Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Northern Light en 2x Royal Gorilla zaailingen onder 600 watt HPS (dimbaar) in een 60x60

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HPS: 1x Northern Light en 2x Royal Gorilla zaailingen onder 600 watt HPS (dimbaar) in een 60x60

    Korting op 420shop
    Last edited by TheBigDudeski; 3 February 2021, 16:10.

    #2
    ik zo toch kijken voor een groter tentje 80 80 of 90 90 kan je die grote ruimte meer benutten en de warm lucht heeft meer plaats en je afzuiging zal minder hard moeten werken.
    maar in ieder geval KOOP EEN GROTERE TENT
    succes verder
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Ik was de eerste die reageerde over de warmte, omdat ik toen niet wist dat je VSA dimbaar was. Als je nu je voorschakelapparaat buiten de tent hangt en de lamp dimt naar ongeveer 200 watt, dan zal je afzuiging dat toch wel redden ? 26 graden als max is prima, in het donker zou ik eventueel bijverwarmen tot 18 a 19 graden....

        Comment


        • Bud Marley
          Bud Marley commented
          Editing a comment
          Bedankt voor het advies. Ik had ook even moeten melden dat ik nogsteeds wacht op mijn clipfan. Die zal zeer spoedig binnen komen en ik hoop dat dat al iets zal helpen bij het beheersen van de temp. Voordat iemand ernaar vraagt, ik was alvast begonnen ivm de stand van de maan.

        #5
        Zsm een grotere tent kopen lijkt me?. Of een andere lamp, maar dan ben je wat duurder uit.

        Comment


        • Bud Marley
          Bud Marley commented
          Editing a comment
          Dat is het plan. Op den duur.

        #6
        Je hebt de stand op 250w staan op het ogenblik?
        Ne tentje heeft toch niet zoveel met handigheid te maken, je bedoelt om de lucht op een goeie manier naar buiten te leiden en verbindingen maken, die warme lucht word toch naar buiten afgevoerd toch?
        Het verschil in temp is idd groot maar een warmtematje kan wel voor oplossing zorgen Overweeg dan wel eerst als je geen grotere tent koopt (dat had ikzelf toch gedaan met een versch standen hps schakelaar) dat je daar niet staat met je 60cm mat moest je het overwegen
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


        • Bud Marley
          Bud Marley commented
          Editing a comment
          Klopt. 250 watt. Tijdens die bloei wil ik uiteindelijk op 400watt over. Ik zal je advies ter harte nemen. En, zoals gezegd, ik hoop dat mijn nieuwe clipfan ook enigzins voldoende verschil zal maken.

        #7
        60 op 60 is helemaal top. Nu nog wat mooie LED en je hebt een pak minder zorgen en meer opbrengst per watt.

        Comment


        • Bud Marley
          Bud Marley commented
          Editing a comment
          Dit is, net als een grotere tent of kast, ook zeker een wens en plan van me.

        #8
        hoi, en waarom niet gewoon in een kamer zonder kweekbak kweken als je niet kunt aarzelen levert een groot voordeel op ... ik ben de fransen zijn gek haha

        Comment


          #9
          Is dit een kweekverslag ?
          Wat een rare titel voor een kweekverslag.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Bud Marley
            Bud Marley commented
            Editing a comment
            Gebruiker QnQ heeft me gewezen op de gebrekkige opmaak van mijn topic en dan met name de titel. Sorry hiervoor, ik heb de topic in je tag "hoe word ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?" wel doorgenomen maar blijkbaar toch niet goed begrepen wat er van me verwacht wordt. Ik dacht juist specifiek te zijn maar bij nader inzien zie ik in dat de titel inderdaad wel erg vaag en algemeen is. Ik zal werken aan de opmaak van mijn kweekverslagen.

          • TheBigDudeski
            TheBigDudeski commented
            Editing a comment
            Als jij je eerste post wijzigt (rechtsonder het bericht), dan kun je de topic titel aanpassen. Iets als 2x Northern Light 1x Royal Gorilla onder 600w HPS in een te kleine tent () of hoe je het ook maar wilt noemen. Daarna klik je weer op de groene knop met 'plaats bericht' en klaar is Bud Marley.

          #10
          Naar aanleiding van de uitstekende suggestie door TheBigDudeski, zie titel

          'Really ties the post together'

          Comment


          • TheBigDudeski
            TheBigDudeski commented
            Editing a comment
            Ghehe topper.
            Ik heb er even een extra spatie tussengezet. HPS(dimbaar) trok mijn grammarnazi brein niet.

            Ben benieuwd naar je projectje, succes!

          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            En zaailingen worden groot. Dat hoop ik toch voor je.

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Aah super. Nu zien we meteen waar het over gaat.

          #11
          Enkele advies wat ik heb is....Hou de Gorilla strain enorm in de gaten aangezien Gorilla van nature een erg onstabiele strain is met een hoge kans op Hermy's zelfs in later stadium van bloei

          Comment


          • Bud Marley
            Bud Marley commented
            Editing a comment
            Oh, daar was ik me niet van bewust. Ik zal je advies ter harte nemen, bedankt!

          #12
          bud Marley,

          hier een beknopt stukje hoe Gorilla is ontstaan uit een hermafrodiet vanaf het eerste moment

          https://www.cnnbs.nl/bud-babe-gorilla-glue-1/

          Comment


            #13
            en zeker van RQS
            The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
            5 lekkere grieten onder de zon

            Comment

            Bezig...
            X