25 februari
hallo mede growers ik heb besloten toch nog maar wat neer te zetten zou mooi zijn als ik het 4 maanden uit hou met de wiet die ik nu heb al heb ik er een hard hoofd in zorg voor later
plan van aanpak die ik heb is als volgt ik doe potgrond in de speciekuip daar meng ik water door heen,
dan goed roeren en tussen je handen door wrijven zo dat alle aarde overal even vochtig is,
Ik doe dat met water wat tussen de 17-20 graden is en heeft een pH van 6.2 mag 0.1 naar boven of beneden schelen meschien ook wel 0.2 dat vind ik wat te veel je moet het toch doen zo als je zelf leuk vind dan leer je het beste.
ergens van af week 3-4 alle hoofd toppen er uit ook van zij takken onderste takken verwijder ik dan, als ze het heel goed doet top ik nog een keer alle toppen.
dan wil ik gaan scroggen na 5-6 weken als alles mee zit niet teveel water geven in het begin of te weinig dat schijnt wel een belangrijke factor te zijn voor latere ontwikkeling.
ik ben niet heel goed in rekenen en eigelijk kan ik het nog niet weten maar ik denk dat ik tussen de 0.5 en 0.6 gram per watt heb gehaald met mijn vorige ronde dus er is nog verbetering mogelijk 0.7 Zou leuk zijn deze ronde ik ga het gewoon proberen En ik zie wel wat er af komt
ik ga ook minder voeding geven de helft minder ga ik geven als ik het goed uitgerekend heb om de water beurt geef ik nu voeding van af week 3 degin ik langzaam met voeden tot ik ze weer mooi groen vind
tent is 100×100×200
de fan is 360 m3
de filter heeft een Capaciteit van 360 m3 (eigelijk is het beter om iets hoger te zitten met filter capaciteit)
Ik gebruik een wingkap (welke type weet ik niet meer)
Bulb 600 watt osram en 600 watt elt evsa
Ventilator 15-20 watt
relaiskasten schakelklok 4 × 600 watt 2 met tijdklok verbinding van g tool
Ik heb nog een kachel staan 900 1300 2200 watt (Ik zet hem op 900)
zaden die ik nog had liggen zijn
zaad levransier is seedgenetics
heb bij me Vorge ronde daar ook 1 van gehad die bleef wel erg klein in vergelijking met bleu Berry van SFO
Black Domina gefeminiseerd
Do Si Dos x Zkittlez gefeminiseerd
heb de eerste in de grond gedaan
Info over plant je die ik ga zetten
Bloeitijd: 7 – 8 weken
Genetica: Northern Light x Ortega x Hash Plant en Afghani SA
5% sativa, 95% indica
Hoogte plant buiten: 140 – 180 cm
Oogstmaand buiten: van juni tot oktober
Opbrengst binnen: 600 – 750 gr / m²
Opbrengst buiten: 450 – 750 gr / plant
THC: 20%
zal mij benieuwen hoe deze smaakt vast niet zo zoet als blue Berry
20210225_124822.jpg 20210225_130334.jpg
ik heb me tent ook met alcohol schoon gemaakt niet dat het echt nodig was na mijn idee
die troep brand wel aan je strot als je teveel inademt
20210225_121132.jpg 20210225_121616.jpg
dat was me eerste topic verslag weer
Ik zou graag dingen willen leren die ik beter kan doen dus mocht ietje je opvalt wat ik beter kan doen schroom je niet om het te melden ben ik alleen maar blij mee heb ik iets om over na te denken
hallo mede growers ik heb besloten toch nog maar wat neer te zetten zou mooi zijn als ik het 4 maanden uit hou met de wiet die ik nu heb al heb ik er een hard hoofd in zorg voor later
plan van aanpak die ik heb is als volgt ik doe potgrond in de speciekuip daar meng ik water door heen,
dan goed roeren en tussen je handen door wrijven zo dat alle aarde overal even vochtig is,
Ik doe dat met water wat tussen de 17-20 graden is en heeft een pH van 6.2 mag 0.1 naar boven of beneden schelen meschien ook wel 0.2 dat vind ik wat te veel je moet het toch doen zo als je zelf leuk vind dan leer je het beste.
ergens van af week 3-4 alle hoofd toppen er uit ook van zij takken onderste takken verwijder ik dan, als ze het heel goed doet top ik nog een keer alle toppen.
dan wil ik gaan scroggen na 5-6 weken als alles mee zit niet teveel water geven in het begin of te weinig dat schijnt wel een belangrijke factor te zijn voor latere ontwikkeling.
ik ben niet heel goed in rekenen en eigelijk kan ik het nog niet weten maar ik denk dat ik tussen de 0.5 en 0.6 gram per watt heb gehaald met mijn vorige ronde dus er is nog verbetering mogelijk 0.7 Zou leuk zijn deze ronde ik ga het gewoon proberen En ik zie wel wat er af komt
ik ga ook minder voeding geven de helft minder ga ik geven als ik het goed uitgerekend heb om de water beurt geef ik nu voeding van af week 3 degin ik langzaam met voeden tot ik ze weer mooi groen vind
tent is 100×100×200
de fan is 360 m3
de filter heeft een Capaciteit van 360 m3 (eigelijk is het beter om iets hoger te zitten met filter capaciteit)
Ik gebruik een wingkap (welke type weet ik niet meer)
Bulb 600 watt osram en 600 watt elt evsa
Ventilator 15-20 watt
relaiskasten schakelklok 4 × 600 watt 2 met tijdklok verbinding van g tool
Ik heb nog een kachel staan 900 1300 2200 watt (Ik zet hem op 900)
zaden die ik nog had liggen zijn
zaad levransier is seedgenetics
heb bij me Vorge ronde daar ook 1 van gehad die bleef wel erg klein in vergelijking met bleu Berry van SFO
Black Domina gefeminiseerd
Do Si Dos x Zkittlez gefeminiseerd
heb de eerste in de grond gedaan
Info over plant je die ik ga zetten
Bloeitijd: 7 – 8 weken
Genetica: Northern Light x Ortega x Hash Plant en Afghani SA
5% sativa, 95% indica
Hoogte plant buiten: 140 – 180 cm
Oogstmaand buiten: van juni tot oktober
Opbrengst binnen: 600 – 750 gr / m²
Opbrengst buiten: 450 – 750 gr / plant
THC: 20%
zal mij benieuwen hoe deze smaakt vast niet zo zoet als blue Berry
20210225_124822.jpg 20210225_130334.jpg
ik heb me tent ook met alcohol schoon gemaakt niet dat het echt nodig was na mijn idee
die troep brand wel aan je strot als je teveel inademt
20210225_121132.jpg 20210225_121616.jpg
dat was me eerste topic verslag weer
Ik zou graag dingen willen leren die ik beter kan doen dus mocht ietje je opvalt wat ik beter kan doen schroom je niet om het te melden ben ik alleen maar blij mee heb ik iets om over na te denken

Comment