........
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1x banana blaze - 6x blue kush - 3x blackberry kush AUTOMATICS
Collapse
X
-
- Likes 1
Comment
-
je kan er dagen over opzoeken over die led verlichting
Ik was indertijd bij deze uitgekomen. Omdat de prijs op amazon duitsland zo aantrekkelijk was heb ik ze genomen.
Over die zaklampen.. Ik heb een hobby waar ik vaak zaklampen moet gebruiken. Welke raad je dan aan heb nu momenteel een ledlenser die zijn niet de goedkoopste.
-
Hey iedereen!
Een gelukkig nieuwjaar & een goede gezondheid toegewenst aan jullie allemaal!
Updateke:
Er zijn 2 zaadjes die zichzelf niet hebben geworteld. Het gaat om 2x blackberry kush van dutch passion.
Nu heb ik in de plaats 2x white widow auto's van zamnesia ontkiemd. Als het goed is kunnen die morgen zeker de grond in.
Vind het wel spijtig van de blackberry, had liever dat soortje dan white widow. Maarja ga er nu geen meer bij bestellen, nog genoeg zaden in voorraad hier
Ook heb ik mijn 2de viparspectra r600 aangekregen de zogenaamde discolampen haha.
Die heb ik gelijk erin gehangen.
Dus nu hangen er twee r600 modellen in. Een bak licht!
Mijn kameraad heeft ook een viparspectra en bij hem werkte 1 cooling fan niet meer die van de bloeistand.
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en de respons was zeer snel, en het is goed opgelost ze gaan een nieuwe driver opsturen omdat die kapot was. We hadden de driver van de werkende fan op de kapotte aangesloten en toen werkte die wel. Dus conclusie de fan was niet kapot maar de driver.
Het zou niet mogen zo rap maar soit ze hebben het goed opgelost. Ik ben mijn vertrouwen in hun nog niet kwijt.
Mijn lampen vertonen nog geen mankementen, heb 4 vipar's in het bezit.
Foto's komen later want krijg ze niet geüpload er blijft 'bezig' staan tijdens het uploaden.

- Likes 1
Comment
-
Comment
-
Hahah!
Thanks Rietslang!
Vorige ronde afjs heb ik ook LST toegepast, dat is al goed gelukt toen.
Toen ben ik er wat later met begonnen, te laat eigenlijk. Ik was nog volop aan het LST'n toen ze in bloei schoten.
Maar soit moet er uit leren, deze keer kan alleen maar beter gaan hé
In mijn ander kweekverslag heb ik toppen met LST toegepast, dit is ook mooi gelukt, veel budsites!
Het is iets waar ik wel overtuigd van ben die low stress training.
-
- Likes 1
Comment

Comment