Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x Shackzilla's onder 600watt in een DR120 Bungalo

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    9x Shackzilla's onder 600watt in een DR120 Bungalo

    Korting op 420shop
    Hallo mede growers,

    Ik zal hier een verslag bij houden die ik op moment draai.
    Het gaat om 9x Shackzilla's Fem.

    Dit is mijn setup

    -Dr 120 tent
    -600watt lumatek + extra lumen stand
    -Lumatek reflector
    -500m3 can filter
    -365m3 vents afzuiger
    -Fan controller

    -9x Smartpots 20liter
    -Gold label roots
    -Gold label enzyme
    -Gold label bat boost
    -Gold label wormen mest
    -Gold label bat guano
    -Gold label special mix
    -B.A.C bloei voeding
    -Vermaplex
    -Sannie's Bacto
    -Ginormous Humbolt
    -White widow Humbolt

    Hier wat foto's van 28-1-2011 t/m 11-2-2011

    shackzilla ronde 28-1-2011 002.jpg
    shackzilla ronde 28-1-2011 005.jpg
    shackzilla ronde 28-1-2011 008.jpg
    shackzilla ronde 28-1-2011 011.jpg
    shackzilla ronde 28-1-2011 013.jpg
    shackzilla ronde 28-1-2011 016.jpg
    shackzilla ronde 28-1-2011 018.jpg
    shackzilla ronde 28-1-2011 020.jpg
    shackzilla ronde 28-1-2011 021.jpg
    shackzilla ronde 28-1-2011 022.jpg
    shackzilla ronde 28-1-2011 023.jpg

    Ik geef ze enzyme en roots mee en voor de rest gewoon water.
    Heb de aarde vermengt met wormen mest en bat guano.

    Ik probeer elk weekend een update te doen en ik hoop dat ik het goed gedaan heb met de foto's.

    Laterrrr

    #2
    Re: 9x Shackzilla's onder 600watt in een DR120 Bungalo

    mooie zaailingen man
    veel succes met je kweekje

    gtrz blue

    Comment


      #3
      Re: 9x Shackzilla's onder 600watt in een DR120 Bungalo

      Succes met de kweek ziet er goed uit je setup.

      Comment


        #4
        Re: 9x Shackzilla's onder 600watt in een DR120 Bungalo

        Ik heb inderdaad niks te klagen gebruik het nu al een geruime tijd en de resultaten vallen me meer dan mee

        De laatste paar rondes waren dik boven de 500gr en daar hoop ik dit keer weer op.
        Dit waren Sannie jacks maar wou nu weer is iets anders dus ik hoop dat deze het ook goed gaan doen.
        Me allerlaatste ronde was niet zoon succes ik had *%$#$& aarde gebruikt op advies van de growshop hier.
        Te snel op 12/12 gegaan want had me voorgroei ruimte nodig met resultaat een schrale oogst want planten bleven klein en gebeurde vrij weinig.
        Dus hoop dat de Shackzilla's die ronde een beetje bij trekt want voor het eerst had ik zoon ^%$# oogst en dat willen we niet nog is.

        Heb gisteren een sample gekregen van een goeie vriend die dit soortje ook al gekweekt heeft en moet zeggen ik was aardig onder de indruk.
        Dus van mij mag het al 10 weken verder zijn

        Hier nog even wat foto's.

        Zo zou de opstelling zijn maar de plastic potten (18l) zijn nu in geruild voor 20L smartpots.
        shackzilla ronde 28-1-2011 029.jpg

        Nouja filtertje afzuiger en de rest van het zooitje

        shackzilla ronde 28-1-2011 033.jpg

        Vandaag de dag zien ze er zo uit.

        shackzilla ronde 28-1-2011 034.jpg

        Voor de wijzen onder ons.... Tneon hangt iets hoger omdat ik een foto wou maken normaal hangt hij er dicht op

        shackzilla ronde 28-1-2011 036.jpg
        shackzilla ronde 28-1-2011 037.jpg

        Nou dat was het voor vandaag volgend weekend een nieuwe update en reacties of tips of commentaar dat mag natuurlijk ook die zijn van harte welkom

        Laterrrr

        Comment


          #5
          Re: 9x Shackzilla's onder 600watt in een DR120 Bungalo

          ziet er netjes uit allemaaldeze gaan we zeker volgen

          Comment


            #6
            Re: 9x Shackzilla's onder 600watt in een DR120 Bungalo

            Gezellig

            Comment


              #7
              Re: 9x Shackzilla's onder 600watt in een DR120 Bungalo

              Hallowa,

              Heb gisteren de dames overgepot naar 6,5 liters. Wou eigenlijk groter gaan maar dat had niet gepast in me kast.
              Heb opnieuw wormen mest toegevoegd (kan je toch niet overvoeden) en ik heb White widow schimmels toegevoegd van Humbolt. (voor de wortels)
              Ze staan nog steeds onder 18/6 en dat blijven ze ook totdat me Super Lemon haze klaar is. Denk nog 2 a 3 weken het is even niet anders. Normaal groei ik nooit zolang voor, maar zal wel ten goede komen denk ik.


              Dit is een ''mongooltje'' ik heb haar moeten toppen na de eerste internode. De bladeren kwamen in de knoop en konden niet aan een zij tak groeien maar zaten half aan de steel vast gegroeit.
              Je ziet ook een verdikking zitten heb haar daar helaas moeten toppen. Ik hoop dat ze nog wat gaat doen, als ik haar zo liet gaan dan ging het niet echt goed komen. Jammer genoeg heb ik er geen foto van gemaakt want moest gisteren snel te werk gaan had een klein beetje haast.

              shackzilla ronde 28-1-2011 039.jpg

              Totaal plaatje van de dames. Die kleine is het ''mongooltje'' maar denk wel dat die bij gaat trekken met de tijd.

              shackzilla ronde 28-1-2011 044.jpg

              shackzilla ronde 28-1-2011 045.jpg

              shackzilla ronde 28-1-2011 040.jpg

              Linker kant.

              shackzilla ronde 28-1-2011 042.jpg

              Rechter kant.

              shackzilla ronde 28-1-2011 043.jpg

              Deze heeft al vanaf de eerste week een vreemde lichte kleur in de bladeren zitten.
              Iemand een idee wat het is?

              shackzilla ronde 28-1-2011 041.jpg



              Tot zover deze update tot volgend weekend

              Comment


                #8
                Re: 9x Shackzilla's onder 600watt in een DR120 Bungalo

                Oja weet niet of jullie bekend zijn met Smartpots maar als jullie willen wil ik der best wel wat over gaan vertellen

                Let me know

                Comment


                  #9
                  Re: 9x Shackzilla's onder 600watt in een DR120 Bungalo

                  Ziet er goed uit, ben erg benieuwd naar het eind resultaat van de shackzilla's!!

                  Alleen ben je niet bang dat ze vet groot worden met 3 weken voorgroei??? Die Shackzilla is overwegend Sativa dus die zal flink gaan rekken in de bloei, of zet je ze straks in scrog??

                  Maar voor het goed ontwikkelen tot volwassenheid ben je goed bezig moet ik zeggen mt die 3 weken. Ze zullen op die manier wel veel minder stress hebben in de bloei omdat ze volwassen zijn.

                  En ik ben idd wel nieuwschierig over die smartpots?? geven die zichzelf water ofzo??

                  Voor de rest mijn complimenten met de opstelling, en ga je zeker volgen met je kweek.

                  veel succes

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: 9x Shackzilla's onder 600watt in een DR120 Bungalo

                    kom maar op met je smartpots verhaalin welke maaten zijn ze te krijgen ,hoe duur zijn ze.kan je ze hergebruiken?

                    Comment


                      #11
                      Re: 9x Shackzilla's onder 600watt in een DR120 Bungalo

                      En er zijn ook nog verschillende soorten geloof ik, smartpots en ik heb ook iets gelezen over airpots.
                      Dus plaatje + uitleg zou wel mooi zijn.
                      Waar het om gaat is natuurlijk meer zuurstof in de bodem van de plant creeeren. Heb je de zachte zakken, die gemaakt van een materiaal wat lucht door laat maar geen water of heb je de kunststoffen potten met puntjes/pyramides erin, zorgt voor een grotere oppervlakte, kan ook meer zuurstof de bodem in.

                      Een truk met gewone potten, maak de gaten wat groter. Sommige potten zijn zelfs zo slecht afgewerkt dat de gaten nog soms half dicht zitten.

                      Zolang planten geen 12 weken of langer bloeien, kun je ze makkelijk klein houden. Een nevils haze of een bijna 100% thai, groeit je gewoon de kast uit als je niet uit kijkt.

                      Comment


                        #12
                        Re: 9x Shackzilla's onder 600watt in een DR120 Bungalo

                        Yow spikey, nice setup ziet er strak uit
                        Mooie start ook met de plantjes, had mijn vorige ronde ook een mongooltje staat ook in me vorige topic
                        helaas niet getopt maar was wel een mooi klein plantje geworden.

                        Ben zelf ook wel benieuwd naar de smartpot graag meer info ghehehe

                        Succes verder!

                        Eens een paffer, altijd een paffer........

                        Comment


                          #13
                          Re: 9x Shackzilla's onder 600watt in een DR120 Bungalo

                          Oke morgen zal ik een berg info hier plaatsen.
                          De test kan je dan volgen hier want het is voor mij ook de eerste keer met smartpots.
                          Jammer genoeg kan ik niet een 50/50 test doen met smartpots en de andere helft gewone potten.
                          Dat ga ik na deze ronde doen met Killingfields dan kun je pas zien of het beter werkt dan gewone potten.

                          Heb dit zelf al gezien bij iemand anders dus daarom doe ik het deze ronde even niet.
                          Maar de volgende ronde wel

                          Morgen dus meer met plaatjes en info en de prijzen en ook in welke formaten ze leverbaar zijn.
                          Kun je niet wachten gebruik dan Google

                          Laterrr

                          Comment


                            #14
                            Re: 9x Shackzilla's onder 600watt in een DR120 Bungalo

                            He die Spikey

                            Ik heb idd ff gekeken op goolge, maar er zitten alleen meer gaten onderin de pot voor meer zuurstof erin te krijgen, maar dat kan je ook bereiken door gaatjes extra te boren in de gewone potten.

                            Ik vind dat persoonlijk weer zo'n product om iemand een poot uit te draaien met allerlei leuke verhaaltjes. Maar het is toch aan de kweker of je goeie resultaten bereikt op die potten ja of de nee.

                            PS: jammer dat er nog geen nieuwe foto's staan van die shackzilla's

                            Grtz

                            Comment


                              #15
                              Re: 9x Shackzilla's onder 600watt in een DR120 Bungalo

                              dat is nu juist het mooie aan dat product,het heeft overal gaatjesmaar duur is het wel.kan mischien door het materiaal komen waarvan het gemaakt is.je kan ze hergebruiken dus is maar eenmalige investering.zou graag de 40 liters een keer proberen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X