Mededeling

Collapse
No announcement yet.

First Timer...**advies welkom**

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: First Timer...**advies welkom**

hmmmmm sweet candy,
    gaat de goede kant op man!
    Long time ago, Back on track.

Comment

Zie ik op de laatste foto`s amberkleurige trichomes? Dan denk ik dat het stilaan tijd word Nas.
      Lekker man, geile foto`s

Grt Polo.

Comment

Comment

Ik hoor het graag van jullie...Enjoy.....
          P1030845.JPGP1030840.jpgP1030843.JPG
          P1030846.JPGP1030842.jpgP1030841.jpgP1030849.JPGP1030848.JPGP1030847.JPG..

Bless

Nas
          Chronis Monsum nis Monsumnis....met mijn... Cannabis...

Comment

Comment

Niets donker geven gewoon alles zijn gang gaan tusse de 10 en de 14 dagen spoelen met Ec 0.0
              en zeker 4wkn drogen dan heb je heel goeie ganja en in bokaaltje droppe hehe The best hoelanger hij op zijn vat ligt hoe beter van smaak
              Last edited by Mr.Zip; 12 May 2011, 13:52.

Comment

Ik zou gaan knippen als er 25% amber is en de rest mikly, als je langer gaat wachten breekt je THC te veel af. Door die afbraak van THC worden je trichomen amber van kleur, dus als je alles laat staan tot alles amber is dan zit je er vet overheen en slaap je alleen maar.

dus ik zou gaan knippen bij 25% amber en 75% milky.

Maar het zijn mooie toppen aan het worden, en als ik de foto's bekijk, dan zie ik nog genoeg witte pistels zitten. Als 80% van de pistels bruin is moet je gaan kijken met de microscoop om te beslissen wanneer je gaat knippen.

Veel succes!!!

Grtz

Comment

Met al die tegenslagen in het begin....en dan toch de geduld opbrengen
                  heb je een prima kweek gedaan! (leuk verslag trouwens)

Je verdiend een pluim....uuuuhhh een top!

Grtzz

Comment

ziet er goe uit
                    zal zeker een lekker rokertje worden
                    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Je kunt er ook voor opteren om bvb 1tje op 25% amber, 1tje op 50% en 1tje op 75% amber te doen. Kun je voor jezelf bepalen wat je in de toekomst wil.

Ik denk dat je met goed water geven voor het knippen spoelen bedoeld...? Bij mij gebeurd dit door gedurende 5-7 dagen min 4x de potinhoud aan vers water erdoor te jagen. De reden hiervoor is om de nog resterende voeding zo veel mogelijk uit de pot te spoelen, zodat het eindresultaat niet naar voeding en dus chemisch gaat smaken. Spoelen doe ik met de tuinslang (en stop die gewoon in de pot) maar kan bvb ook onder de douche gebeuren.
                        Echter ben ik van mening dat klieven dezelfde uitwerking heeft. Deze bewerking is reeds oeroud en heeft zn resultaten reeds bewezen in streken waar velden vol staan. Want hoe ga je anders spoelen in volle grond? Door de houtvaten (transport van wortel naar top) bewust te beschadigen maak je het voor de plant onmogelijk om nog te drinken, maar vooral voeding uit de grond op te nemen. Je plant trekt in sneltempo zn blad geel waardoor je in je oogstje geen voeding meer zult smaken.

Dit kan, maar hou er rekening mee dat dmv sneldrogen en te vroeg oogsten e.d. de test geen realistisch beeld zal geven van het eindresultaat.

Nice job NASty!!!

Grtz $iR
                        Last edited by SirSmokeAllot; 13 May 2011, 12:00.
                        sigpic

Comment

Hier zijn ze dan eindelijk..... omgelegd en wel.....dat was me eerste kweek ooit....nu drogen en wachten ghehehe....
                          P1030888.jpgP1030887.JPGP1030882.jpgP1030878.JPGP1030886.JPGP1030879.JPG

Binnenkort plaatst ik foto's van de dames droog.....

Ik wil ook iedereen bedanken die met nuttig advies en hulp kwam!!!

Take care
                          &
                          Bless

Nas
                          Chronis Monsum nis Monsumnis....met mijn... Cannabis...

Comment

proficiat man

Comment

Lekker hoor!! mooi gedaan, nu rustig laten drogen tot de takken knakken als een lucifer stokje dan lekker curen en paffen

Rustig..
                              Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Knap gedaan hoor deftig wietje suc6 bij je volgende kweek
                                God was never on your side..

Comment

Bezig...
                                X