Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Cookies Gelato Feminized met Plagron Batmix en extra voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Royal Cookies Gelato Feminized met Plagron Batmix en extra voeding

    Korting op 420shop
    dag 1
    20201128_004005[1].jpg 20201128_004027[1].jpg

    #2
    voor mensen die er over denken zelf wiet te kweken? Begin morgen! Als je 4 plantjes doet en alles gaat gewoon dan hoef je niet meer coffeeshop.. met half jaar einde coffeeshop
    met vorige vollgens mij aantal misgegaan door ontkiemen niet correct te doen.. de zand in die potjes was heel droog, bij raam gezet in volle zon in midden warmteperiode laatste zomer... temp op die kastje gaf aan 34... maar was veel warmer! dus ik heb ze eigenlijk op de bbq gezet

    andere is... bij die zaadjes in die bakjes doen zaadjes op de grond geflikkerd, en ze niet terug kennen vinden... dus tip is een diep bord ofzo gebruiken als je de zaadjes plaats



    ik doe nou feminized.... maar omdat ik kleine kassie heb misschien beter om af aan te houden .. als zeg na paar weken je moet andere erbij zetten dan met af geen probleem... met niet-af wel
    Last edited by QnQ; 29 November 2020, 09:02.

    Comment


      #3
      Heb je de ledjes aangezet in dat kiemkastje ?
      Zou die gewoon aan laten, tot ze boven de grond komen.
      Zo gauw je ze ziet moet je ze al in de grotere pot gaan zetten onder goed licht, anders strekken ze vrij snel.
      Ghehe...ja tijdens ontkiemen mogen ze nooit droog vallen, dan is het meestal game over.

      Ja, als je alleen auto's kweekt kun je de hele kweek planten eruit halen en erbij zetten, mat feminized is dat niet.
      Maar fem. gaan wel 3-4x zoveel resultaat opleveren.....dat is ook een verschil.
      Mja, dan moet het goed gaan he.,...zover zijn we nog niet
      succes
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • ronnydev
        ronnydev commented
        Editing a comment
        goed datj e zei.. had nieuwe batterijen gehaald.... maar ff ding was nou uit... dus batterijen nu in lader .. ja ik doe ook hele dag aan
        en daarom heb ik nou ook fem... voor hopelijk meer opbrengst
        thx voor de tips

      #4
      het is een goed ding om te checken of je batterijen wel vol zijn.. ondanks dat net uit verpakking


      20201130_142637[1].jpg

      Comment


        #5
        alle 4 de babes nu boven de grond, grond net klaargemaakt, straks worden ze overgezet, en dan gaat die weer


        Moet wel zeggen dat 2 vreemd begin hebben.. misschien lag zaadje op de kop??
        20201210_054949[1].jpg
        Last edited by ronnydev; 10 December 2020, 05:53.

        Comment


        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Volgende keer beter onder de kweek lamp zetten krijg je veel mooiere plantjes van

        #6
        Het ziet er idd uit of eentje een salto doet en 2 andere zijn echt al heel erg gestrekt.. Q zei nog dat zodra ze boven zijn de led lichtjes niet voldoende is, maar daar moet je wel op tijd bij zijn. weet niet of het nog verstandig is die heel lange nog te gaan gebruiken omdat de wortels moeten nu naar boven groeien als je hem zo diep gaat poten
        ​​​​
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


        • ronnydev
          ronnydev commented
          Editing a comment
          2 en 3 deden salto.. 3 ook beetje slungel, maar gaan alle goed

        #7
        20201213_173306[1].jpg


        20201213_173313[1].jpg 20201213_173319[1].jpg 20201213_173325[1].jpg

        Comment


          #8
          Goed ingraven die slungels daarna je lamp dichter anders gaan ze je dadelijk omvallen.

          Comment


          • ronnydev
            ronnydev commented
            Editing a comment
            alleen 3 beetje wiebelig.. geef haar krukken tot ze zelf kan staan

          #9
          heb net mushrooms besteld... mushrooms is hier ook relevant he? .. van mushrooms weet ik dat champignons wel lekker zijn =]
          en ken don juan en carlos castanada beetje.. thats it
          heb de mexicana

          Comment


          • ronnydev
            ronnydev commented
            Editing a comment
            van wat tot nu toe gelezen.. hangt van soort af.. azulescent .. groeit op hout en begint fruit.. paddos bij lage temperatuur
            cuberes of zo dan wel 23 beste

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Ze hebben wel een hoge vochtigheid nodig

          • ronnydev
            ronnydev commented
            Editing a comment
            ja vochtigheid 99-100% tot je 1ste kleine paddoos ziet dan kan iets minder , dan moet gelucht worden.. paddoos ademen als mensen niet als planten (allemaal boekwijsheid tot nu toe)

          #10
          de laatste begonnen gister.. 12 uur vol water dan afgieten en dan..
          20201220_183638[1].jpg 20201220_183645[1].jpg 20201220_183654[1].jpg 20201220_183747[1].jpg 20201220_183847[1].jpg

          Comment


            #11
            20201103_165719.jpg 20201117_105020.jpg
            dit was de eerste oost heb er nog wel meer vanaf gehaald
            20201107_225926.jpg
            succes met je paddo's over een paar weken kan je lekker trippen

            Comment


            • Bas Haze
              Bas Haze commented
              Editing a comment
              Wat ik heb gemerkt maakt het kwa intensie niet uit maar wel hoe lang het duurt

            • ronnydev
              ronnydev commented
              Editing a comment
              gewicht x psilocybes

            • Bas Haze
              Bas Haze commented
              Editing a comment
              Probeer het uit zo heb ik het er varen ik werd van 3 paddo's net zo raar als 5 alleen duurde het bij 5 paddo's duurde de uitwerking langer

            #12
            1ste keren van roken zijn. ... daarna niet meer... chase the dragon

            Comment


              #13
              bladeren worden groter dan bij autoflower
              20210105_233140[1].jpg 20210105_233145[1].jpg 20210105_233151[1].jpg 20210105_233155[1].jpg

              met deze niet blij mee...... zit boven me tent
              20210105_233239[1].jpg
              en deze valt nog niks aan te zien
              20210105_233312[1].jpg

              Comment


              • ronnydev
                ronnydev commented
                Editing a comment
                bij de laatste is condens op de zak......... geen schimmel

              #14
              die in 1 na laatste? dat zijn bad ass motherfucker. corona is daar lachertje bij.. als je deze in je krijgt die vreet je op met huid en haar

              not happy mee.. moet nog uitzoeken hoe dat ga aanpakken.. woningbouw dan moet me tent verstoppen enzo
              ik woon hier met zeg afspraak ik geen wietkwekerij dus...ik heb die lui liever niet op bezoek

              Comment


                #15
                EN JA.. ALS ZE OMVALLEN? . DAN HERSTELLEN ZE ZICH, sorry caps was aan.. denk dat zelfs sterkere worden. . beetje als low stress ding.. hun stam al veel steviger dan andere 2..; 2 en 3 begonnen zo

                Comment

                Bezig...
                X