Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bubba kush en white widow 1e kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bubba kush en white widow 1e kweek

    Korting op 420shop
    hey allemaal,
    na mijn vorige topic waarin ik wat problemen had, wou ik een nieuwe topic starten omdat ze nu, naar mijn gevoel iig, lekker groeien
    ik heb spaarlampen gekocht, iedereen zal wel zeggen dat het te weinig licht is.... dat weet ik ook, maar dit is een eenmalige binnenkweek dus vind ik het overbodig om dure lampen te gaan kopen

    vandaag kwam de loodgieter langs voor de cv ketel... dus heb maar even mijn plantage weggehaald en kon daarom deze foto's makkelijk maken
    zelf heb ik niks op de planten aan te merken op de BK4 na, hele rare verschrompelde bladeren vanaf het begin eigenlijk en ze is nogal klein in vergelijking met de andere vrouwtjes

    BUBBA KUSH 1:
    SPM_A0071.jpgSPM_A0072.jpg

    BUBBA KUSH 2:
    SPM_A0073.jpgSPM_A0074.jpg

    BUBBA KUSH 3:
    SPM_A0076.jpgSPM_A0075.jpg

    BUBBA KUSH 4:
    SPM_A0078.jpgSPM_A0077.jpg

    WHITE WIDOW:
    SPM_A0069.jpgSPM_A0070.jpg

    tips are welcome

    gegroet

    #2
    Re: bubba kush en white widow 1e kweek

    Hey man,

    Volgens mij heb je sowieso last van beestjes..aan de spikkels op je blad te zien...check de onderkant van je blad ff met een loep ofsow..tenzij je met het blote oog spint enz weet op te merken.
    BK 2 lijkt alsof de stengels vrij dicht tegen de stam aangroeien..had ik ook en draaide Herma uit..
    Volgens mij kan je LV enz ook best wel wat omhoog...
    BK 4 is een mongol...

    Wat zijn je temperaturen,voeding etc allemaal ??

    GreetZ
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: bubba kush en white widow 1e kweek

      temp weet ik niet precies maar als ik het zo voel is het ca. 26 graden
      en als voeding heb ik gwn pokon
      pH meters enzo heb ik ook niet aangezien dit ook maar een eenmalig kweekje is
      hoop niet dat BK2 een herma is, maar de tijd zal het leren
      en BK4 is echt een gedrochtje weet niet wat ermee te doen, weggooien of niet? ik vind het wel een leuk plantje dus gwn maar laten groeien
      en als ik beesies heb waar kan ik dan bestrijdingsmiddel halen? kan je dat gwn bij tuinier winkel halen of moet je naar growshop?

      gegroet

      Comment


        #4
        Re: bubba kush en white widow 1e kweek

        Je kan in geval van beestjes bij het tuincentrum spullen van Masai of Bayer kopen meen ik, ook de lokale growshop zal er wel een middel tegen hebben.

        Wat betreft het niet meten van zelfs je temp is ieder voor zich..Succes verder met je kweekje!

        GreetZ
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: bubba kush en white widow 1e kweek

          nog een kleine update voor ik op vakantie ga
          men meisjes groeien goed en ik heb niet te klagen
          het gedrochtje blijft wat het is en ik denk dat ze het niet gaat halen
          ik ga vannacht weg op wintersport dus kan zelf geen water geven maar ik heb vervanging gevonden
          hier wat foto's
          SPM_A0081.jpgSPM_A0084.jpgSPM_A0082.jpgSPM_A0083.jpgSPM_A0080.jpg

          Comment

          Bezig...
          X