Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kannabia Mataro blue

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kannabia Mataro blue

Die zien er erg gezond uit!!! Mooi met het blad recht naar voren en omhoog.

Mooi groen en je kan idd zien dat ze gaan rekken.

Ik schat dat ze +- 80 a 90 CM worden!!!!!!

Veel succes man!!!

Comment

Thnx dudes!!

@ THC hoop dat ze echt bijna één mtr zullen worden met dikke toppen ghehehe

Luchtbevochtiger is sinds gisteren uit de tent geplaatst en zonder bevochtiger zit ik nu op een 42% lv met een temp van 26,3 graden
      lamp zit tussen de 40 en 50 cm van de toppen.

Ze krijgen zodirect weer water want de potten voelen weer licht met een kleine dosis groeivoeding.

Hier nog ff wat foto's van de bovenkant van me plantjes met een spiegelreflex geschoten, ze staan er erg mooi bij

Attached Files
      Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

hey dat ziet er goed uit man...

keep up the good work

Bless

Nas
        Chronis Monsum nis Monsumnis....met mijn... Cannabis...

Comment

Thnx Nas!! blijf me best doen

Blad puntjes zijn nog steeds witjes dus genoeg aan voeding, heb tot nu toe maar 3x voeding gegeven in de 5 weken dat ze nu aan het groeien zijn
          blijkt net aan voldoende geweest te zijn om ze niet te overvoeden begin mijn draai nu hierin te vinden zonder een ec meter.

Overmorgen weer wat foto's voor de liefhebbers ghehehe

Thnx & Grtz Peeps....

Comment

Plantjes gaan erg goed er zit wel een achterblijvertje qua zijtakken maar die zal wel snel volgen (hoop ik)
            Verders zie je met de dag strekken, temp zit nu rond de 26,3 graden en lv rond de 40%.

Hier de foto's, staan ze er een beetje goed bij?

Attached Files

Comment

go go go man gaad lekker daar ze blijf zeeker volgen grt

Comment

mooi groen en volle plant, ga door.

PPlantje
                ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

spam maar vind het nie erg mooi om naar te kijken
                  Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                  laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

mooi Dr tje hehehe

Comment

Thnx guys!!

Vandaag de eerste haartjes in de toppen gespot jammie jammie hopen dat ze nog een beetje de hoogte in zullen gaan lijkt wel of ze stil staan, lol
                      I shall see, ze krijgen nu 3kwart groeivoeding en 1kwart bloei voeding (5ml op 2,5 water totaal)

Morgen zal ik wat piccas shooten voor het licht aangaat.

Comment

Ze kleuren precies wat paars onderaan he paff...

Grtz $iR
                        sigpic

Comment

Ziet er goed uit. Ik had bij mijn ronde ook een achterblijvertje in het begin. Ik moest toen naar de shop om iets te kopen en legde mijn verhaal daar uit. Toen vertelde de medewerker daar dat het komt doordat deze in het midden staat. De planten bij de randen hebben meer licht door de reflectie van de wanden. Die in het midden heeft alleen het licht wat van boven komt. Dus doordat deze minder licht krijgt, groeit deze langzamer.

Dit is mij ook maar wijs gemaakt, weet niet of het waar is (ben ook maar pas begonnen en weet ook nog lang niet alles). Maar ik had mijn kleinste plant ook verplaatst en deze is nu de op één na grootste. Dus wellicht dat het wel werkt.

Veel succes verder.
                          Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

Comment

Thnx dudes

@ Sir wel vaag je ziet idd een paarse gloed over de oudere bladeren op de foto's maar als ik in de tent kijk dan zie ik er niet veel van
                            Hoop dat ik morgen op tijd thuis ben dan kan ik ff een paar foto's maken voor het licht aangaat.

@justforfun het kan waar zijn wat ze je hebben wijsgemaakt de achterblijvertje staat nu links voor in de tent maar heeft zowat 3 á 4 weken in het midden gestaan lol dus ja er zit dan toch wel een kern van waarheid in

Ze krijgen nu dagelijks 500ml water per plant, gisteren voeding gekregen dus vandaag alleen water.
                            Lamp zit op 45cm van de gootste planten, temp is 26,5 graden en LV zit op 40%.

Hier nog wat fotos hoe ze er nu bij staan, je kan echt mooi zien op de 2e foto waar ze al mooi met de topjes is begonnen
                            Ik heb het idee dat deze ronde net zo mooi kan worden als me eerste run

Thnx & Grtz Peeps..
                            Attached Files

Comment

Dat gaat lekker bij jouw in je tentje paffy, mooie planten!!!

Mooie groene bladeren en mooi indica type.

Veel succes verder!!

Grtz

Comment

Thnx Dude, ze staan er idd er mooi bij en ook mooi groen.
                                Gelukkig dit keer niet overvoed met groeivoeding maar netjes gehouden.

Wilde net een paar piccas maken maar me batterij is op ahja een van deze dagen dan maar
                                Witte haartjes beginnen te komen van alle kanten

Comment

Bezig...
                                X