16x Bubblegum AF onder 4x Spectrabox BB 200

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sykes
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2016
    • 298

    #16
    Helaas alweer trips tegen gekomen...
    Attached Files

    Comment

    • Sykes
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2016
      • 298

      #17
      Ja hoor de dames zijn vandaag een week oud ! Dit vieren We door de lampen 20cm lager te hanger, dus op 60cm.
      nog wel 50% gedimd.

      Nog steeds word 2x per dag de toplaag nat gehouden met kraanwater afgezuurd naar 6.5 en 1ml power roots p liter water.

      Wat de trips betreft heb ik er 2 te pakken kunnen krijgen en de rest blijft hopelijk plakken en zal STERVEN door het Ecostyle middeltje zoals op de foto.

      Temp 25.4 / 20.3
      LV 54/41

      En dat op 24/0 licht

      Owjah lux zou zo'n 19.000 moeten zijn volgens een app.

      Drukspuit heeft helaas de geest gegeven dus daar zal een nieuwe voor moeten komen, ook wel een leuk kado voor de dames nu ze een week oud zijn
      Attached Files

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Als jij 2x per dag de toplaag nat houd, over hoeveel water praten we dan? De toplaag word snel droog inderdaad maar daaronder blijft het goed nat, creƫer je zo niet dat het overal te nat word.

      • Sykes
        Sykes commented
        Editing a comment
        Alleen de droge bovenlaag spuit ik nat tot die donker word, zal zeker geen 100ml per dag zijn wat ze krijgen en als de pot op den duur te zwaar voelt krijgen ze even niks meer.

        Edit, kon het niet laten om toch even na te meten hoeveel ml het om gaat.. per keer lijkt er zo'n 25ml op de toplaag te gaan.
        Last edited by Sykes; 22 February 2021, 19:48.
    • KnetterMug
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2017
      • 907

      #18
      Dat vinden ze vast pretig ff een spuitje der over.

      Comment

      • Bas Haze
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Apr 2020
        • 502

        #19
        Dat zijn aardig wat plantjes man dat word lekker treken en Duwen in het hokje

        succes dat het een super ronde mag worden

        Comment


        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          BASE haze kan mijn niet voorstellen dat er niemand van de familie van het kabinet niks gebruikt kwa drugs. Pinocchio zijn het wel hun neus voll gooien maar wiet is verboden.

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Eigelijk zijn alle drugsen verboden maar wiet mag wel verkocht worden dat is vragen om grote problemen

          Ik denk dat daar Indd wel een paar zijn die ook gewoon cocaĆÆne gebruiken of een mdma

          Ik vind het zijn eigelijk gewoon zakkenrollers ze doen een hoop goed maar ik ben niet echt blij met de regiring

        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Nee ik denk de meerderheid niet blij is met de regering, Maar het wordt je gewoon door je strot gedouwd. Het is niet anders
      • Sykes
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2016
        • 298

        #20
        Er staat een apart exemplaar tussen de dames
        Attached Files

        Comment


        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          ook iets vreemd ik zit met ook zo een rariteit,
          Is de natuur nothings perfect

        • Sykes
          Sykes commented
          Editing a comment
          Zie het net ja, laten onze freaks maar mooi een groot worden

        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          met dikke freaky toppen haha
      • Sykes
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2016
        • 298

        #21
        Lamp staat sinds gister op zo'n 75% lux meet die op 32.000 op zo'n 58cm

        Temp 28.1 / 21.1
        Lv 52/37

        Afzuiger staat op 50%

        Denk dat ik nog een week alleen de toplaag nat ga houden met de drukspuit.

        dame in het kleine potje heeft het niet echt naar haar zin de laatste paar dagen.
        Attached Files

        Comment


        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Gaan allemaal gelijk op netjes
      • Sykes
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2016
        • 298

        #22
        Hoe het gaat ? Nou lekker !

        16 dames doen het goed met temp 28.1/24.1 en LV 62/47

        dame nr 17 lijkt de hoop opgegeven te hebben...
        Attached Files

        Comment

        • Sykes
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Nov 2016
          • 298

          #23
          De kleine dame vandaag verwijderd uit de tent, de 16 overgebleven dames lijken het wel naar hun zin te hebben op wat bruine vlekken na van water op de bladeren.

          Degene waar ik me wat zorgen over maakte met het rare blad lijkt 2 mooie toppen te gaan geven, heel erg benieuwd na !

          En zoals je al zei KnetterMug Lijken ze inderdaad mooi gelijk op de gaan ​​​​​​​
          Attached Files

          Comment


          • KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            Staan er goed bij, lekker houden zowe.

          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            mooi om te zien , goe bezig !!
        • Sykes
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Nov 2016
          • 298

          #24
          3 week op weg en ze groeien lekker sinds ze 200ml per plant aan water krijgen!

          Eerste Bloeiharen zijn ook al te zien.

          Geef sinds gister op 4l.water 3ml terra bloom 4ml power roots 1ml CalMag en 2ml lemon kick voor een ph van 6.5 en Ec van 1.1

          Zodra de bloei echt begint gaan de lampen op.100% en de afzuiging dan waarschijnlijk ook.
          Attached Files

          Comment

          • Sykes
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2016
            • 298

            #25
            Gisteravond maar besloten de lampen op 100% te zetten, zojuist de waarden gecheckt maar met max 29.5 de afzuiger ook Maar voluit gezet.

            Water geven moet al met een pvc buis want ruimte is er niet meer echt hehe.

            Sinds vandaag 250ml water met voeding gegeven.

            Zal ook groei voeding in huis gaan halen voor een volgende ronde.

            En tot op.heden geen enkele trips meer tegengekomen
            Attached Files

            Comment


            • Jamzieman
              Jamzieman commented
              Editing a comment
              ziet er een mooi gevuld tentje uit.
              heb jij even geluk met de thrips.
              ik heb 3 weken geleden de orius uitgezet en gisteren heb ik er nog wat gespot dus de jacht is nog steeds open,ik krijg die verdomde thrips niet buiten.

            • KnetterMug
              KnetterMug commented
              Editing a comment
              Zien er top uit
          • Sykes
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2016
            • 298

            #26
            Jamzieman dit kan ik je aanraden
            Attached Files

            Comment


            • Sykes
              Sykes commented
              Editing a comment
              Klopt niet tijdens de bloei gebruiken.

            • Jamzieman
              Jamzieman commented
              Editing a comment
              ik ben niet zo voor sprays heb nog een busje van die neem staan.
              orius doen hun werk en probeer elke keer de massa uitbreiding in te dijken.
              ik kweek in een buitenhok en ze vinden elke keer de weg waarschijnlijk via mij maar ik heb ze elke ronde daarmee elke ronde orius,maar toch bedankt

            • Sykes
              Sykes commented
              Editing a comment
              Vorige keer ook de orius hiervoor besteld en die hebben ook zeker geholpen !
          • Sykes
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2016
            • 298

            #27
            Vandaag zijn ze 4 week oud !

            Temp max/min 29.5/25.5
            LV max/min 56/43

            Ze krijgen elke avond 250ml water met daarin 4ml terra bloom, 1ml cal/mag en 2ml lemon kick voor een ph tussen de 6.3 en 6.5 ( ik vind zelf 6.5 mooi zat maar is het de moeite waard om 6.3 precies aan te houden elke keer ? ) en een Ec van 1.0.

            gezien niet alles al dik in de bloei staat zou bloom overbodig zijn maar gezien ik geen terra grow heb en niet met een Ec van 0.5 wil.blijven doorgaan tot de bloei er echt is besloten lage dosering bloom te geven.

            Lampen branden op de volle.100% en het valt me op dat de planten in de hoeken niet naar het midden groeien wat me nog niet eerder gelukt is dus het zou goed moeten zitten met de lichtverdeling lijkt me! Volgens de app zou dit tussen de 60 en 70.000 lux moeten geven.

            Hoogte vd lampen is 40cm op 2/3 uitschieters na die net geen 30cm aantikken.


            Voor een volgende ronde ga ik wel achter een zwaardere uitvoering van deze afzuiger aan.
            Attached Files

            Comment

            • Sykes
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Nov 2016
              • 298

              #28
              5 week !

              Temp 29.9/25.9
              LV 59/47

              Ph 6.4 en sinds vandaag 1 ml meer bloom op 4l water voor een Ec van 1.3.

              Gaat nog niet slecht tot nu toe ! Alleen op het feit na dat er toch wat trips te vinden zijn
              Attached Files

              Comment


              • Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                Trips !! en nu ?

              • Sykes
                Sykes commented
                Editing a comment
                Tijd om de orius te bestellen !
            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #29
              Lekker gevuld.
              Ze strekken wel een beetje, maar de groei zal er komende week wel uit gaan.

              Wordt het de oude of de nieuwe Orius ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • Sykes
                Sykes commented
                Editing a comment
                Het is de orius laevigatus geworden van biogroei.nl, kon de nieuwe niet zo makkelijk vinden, alleen flessen met 1000/2000 stuks maar dat leek me wat overdreven.
                Last edited by Sykes; 24 March 2021, 13:48.
            • Sykes
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Nov 2016
              • 298

              #30
              Ec sinds vandaag verhoogd naar 1.5, 10ml bloom, 1,5ml CalMag op 4l water met 2,3ml lemon kick voor een ph van 6.3.

              Lampen 8 klikjes hoger gezet vanwege de uitschieters.

              Comment

              Bezig...