Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x banana blaze - 6x blue kush - 3x blackberry kush AUTOMATICS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LED: 1x banana blaze - 6x blue kush - 3x blackberry kush AUTOMATICS

Korting op 420shop
    Hallookes!

Ik ga beginnen met iedereen fijne feestdagen toe te wensen en een goede gezondheid!

Ik ga een nieuw kweekje beginnen in mijn autoflower tentje. De laatste dames die daar nu in staan gaan morgen onder de schaar.

Zaad:

-6x blue kush autoflower van Dinafem
    -1x Banana blaze autoflower van Dutch passion
    -3x Blackberry kush autoflower van Dutch passion

Setup:

- Secret jardin 120x120x200cm
    - 10 x 11L vierkante pot.
    - Growmix van plagron
    - 2 fans 15w
    - Viparspectra R600
    - Viparspectra R450
    - Bugscans
    - Cli Mate Fan Controller met thermostaat
    - Can Lite Koolstoffilter 425PL max 425 m/h flens 125 mm
    - Can Fan RK125L Buisventilator max 350 m/h flens 125 mm

Dat is het zowat denk ik.
    Morgen de laatste 3 planten knippen, en dan kunnen die naar de droogplaats. Tentje wordt erna helemaal gepoetst met dettol en schoonmaakazijn. Heb in deze tent last gehad van tripsen en wil dit niet opnieuw..

De banana blaze is een backup voor als eentje niet zou ontkiemen.
    Het originele plan was autoflower kush ronde te doen.

Als alles goed gaat en ze ontkiemen normaal, gaan ze zondag de grond in.

Nog 2 foto's!

IMG_9283.jpeg IMG_9284.jpeg

Veel succes met de nieuwe start!
    Hmmm automatische dames uit het Indische Kushgebergte, geen ervaring mee zal eens meekijken
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

Comment

• highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Hey Rietslang, dankjewel & welkom!
      Kijk gerust mee

Die BlackBerry en de BananaBlaze beiden al gezet, lekkere wietjes, ik zou de Banana zetten en er een andere uitzwieren. Meer smaakjes is altijd fijn.

Succes!

Comment

• highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Toppie! Zal ik me eens voorzetten om het te lezen, thanks!

• Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      Ik heb de banana blaze fem van dutch passionnu ook terug gezet,is compakte volbeboste plantmet compakte toppen geen kiloknaller.

• highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      @ Jamzieman
      Is dat iets met de genetica van de banana?
      Heb nu in een ander tentje banana crumble van greenhouse seeds. Die levert ook dikke compacte toppen, de plant blijft wel vrij klein. Idd geen grootopbrenger.

Update!

Vroeger dan verwacht hebben 8 van de 10 zaden hun staart laten zien. Zonet zijn ze de growmix in gegaan.
    6x blue kush van dinafem zijn ontkiemd & 1 banana blaze & 1 blackberry kush, nu is het nog wachten op de overige 2 blackberry's.

Ik heb nog een Viparspectra R600 besteld om in deze tent te hangen. Dan hangen er 2 grotere lampen in, meer licht. Kostprijs op amazon.de: €144! Een kerstcadeau voor mezelf dan maar. Ook heb ik ice o later bags gekocht om hasj te maken van al het knipafval dat ik nu heb .

De kleine viparspectra r450 die er dan uit gaat komt in mijn Greenhouse tent te hangen.

Nog enkele foto's

IMG_9296.jpeg IMG_9299.jpeg IMG_9297.jpeg

Attached Files

Comment

• highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      je kan er dagen over opzoeken over die led verlichting
      Ik was indertijd bij deze uitgekomen. Omdat de prijs op amazon duitsland zo aantrekkelijk was heb ik ze genomen.
      Over die zaklampen.. Ik heb een hobby waar ik vaak zaklampen moet gebruiken. Welke raad je dan aan heb nu momenteel een ledlenser die zijn niet de goedkoopste.

• QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Ik kwam even kijken of iemand dat al gevraagd had

• highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Heb je het over de zaklampen qnq ?

Succes man

Comment

• highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Hey Bas,
      Thanks!!
      Kijk gerust mee

Ook gevonden, succes verder!

Comment

• highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Hey Wesley,
      Welkom & Bedankt !

Update!

Hey iedereen!
    Kleine update. Alles gaat goed, de overige 2 blackberry's zijn ook uitgekomen, ze zijn gisteren de grond in gegaan.
    8/10 zijn al bovengekomen
    Na het weekend ga ik beginnen met ze roots & pure zym te geven, als ze dus een dikke week oud zijn.

Vandaag heel de dag in dat mottig weer bezig geweest. Tijd voor een jointje nu, van de nog niet lang geoogste mazar! Hij is aant curen nu.

IMG_9309.jpeg IMG_9310.jpeg
    IMG_9311.jpeg IMG_9312.jpeg
    Attached Files

Comment

• Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Staan trots, sterk uitziende meisjes, goed begonnen!

• highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Hey Rietslang,
      Thanks.
      De meesten staan inderdaad mooi fier

Hey iedereen!

Een gelukkig nieuwjaar & een goede gezondheid toegewenst aan jullie allemaal!

Updateke:

Er zijn 2 zaadjes die zichzelf niet hebben geworteld. Het gaat om 2x blackberry kush van dutch passion.
    Nu heb ik in de plaats 2x white widow auto's van zamnesia ontkiemd. Als het goed is kunnen die morgen zeker de grond in.

Vind het wel spijtig van de blackberry, had liever dat soortje dan white widow. Maarja ga er nu geen meer bij bestellen, nog genoeg zaden in voorraad hier

Ook heb ik mijn 2de viparspectra r600 aangekregen de zogenaamde discolampen haha.
    Die heb ik gelijk erin gehangen.
    Dus nu hangen er twee r600 modellen in. Een bak licht!

Mijn kameraad heeft ook een viparspectra en bij hem werkte 1 cooling fan niet meer die van de bloeistand.
    Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en de respons was zeer snel, en het is goed opgelost ze gaan een nieuwe driver opsturen omdat die kapot was. We hadden de driver van de werkende fan op de kapotte aangesloten en toen werkte die wel. Dus conclusie de fan was niet kapot maar de driver.

Het zou niet mogen zo rap maar soit ze hebben het goed opgelost. Ik ben mijn vertrouwen in hun nog niet kwijt.
    Mijn lampen vertonen nog geen mankementen, heb 4 vipar's in het bezit.

Foto's komen later want krijg ze niet gepload er blijft 'bezig' staan tijdens het uploaden.

Comment

IMG_9326.jpeg IMG_9333.jpeg

IMG_9332.jpeg
      Attached Files

Comment

Hellooo!

Update:

Gisteren zijn de 2 ontkiemde white widows van Zamnesia in de grond gegaan. Ter vervanging van de 2 niet genestelde blackberry's.

Ik ben begonnen met ze Plagron roots te geven, een 0,5ml/1L.
        Pure zym ga ik ze ook meegeven volgende waterbeurt.

Ze zijn al wat gegroeid, de blazer staat goed op hun gericht maar ook weer niet te fel. Hopelijk helpt dit voor een goede stamvorming.

Ik heb van de vorige planten hun knipafval verwerkt met een bubble bags. Dit is goed gelukt, de opbrengst was niet hoog maar toch 5G droog
        Twee kloppen gedaan.
        Ook altijd leuk om eens iets nieuws te proberen! Volgende keer zeker nog eens doen.

Is het zo dat gewone fem planten meer thc leveren dan autoflower planten?

Nog enkele foto's!

IMG_9361.JPG IMG_9362.JPG IMG_9359.JPG IMG_9360.JPG IMG_9363.JPG IMG_9342.JPG IMG_9345.JPG
        Attached Files

Comment

• Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Hoe noem ja die methode om Hasj te makken

• highsky
          highsky commented
          Editing a comment
          Hey Bas,
          Met bubble bags, heb ze gekocht op amazon. Zou wel voor de 19 liter gaan 5 gallon was het denk ik.
          Als je op youtube intypt: how to make hasj using bubble bags kom je er wel op hoe ze het maken.

• Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          highsky thx man

Hallookes iedereen!

Update:

Terug last van beestjes, tripsen! Het grondig reinigen van de kweektent heeft niet mogen helpen.. Daarnet een blad gespot op deze jonge dames met tekenen van trips, daarna heb ik ook nog een trips op heterdaad betrapt! Spijtige zaak, klote beestjes. Heb de dames gelijk allemaal met neemolie besproeit.

De tekenen van trips waren nog maar op 1 plantje en op 1 blad te zien.

Over die neemolie. Heb 250ml warm water met 1ml neemolie, 1ml vita race & een paar druppels groene zeep gemixt.
        Constant blijven schudden zodat de olie toch met het water zou mengen. Hopelijk doet dit iets.
        Please correct me if i am doing this wrong!!!

Over enkele dagen ga ik ze nog eens besproeien.
        Ik heb hier ook nog spruzit r concentraat staan, dit is contactproduct... is het helemaal goed voor de plant??
        Ofwel als het niet weg te krijgen is terug de orius roofwants uitzetten.

Op de bugscans is nog niets te zien van beestjes.

Nog enkele foto's.

IMG_9369.JPG

IMG_9370.JPG

Comment

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          goe bezig

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Goh, ze zijn nog klein. Je zou de ecostyle spray kunnen gebruiken (Aveve, Horta, ...), niet ideaal, Maja, dat zijn beestjes ook niet.
          Last edited by kelderkastje; 5 January 2021, 14:00. Reden: Vautje

• highsky
          highsky commented
          Editing a comment
          Ik heb spruzit r hier in huis dat is zoiets als ecostyle niet?
          grt

Hey iedereen!

UPDATE:

Morgen zijn de meesten 14 dagen oud.

Gisteren hebben de dames een waterbeurt gekregen.
        Ook heb ik besloten 1 van de white widows die maar niet bovenkwam weg te doen.
        Dus nu is er nog een totaal van 9 planten in de tent.
        6x blue kush
        1x banana blaze
        1x white widow
        1x blackberry kush

De planten blijven vrij laag, ik heb voorlopig enkel de VEG stand aanstaan. Binnenkort beide standen aan.

De white widow laat zichzelf ook zien sinds eergisteren. Deze heeft nu wel een anderhalve week achterstand, maar soit.
        Ze drinken persies al 'veel' de potten zijn na anderhalve dag al terug droog en ik bewater de hele bovenkant van de aarde beginnend aan de zijkanten.
        Iemand heeft me die tip ergens gegeven om zeker van zijkant af water te geven. Dus doen we dat maar .

Ik heb ze enkele dagen geleden ingespoten met een neemolie oplossing. Voorlopig geen nieuwe tekenen van trips ook niet op de plant waar het aanwezig was. Binnen enkele dagen nog eens opnieuw ze inspuiten. Maar man wat stinkt dat! haha

Vanavond ga ik terug voedingswater maken voor hun
        5L water - 2,5ml roots - 2,5 pure zym

Nog enkele foto's

IMG_9383.JPG IMG_9381.JPG IMG_9382.JPG IMG_9384.JPG

Comment

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          perfect 9 stuk's om de tent mooi te vullen !!

• highsky
          highsky commented
          Editing a comment
          Klopt dat past beter en hebben ze lekker veel ruimte

Hallo iedereen!

Update:

Vandaag ben ik begonnen met de LST. Het ging vrij goed, ze plooiden mooi mee geen dames die moeilijk deden!
        Morgen krijgen ze nog eens voedingswater met plagron erbij: 5L water - 3ml roots - 3ml pure zym

Eind deze werkweek ga ik ook stilletjesaan beginnen met ze terra grow mee te geven. Behalve die ene achterblijver de WW, die is later geplant.

Temperaturen blijven rond de 25
        De LV ligt wel vrij laag rond de 35%, omdat mijn luchtonvochtiger aanstaat.. Anders wordt het in mijn andere tent een veel te hoge LV.

Nog enkele foto's!

IMG_9390.JPG IMG_9391.JPG

Comment

• Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Dit word erg interessant en alvast geslaagd!
          Hey waarom zouden sommige dames nou moeilijker doen dan andere? Is alleen maar een kwestie v gezond verstand las ik

• highsky
          highsky commented
          Editing a comment
          Hahah!

Thanks Rietslang!
          Vorige ronde afjs heb ik ook LST toegepast, dat is al goed gelukt toen.
          Toen ben ik er wat later met begonnen, te laat eigenlijk. Ik was nog volop aan het LST'n toen ze in bloei schoten.
          Maar soit moet er uit leren, deze keer kan alleen maar beter gaan h

In mijn ander kweekverslag heb ik toppen met LST toegepast, dit is ook mooi gelukt, veel budsites!
          Het is iets waar ik wel overtuigd van ben die low stress training.

Hey iedereen!
        alweer een weekje geleden. Ik ben gestopt met LST ze zijn beginnen bloeien en strekken sinds een paar dagen.
        De dames zijn nu 4 weken oud
        De white widow is de kleine achterblijver, die is later geplant.

Mijn behandeling met neemolie heeft niet mogen zijn, terug last van trips dus heb maar de orius roofwants besteld. Wil niet dat het een plaag word heb voorlopig op 1 plantje enkele tripsen gespot.

foto!

06737BA0-9388-4747-ACD4-F5F594D6F3FD.jpeg

Comment

• highsky
          highsky commented
          Editing a comment
          Ja krijg het niet weg zit in elke tent.. Nu na deze bestelling roofwantsen zitten ze in elke tent dus fingers crossed.

Heb nu sinds kort nog een voorgroei tent voor wat tijd te winnen. Hopelijk blijven ze daar weg, die staat wel in een andere kamer!

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Wantsen overal zetten. Ook je kamerplanten.

• highsky
          highsky commented
          Editing a comment
          @Kelderkastje

Er zal niets anders opzitten.
          Heb momenteel geen kamerplanten meer, had er eentje die is dood na een lange tijd misschien komen de trips daar van.

Hallokes!

De dames zien er goed uit, ze zijn nu echt begonnen met strekken en sommige krijgen al kopjes!
        1 van de blue kushes had wat roestige vlekjes op de onderste bladeren, de nieuwe bladeren vertonen niets.

De roofwantsen heb ik zonet nog gespot volop in jacht achter die k*nker tripsen!

Zonet nog een waterbeurt gegeven:
        5L water - 10ml terra grow - 3ml pure zym - 4ml roots
        ph:6,2
        ec:1.0

nog enkele foto’s

F49C9941-DEA2-43B5-966C-2807AB6E8D73.jpeg 09E97D1B-942B-4F7C-8439-E73AB4D41CA7.jpeg EDCA8713-8BB3-4CC9-9CFF-2CF51B74B904.jpeg

Comment

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Teken dat je ze nog ziet is teken dat er nog tripsen of andere zijn. Ik zag geen meer na een paar dagen , niets van trip of wants. Zie je er nog veel of is het hier en daar een enkeling?

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Uiteindelijk blijft er 1 over die dan een eenzame hongerdood sterft.

• highsky
          highsky commented
          Editing a comment
          Wesley pipes
          Heb er gisteren nog eentje gespot, een wants.

Idd in andere tenten heb ik ze ook al uitgezet en zie je ze niet meer na enkele dagen. Of eens een enkeling.

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X