Hoi Hoi allemaal, voor die dit wil lezen ga ik hier weer een verlslag maken van mijn volgende run, dit maal alemaal verschillende trains met dank aan de ruilers, ben nog aant dubben heb maar 16 potten en meer strains en is regzaad dus moeilijke keuze, denk er vandaag nog over na en dan gaat monty weer knallen, hoop dat jullie af en toe komen kijken hoe het gaat want daar doe ik het voor, advies heb ik niet zozeer nodig enkel beetje aandachtt, wie volgt mee¿
CIMG3074.jpg
Zaaibed id klaar ik heb in 4.5 literpoten een laagje hydrokorrels gedaan en dan growmix, de bodemloze ronde potjes zijn gevuld met stek en zaaigrond, ik hoop zo niet te hoeven verpotten en ze kunnen meteen door in de mix, na geslacht te tonen hoop ik e 9 over te houden om in 11 liter potten te gaan, verder ban ik van plan om te gaan enten maa daar later meer over,
grtz
CIMG3074.jpg
Zaaibed id klaar ik heb in 4.5 literpoten een laagje hydrokorrels gedaan en dan growmix, de bodemloze ronde potjes zijn gevuld met stek en zaaigrond, ik hoop zo niet te hoeven verpotten en ze kunnen meteen door in de mix, na geslacht te tonen hoop ik e 9 over te houden om in 11 liter potten te gaan, verder ban ik van plan om te gaan enten maa daar later meer over,
grtz

Comment