Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

18x fastbuds autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Week 2 dag 3, ik vind da ze traag groeien en is ook klein beetje te warm in de tent, met 1 lamp dekt niet de alle 18 planten dus heb de 2 de lamp er moeten bijhangen drm dat het te warm is in de tent
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    Comment


    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ik vind goed gaan ze groeien niet snel Indd in het begin ze moeten eerst meer motoren's aanmaken voor dat ze kan exploderen

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Het is nu ook een dalende maan periode, dan is er gewoon meer ondergrondse groei (activiteit), nog tot 15 dec tegelijk een goede periode voor snoei en toppen, vanaf dan terug zul je ze wel zien gaan

    #17
    Bas Haze 2plantjes hebben krulbladere,teken van te warm in de tent, al derest heeft er geen last van
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      :O:O:O

    • TheBigDudeski
      TheBigDudeski commented
      Editing a comment
      Ik lees hier vooral dat je de fan NOOIT op de plantjes moet richten, maar juist in de ruimte tussen de planten en de lamp.

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Bij mij doen ze het beter als Ik hem er op richt

    #18
    Rietslang
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.
    Last edited by Cheese420; 17 December 2020, 11:03.

    Comment


    • Cheese420
      Cheese420 commented
      Editing a comment
      Bas Haze ja ik rook maar nooit bij de planten en ruit staat open voor te verluchten, ik rook enkel jointjes, maar m’n vriendin rookt gewone sigretten

    • Cheese420
      Cheese420 commented
      Editing a comment
      Bas Haze kan wel 100% waar zijn wat je zegt want is enkel de gorilla cookies die aan de deur staat die ik altijd opendoe om water te geven of soms openlaat aan de onderkant om te verluchten

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ik heb er niet heel veel verstand van maar zo lang ze nog groen zijn zou Ik me niet al te druk maken

    #19
    Bas Haze QnQCanaboid tabaksvirus heeft mozaiksporen: heb foto’s van de andere cookies geupload, zijn die gele plekken mozaiksporen of teken van teveel voeding? Zijn juist de 3 cookies die vervormd en een klein geel plekje hebben
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Comment


    • Cheese420
      Cheese420 commented
      Editing a comment
      Bas Haze growmix plagron daarom ik ook niet veel wortelstimu geef, normaal eerste 3 weken mag je geen voeding geven met growmix

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Nee dat wortelsap doet niet zoveel, daaraan ligt het niet.
      Ik vroeg het me af omdat je zelf aan overvoeding dacht maar je hebt nog geen voeding gegeven dus dat is het niet.

    • Cheese420
      Cheese420 commented
      Editing a comment
      Oke dus wortelsap is geen basic nitriunt maar een additive, de nieuwe blaadjes die gekomen zijn bij de royal cookies zien er al iets beter uit en ook geen bruine of gele plekken dus die komen er wel door

    #20
    Beetje teveel water of? De andere staan mooi met blaadjes omhoog
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by Cheese420; 20 December 2020, 22:15.

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Plantje op de eerste foto staat een beetje geklauwd dus nog steeds teveel aan voeding

    #21
    Update; iedereen alsinds fijne feestdagen toegewenst en dat 2021 een vreugdevol jaar mag zijn voor iedereen ✌️Week 4 dag 2: vind ze goed gaan, wedding cheesecake is duidelijk al wat groter of de andere vrouwtjes, denk ook omdat wedding cheesecake tot 130cm kan groeien en de andere maar tot 60-100cm juist (smoothie 70-110 deze staan naast de wedding cheesecake)

    wedding cheesecake ga ik wat low stress toepassen zodat ze geen 130 word maar mss ook 100cm en zo niet dan verhoog ik alle planten door er iets onder te zetten zodat ze gelijk komen met de wedding cheesecake,

    ps: 1smoothie is al 1week bijna nietmeer gegroeid of de blaadjes ook niet, ik heb 3 green crack in 1pot gedaa, om te testen en deze zijn al groter of de smoothie die gestopt is met groeien

    Rietslang de plant met krullend uiteinde heb ik enkel en alleen nog water gegeven toen jij zei van teveel voeding en toch krullen de bladeren nog meer, ga nu foto’s maken en erbij uploaden

    planten heb ik wat grote bladeren gesnoeid gelijk vorig jaar dus normaal staan ze veel bossiger
    Last edited by Cheese420; 25 December 2020, 11:02.

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Aja oei neen je had nog geen gegeven maar is niet erg is nog een jong plantje Mss zit het in je bodem en word het vrijgemaakt met het water geven, kan ook iets anders zijn he

    • Cheese420
      Cheese420 commented
      Editing a comment
      Had wel al wortelstimu gegeven maar toen je zei van teveel voeding toen had ik enkel nog water gegeven dus dat ga ik nu blijven doen tot ze erdoor gekomen is

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Niet vergeten opnieuw het voeden te starten zodat je geen tekorten hebt in de bloei

    #22
    Kon de foto’s niet meer in bovenstaande tekst voege, dus deze foto’s zijn van de update van paar minuten geleden ps’ 1 zkittlez was dood en omdat ik toch 5 green crack zaadjes in ontkiemen overhad, toen had ik 5 green crack in die pot gedaan en 3 zijn er door gekomen dus die 3 zitten nu nog altijd in die 1 pot en ze zijn al even groot of sommige planten die alleen in de pot zitten
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 11 photos.
    Last edited by Cheese420; 25 December 2020, 11:12.

    Comment


    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Ik vin ze ook wel goed gaan, hoeveel watts aan HPS geef je nu en wat is je min. Temp? Grtz

    • Cheese420
      Cheese420 commented
      Editing a comment
      Waterfall420 2x 600watt en 27 graden is de minimum geweest als licht aanstaat, in de donkere uren is het 20-22 graden

    • Cheese420
      Cheese420 commented
      Editing a comment
      Waterfall420 2x 600watt en 27 graden is de minimum geweest als licht aanstaat, in de donkere uren is het 20-22 graden

    #23
    Iemand ideeen om iets geks te doen met de 3 x green crack in 1pot? Deze doen het wel meer dan goed ✌️Ps: voorbloei is bij de meeste begonnen, ze beginnen mooi te strekken, nu dag 5 week 4
    licht 20u 4u
    water: 40cl sommige 30-35cl
    lichtafstand: 65cm planten die het grootst zijn) die wat kleiner zijn staan er wat verder van dus 75cm die kleinere probeer ik wat gelijk te houden door iets onder te zetten

    kleinste plant : 19cm
    grootste 38cm
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    Last edited by Cheese420; 28 December 2020, 19:56.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Mss in de midden zetten en lst'en naar 3 kanten ? Om het meest eruit te halen ?

    • Cheese420
      Cheese420 commented
      Editing a comment
      Wesley pipes merci zal ik doen

    #24
    Bij 1plant zie ik nu overal kleine bolletjes met witte haartjes op, wanneer mag deze bloeivoeding beginnen krijgen?het is nu 5weken geleden dat ik de zaadjes heb laten ontkiemen (uit het zakje gehaald heb ze waren pas 2dagen later ontkiemd, dus morgen starten ze week 6( vanaf ontkieming gezien pas woensdag start week 6)
    morgen upload ik betere foto’s
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


      #25
      Ik denk dat je minimaal nog wel een volle week kunt wachten met bloeivoeding.
      Ik zie nog steeds wat lichte bladpuntjes, wat wijst op iets teveel voeding.
      Wat krijgen ze nu, hoeveel, hoe vaak ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Cheese420
        Cheese420 commented
        Editing a comment
        QnQ Ze krijgen nu 40-50 cl water per 24 uur nu geef ik ze 5ml groei op 2l water ,ik had een dagje 8ml gedaan en toen waren de puntjes gekomen dus ben terug gezakt naar 5ml,
        Terra grow 5ml
        Pure zym 2ml/2l
        Power roots 2ml\2l, ik meng deze nu allemaal samen in de 2liter fles...

        ( ik heb ook sugar royal aangekocht voor betere smaak en kortere cyclus, dit mocht al vanaf week 3 gegeven worden volgens plagron) vandaag heb ik 1ml op 2l gedaan om reactie van de plant te bekijken

      • Cheese420
        Cheese420 commented
        Editing a comment
        QnQ op YouTube staan er 2filmpjes van fastbuds (seed to harvest) in 10weken volledig klaar sommige 9weken, dus ik zit nu in week 5,
        bekijk anders eens de video de week 5 op video zo staan mijne nu ook dus als ik de video mag geloven dan is het nog 5weken en klaar

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Geloof wie je wil geloven. Ik geloof dat je teveel vertrouwen hebt in verkopers.
        9 of 10 weken is alleen mogelijk als ze na 1-2 weken in bloei gaan, en dan heb je mini-plantjes.
        De bloeitijd van cannabis is altijd een week of 7-8.
        Dus als ze na 6 weken in bloei gaan, kun je er vanuit gaan dat ze er totaal 14 weken over gaan doen.
        Het enige wat bij autoflowers sneller is, dat is de groeiperiode.
        Ook omdat je die als kweker nauwelijks kunt beinvloeden. De groeiperiode staat vast.

        * Autoflowerverkopers zouden misschien beter adverteren met de totale groeitijd, daar hebben we echt wat aan

        Sugar royal bestaat uit gehydroliseerd diermeel, organisch gebonden stikstof, het is een extraatje zeg maar.
        Hoe het dan zorgt voor een snellere cyclus wordt nergens uitgelegd of verder op ingegaan.
        Zo'n uitspraak doet het natuurlijk wel erg goed voor de verkoop

        Mgoed, we gaan het meemaken he...
        Als je de trichomen maar goed checkt voor je ze omhaalt, dan komt alles goed

      #26
      QnQ hier een aantal betere foto’s, gele bladpuntjes gaan langzaam weg en deze foto zal u beter zicht geven, fastbuds zegt dat ze niet veel nutriens nodig hebben dat ze eigg makkelijk te kweken zijn zonder al te veel voeding dus mss daarom de gele puntjes
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 9 photos.
      Last edited by Cheese420; 7 January 2021, 14:50.

      Comment


        #27

        Hallo sorry voor late post maar wat druk gehad laatste weken, Uhm ze zitten nu week 7dag 7 dus morgen starten ze week 8, ik reken op 12weken ongeveer,
        nu 1vraag ?ik heb gisterenavond 70cl water gegeven en nu deze ochtend stond aarde terug droog mag ik dan 8u savonds 70cl geven en 8uur smorgens nog eens 30cl? Licht is uit van 16-20u
        20u geef ik water en smorgens als ik opsta is zowel bovenkant als onderkant droog dus denk dat ik ze wel 2x per dag water mag geven? Binne 2uur upload ik foto’s in het donker

        ps: savonds geef ik 70cl water en mss 5cl loopt er van onder nog uit en sochtends is aarde helemaal droog..

        planten zijn nu 65cm tot 90cm en ze groeien eigg maar 0.5 tot 1cm per dag, sommigen groeien nietmeer maar zie ik dat de top groeit mvg

        juist de skittlez blijft triestig met omlaag hangende bladeren, heb deze paar dagen voeding verlaagd en water ook en ook keer verhoogd en niks veranderd er, heb veel geprobeerd minder en meer maar ze blijft zo droevig of kan het zijn omdat die aan de ventilator staat?
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 4 photos.
        Last edited by Cheese420; 20 January 2021, 13:23.

        Comment


        • Canaboid
          Canaboid commented
          Editing a comment
          De Zkittlez is lastige met voeding.
          Heeft veel voeding nodig.

        #28
        Als het blad niet zichtbaar hangt hoef je niet extra water te geven.
        Beter gaan ze wat droger de nacht in.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Cheese420
          Cheese420 commented
          Editing a comment
          Oke isgoed deze geef ik geen water nu en zal ik wat extra uren nacht geven merci qnq

        #29
        Dit zijn ze nu allemaal in donker getrokken
        zkittleznummer 2 staat helemaal op einde van foto’s die is iets kleiner en smaller of zkittlez 1 die er triestig uitziet e,m’n de kleine plant geef ik evenveel water en voeding en die heeft niet echt problemen wel kleine top productie maar nu worden de topjes groter, dus ik denk dat zkittlez 1 veel meer water moet krijgen
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 12 photos.
        Last edited by Cheese420; 20 January 2021, 18:51.

        Comment


          #30
          Nog wat enkele mooie foto’s week 8 dag 3
          ze doen het allemaal prima
          zkittlez is er ook door licht aant doorkomen en is nu mooi aant bloeien
          de geur is ook zeer intens nu lekkere geurtjes door elkaar
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 6 photos.

          Comment


          • KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            De zkittlez die smaak is echt lekr.

          • Waterfall420
            Waterfall420 commented
            Editing a comment
            Ik heb die Zkittelz ook 1 maal gehad uit een sjop in eindhoven, is idd iets speciaal maar zeer lekker wietje

          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            Ik heb Monster Zkittlez klaar liggen voor volgende ronde !!!
        Bezig...
        X