Mededeling

Collapse
No announcement yet.

First Timer...**advies welkom**

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: First Timer...**advies welkom**

ik zie net dat er nog 2 aan het oppervlak zijn verschenen...

dus het het begint goed maar nu begint het echte werk volgens mij....

hopelijk is de 4e morgen ochtend ook van de partij dan is mijn weekend helemaal compleet...

morgen volgen er weer foto's als het er een beetje mooi bij staat
    Chronis Monsum nis Monsumnis....met mijn... Cannabis...

Comment

Een hele goede avond allemaal........

we zijn nog steeds in de 1e week (dag 5 vanaf ontkiemen)...
      En alle gasten zijn inmiddels gearriveerd........

er zijn 2 die echt de kroon spannen en de andere 2 zijn volgend....

de grootste is bijna 5 cm dus ik zal de tl lampen ong op +- 5cm erboven hangen....

hier zijn de foto's van de afgelopen ontwikkelingen...
      dag4 3e bibi vk.jpgdag4 2e bibi vk.jpgdag4avond.JPGdit zijn foto's van de andere 3 die omhoog kwamen.....
      dag5bibi 2&amp;3.jpg<<dit zijn de 2 kleintjes die volgen....dag5 bibi1+wwbibi.jpgen deze 2 die gaan echt hard...die rechter is bijna 5 cm
      P1010434.jpgde huidige stand van zaken qua klimaat

vraagjes: *wanneer gaan ze in een pot??
      *wat is verstandiger?? 4 potten of 1 grote bak...en hoe groot zou die bak dan minimaal moeten zijn???

alvast bedankt...

Nas

Comment

ikke zelf heb liefer potten maar als je een beetje rond kjik op het form zie je dat 1 grote bak het ook goe doe maar voor 4 plantjes zou ik toch wel potten pakken
        succes veder
        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

de kleine rakkers zien er allemaal anders uit dus is het lastig om te bepalen voor mij of het goed gaat met ze of nie....
          ik heb de lamen op +~ 10 cm gezet van de de grootste

zo zien ze eruit nu...is dit ok??
          bibi2&amp;3vk.jpgbibi1&amp;bibiww.jpg

Comment

Is je grond niet te vochtig? op de foto lijkt het wel

Comment

je gebruikt toch tl verlichting ik zou nie hoger gaan dan 5 cm ik weet er ne zo veel van om met gewoon licht te kweeken maar weet wel dat je tussen de 3cm en 5cm moet blijfen
              als je denk dat het nie klop moet je maar effe zoeken op het form maar op 10cm zou ik ze nie laten hangen

rustig

Comment

ok lampen hangen nu op 3cm van de babies...
                Last edited by Nas; 7 February 2011, 00:23.

Comment

hou ze maar goed in de gaten zaailingen gaan sneller dan je denkt

grow ze

Comment

Een hele goede dag allemaal....

het is al weer dag 7 sinds het moment van ontkiemen...en het gaat hard....
                    1 van de kleintjes had een kleine vertraging opgelopen omdat ze het schilletje niet goed achtergelaten had...
                    maar na het er zorgvuldig af te peuteren kreeg ze al gelijk meer zuurstof en begon zich te openen...maar het wilde niet echt vlotten dus heb ik r een dagje in de "couveuse" geplaatst...
                    en diezelfde avond was haar achterstand op de rest te verwaarlozen...
                    ze zijn nu uit de "kasjes" en zitten in 11x11...
                    de lv zit gemiddeld op 60%... de temp met licht;+- 25,6C graden... zonder licht; 21,2C graden...
                    hier zijn wat foto's van de kleintjes van de afgelopen dagen en vanochtend...
                    dag5 bibi3 .jpg...dag5 avond bibi1+ww.jpg... dag 5 in de avond, je ziet dat ie 'n achterstand had op de rest...
                    dag6ochtend.jpg...dag6 avond.jpg...dag 6 (links ochtend) ik heb ze in de 11 x11 potjes gedaan en die kleine in de "couveuse"...(rechts avond) zijn ze aardig gelijk...
                    dag7ochtend bibi1.jpg...dag7 ww.jpg...dag7bibi3 ochtend.jpg...dag7 bibi3vk ochtend.jpg...en zo zag het er vanochtend uit...

Ik hoop gauw weer iets moois te kunnen posten en zorgen dat de dames het goed hebben...
                    ik ga er nog een 36 watt constructie bij hangen omdat het de laatste tijd toch weer wat frisser is...

vraagjes...:ze zijn nu een week oud, moet ik vanaf nu 3 weken tellen en dan bloeien of is het vanaf nu over 2 weken??
                    Wat is nu ongeveer de ideale lv voor ze??

Alvast bedankt....
                    en ik zal gauw weer posten....

Nas

Comment

Hoi Nas

Je kan je plantjes een paar weken voorgroeien maar hangt allemaal beetje af van hoe hoog je kan gaan en de strain/soort die je gebruikt , indica kan wel een langere voorgroei gebruiken dan sativa maar dan nog ... kijk eens op http://en.seedfinder.eu/ daar kan je in de search je plant opzoeken en het profiel bekijken met veel info over je vragen . Je luchvochtigheid in de groei mag best hoog zijn 60 , 70,80 % is zeker goed maar niet altijd doenbaar , hiervoor heb je de bevochtigers of eenvoudigweg een emmer water met doek eruit hangen

Succes

Grtz Hash
                      Geniet nooit met mate !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nas View Post

Een hele goede dag allemaal....

het is al weer dag 7 sinds het moment van ontkiemen...en het gaat hard....
                        1 van de kleintjes had een kleine vertraging opgelopen omdat ze het schilletje niet goed achtergelaten had...
                        maar na het er zorgvuldig af te peuteren kreeg ze al gelijk meer zuurstof en begon zich te openen...maar het wilde niet echt vlotten dus heb ik r een dagje in de "couveuse" geplaatst...
                        en diezelfde avond was haar achterstand op de rest te verwaarlozen...
                        ze zijn nu uit de "kasjes" en zitten in 11x11...
                        de lv zit gemiddeld op 60%... de temp met licht;+- 25,6C graden... zonder licht; 21,2C graden...
                        hier zijn wat foto's van de kleintjes van de afgelopen dagen en vanochtend...
                        [ATTACH=CONFIG]62518[/ATTACH]...[ATTACH=CONFIG]62524[/ATTACH]... dag 5 in de avond, je ziet dat ie 'n achterstand had op de rest...
                        [ATTACH=CONFIG]62521[/ATTACH]...[ATTACH=CONFIG]62523[/ATTACH]...dag 6 (links ochtend) ik heb ze in de 11 x11 potjes gedaan en die kleine in de "couveuse"...(rechts avond) zijn ze aardig gelijk...
                        [ATTACH=CONFIG]62519[/ATTACH]...[ATTACH=CONFIG]62520[/ATTACH]...[ATTACH=CONFIG]62522[/ATTACH]...[ATTACH=CONFIG]62525[/ATTACH]...en zo zag het er vanochtend uit...

Ik hoop gauw weer iets moois te kunnen posten en zorgen dat de dames het goed hebben...
                        ik ga er nog een 36 watt constructie bij hangen omdat het de laatste tijd toch weer wat frisser is...

vraagjes...:ze zijn nu een week oud, moet ik vanaf nu 3 weken tellen en dan bloeien of is het vanaf nu over 2 weken??
                        Wat is nu ongeveer de ideale lv voor ze??

Alvast bedankt....
                        en ik zal gauw weer posten....

Nas
                        Hej nas,
                        Blij dat we nog een nieuwe medekweker hebben
                        Je mag vanaf nu je 3 weken tellen volgens mij.
                        Maar als ik jou was zou ik ze nu al overpotten en juist voor de bloei nog eens overpotten.

Wat betreft over dat voorbloeien met die tl lampen, heb ik eigelijk nooit gedaan.
                        Heb ze ook voorgegroeid tot zoals ze nu bij jou zijn en dan 3weken getelt en dan 12/12.
                        Bij mij gingen ze toch mega hard met die 400watter

Comment

nas jongen, eindelijk is er iets uit de grond he haha.
                          probeer je zaailingen te nevelen, en de grond vochtig houden, maar niet kletsnat te maken
                          houw ze nog maar even onder tl, ik blijf je volgen en zal je wel helpen deze ronden.

succes
                          stafford

Comment

ok dan dope....
                            vet dat jullie me volgen....
                            ik zal proberen het zo up 2 date mogelijk houden hier ok....

alvast bedankt ensau......

dag8.jpg...dag 8...jpg...dag8...jpg...dag 8.jpg...gewoon wat foto's van de madamoiselles
                            P1010510.jpg... ik heb er nu 4x18 watt tl boven hangen... 2x cool white en 2 x warm white

c ya soon...
                            bless!!!!!!!!!

Nas

Comment

ja gaat lekker zeker met alle hulp die je ga krijgen
                              we blijfen er bij

Comment

dag10 Wortels!!.jpgdag10vk1.jpgdag10ww.jpgdag10vk3.jpgdag10vk2.jpg...

Bless 2 all

Nas

Comment

Bezig...
                                X