Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

=- Tropical kush en banana kush (af) in de berging -=

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Of je neemt een 60/60/100 tentje en hangt er 3 g bars 50 watt in, ben je voor een paar jaar klaar.

    Comment


    #17
    Hallo mede kwekers,

    zojuist realiseer me dat het alweer 2 weken geleden is dat ik een update van m'n tentje heb geplaatst. Schandalig hoe snel de tijd gaat Eigenlijk gaat het best goed al zeg ik het zelf, in iig 10x beter dan voor de komst van de tent en de ontdekking van dit forum heb de afgelopen 2 weken niet veel gedaan dan water geven en gecontroleerd of alles het nog deed en goed ging.

    Inmiddels heb ik afscheid genomen van de Tropical, die schoot niet op en was al redelijk kansloos om mee te beginnen. Maar hij/zij heeft altijd een speciaal plekje, want zonder haar waren we hier nooit geweest. Ze heeft plaats gemaakt voor 4 nieuwe zaailingen 1x critical en 3x amnesia.

    Even terug naar de Banana kush, die is inmiddels de bloei ingegaan, en gelukkig een vrouwtje blijkt Het lichtschema staat op 20/4 en krijgt dagelijks water rond de 300ml. Ik heb 2x 1mn plagron bloom erbij gegooid voor het laatst 2 dagen terug.

    Ook had ik low stress training gedaan, omdat er 1 top werd gevormd en de rest een beetje achter bleef. Dat leek echt te helpen, er kwamen meerdere grotere bloemetjes. Maar door de komst van de zaailingen was ik mijn constructie kwijt, en heb ik het weer los gemaakt. waar ik wel een beetje spijt van heb en nu even vast loop in de oplossing.

    Vraag 1: Onderin hangen wat gele blaadjes zie foto, kan je die er gewoon afhalen? Omdat het autoflower zijn, dacht ik dat het beter was om het te laten hangen, maar het ziet er zo zielig uit. Of geld dat alleen als je ze gaat toppen of het verwijderen van gezond blad dat ze in de stress schieten?

    Vraag 2: Wat te doen met voeding? ze heeft een tijdje overschot gehad vandaar dat ik alleen water gaf (en stiekem 2 ml bloom) was dat verstandig? Hoe nu verder? Voor m'n gevoel heeft ze wel wat meer nodig

    Als illustratie m'n beste foto's, hoop dat ze duidelijk genoeg zijn

    de collages zijn van de afgelopen perioden en hele foto's zijn van vandaag.

    Alvast bedankt! Groene groet, Nachtbraker


    PS: Zijn er misschien speciale instellingen op je telefoon om betere foto's in ledlicht te maken? Heb niet de beste camera, maar moet toch wel beter kunnen dan dit zou je denken... Het gaat om een Samsung A70



    Attached Files
    Grow with the flow

    Comment

    Bezig...
    X