....
    De Mazar heb ik nog niet echt geproefd (1 jointje) , die is binnenkort aan de beurt. Ik wou zo snel mogelijk weten of het te kort spoelen invloed heeft op de smaak, en dan met name of ik iets van de Rogis OGF zou merken.
    NIKS..

    Tja, curen gaat weer eens niet lukken deze keer. Ik heb simpelweg niet de financien om nu nog een maand te wachten...
    Je zou ook kunnen zeggen dat ik te weinig kweek, daar gaan we vanaf volgende ronde verandering in brengen!!
    Of ik blow teveel, kan ook...



    Man, wat is er toch allemaal gebeurd deze ronde... en toch een oogst! Goed te roken, lekker stoned. Maar..... je proeft iets wat ik in een comment hierboven ook al aangaf. De Bubble Bomb heeft net als de Sensi Skunk een aparte ondertoon die ik wijt aan het bestuiven. De wiet verkruimeld ook anders lijkt wel, wat ook aan de vossestaarten kan liggen. Alle wiet heeft zaad, dus de verkruimelaar kan de kast in

    De katten komen naast mij zitten als ik een jointje draai, hopend op een vallend zaadje dat zo'n ontzetten leuk geluid maakt als het valt


    .... ....




    SENSI SKUNK
    20201218_100245.jpg
    Dit is een top die dicht bij de lamp zat. Zo zien alle toppen van haar uit die het hoogst kwamen; een wat verdort uiterlijk. Na weghalen van het (vele) blad zie je er bijna niks meer van. Ik maak tegenwoordig de toppen schoon als ik ze ga roken en bewaar al het bladafval voor ijshash. Scheelt mij weer een hoop tijd en energie!

    20201218_100233.jpg
    Ze begint langzaam lekker te ruiken!


    Roffeldetromgeroffeldetromtromtrom:

    53 gram!!

    Dat begint super dus, boven verwachting. Maar er zit ook nog flink wat blad aan, dat wel


    Tja, stonetjes... ik vindt het lastig. Ze krijgen allemaal sowieso -1 stonetje door 'de bestuivingsmaak'.
    Ze heeft veel blad, zaad.... maar al met al toch te roken



    2 stonetjes dan maar





    BUBBLE BOMB
    20201221_155808.jpg
    Vol vossestaartjes, vol zaad, maar ook vol trichjes! Doet sterk denken aan de Dosidos van vorige ronde, lijkt er erg veel op. Plakt ook als enigste van de drie zoals een wietje moet plakken, verder is ze erg compact. Echt goed hard

    20201221_155749.jpg
    Ik wordt er flink stoned van, maar het blijft niet zo lang hangen. Ze is ook iets te vroeg geoogst, misschien vandaar. Ze had samen met de Mazar eigenlijk net na de kerst geoogst mogen worden.
    Ruikt lekker!


    Trommeldetrommelderoffelroffeltrom:

    84 gram!!


    Die heb ik 2x gewogen, daar moest iets fout gegaan zijn??
    Nope, 84 gram! Die is echt compact!



    3 stonetjes, ze neeft mijn ronde gered!!




    MAZAR
    20201221_155722.jpg
    Die is eigenlijk morgen ofzo aan de beurt maar ik sluit deze Murphy ronde nu af. Af, weg, klaar, verder!
    1 jointje heb ik van haar gehad en ze lijkt veel op haar zus van vorige ronde. Echt goed beoordelen kan ik haar dus eigenlijk niet maar afgaande op haar zus weer wel zeg maar

    20201221_155708.jpg
    Niet bijzonder dus. Open structuur, veel pistels. Wel weinig blad. Smaakte niet echt bijzonder, lichte stoned



    Tromgeroffeldetromtromtromtrom:

    42 gram

    Alles is meegenomen deze ronde dus ook 42 gram Mazar. Ze ruikt in ieder geval beter als haar zus!



    1 stonetje. Ben geen fan van Mazar


    In totaal dus 178 gram. Met drie planten niet slecht eigenlijk, toch 60 gram per plant. Als nr 4 erbij was geweest had ik misschien wel de 240 - 250 gram gehaald, en dus 1 op 1 kunnen draaien. Dit is de eerste keer dat ik onder de 1 op 1 zit met de cobs. Dat ligt dus niet aan het licht. De reden staat in de spiegel als ik ervoor ga staan


    Bedankt voor het volgen allemaal, binnenkort volgt er weer een nieuw verslag!





    GROTE GROETEN!!


    Last edited by Takketoelli; 21 December 2020, 22:10.
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Handige winkel de Action, dus bij Takketoelli vs Murphy is na een lange strijd Murphy toch afgehaakt dan.

      Afgaande op dat hele zussen verhaal komt er de volgende ronde weer een Mazar in de tent!

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Waarom geen widow dan? Medium difficulty maar lekkere witte weed toch?

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Slechte ervaringen mee; bij mij worden ze nooit volwassen. Is een Takketoelli dingetje

    #51


    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...en#post1580388




    Wees welkom!
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment

    Bezig...
    X