Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

12 x AUTO mix en 5 x FEM mix onder 3 x 400 watt.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HPS: 12 x AUTO mix en 5 x FEM mix onder 3 x 400 watt.

    Korting op 420shop
    Na wat problemen met mijn eerdere buitenkweek en verhuizen ben ik sinds kort weer opnieuw begonnen maar dan binnen.
    Gezien ik in Turkije woon is het niet makkelijk om alles te vinden maar het is uiteindelijk toch gelukt.

    SETUP:
    2 vierkante meter.
    3 x 400 watt HPS.
    600 Kuub uitlaat met 750 kuub filter.
    250 kuub actieve inlaat.
    17 x 11L potten met Plagron light mix aarde.

    VOEDING:
    Biobizz Grow.
    Biobizz bloom.
    Biobizz PH-.
    Aptus startbooster.
    Aptus Regulator.
    Aptus super pk.
    Aptus topbooster.

    PLANTEN:
    5 x Girl cout cookies AUTO
    3 x Zkittlez AUTO
    1 x Blueberry AUTO
    3 x Amnesia AUTO
    3 x Gelat OG FEM
    2 x K8 FEM

    De bedoeling is om van de feminised planten stekken te gaan snijden voor de volgende rondes aangezien zaad wat lastig is met de post en ik niet weer een risico wil nemen.

    De afzuiging en inlaat hadden iets groter gekund maar wanneer ik draai is het gemiddeld 7 graden en kan direct vanuit het raam aanzuigen en de temperatuur komt niet boven de 27 graden tijdens het warmste moment met een gemiddelde van 25 graden en dat terwijl de uitlaat op 2/3 aanstaan en de inlaat nog uitstaat en dus passies is dus qua temperatuur verwacht ik geen problemen in ieder geval. Mocht het wel zo zijn dan zal ik een grotere fan halen dus dat zal wel goed komen.

    De zaden zijn sinds vandaag zo goed als allemaal ontkiemt en zijn de potten in gegaan en hoop met een dag of 3-4 dat ze allemaal mooi boven komen dus vingers crossed.

    Dan bij deze wat foto's hoe het er allemaal uitziet nu.

    BUITENKANT
    IMG_20210228_152747.jpg

    BINNEN
    IMG_20210228_152507.jpg IMG_20210228_152547.jpg

    VOEDING
    IMG_20210228_154241.jpg

    LV zit op het moment gemiddeld rond de 47 maar die probeer ik wanneer de planten omhoog komen wel op te schroeven naar 60-65 voor de eerste 1,5 week.
    Heb helaas problemen met mijn 3e balast en die hoop ik met een weekje binnen te krijgen zodat die ook aan kan zodra de planten mooi boven zijn.

    Zal proberen elke paar dagen te updaten wanneer er vordering is.

    Tips en adviezen zijn natuurlijk altijd welkom

    Groeten voor nu.
    Attached Files
    Last edited by KwekenInTurkije; 2 March 2021, 21:24. Reden: Titel aangepast

    #2
    Teveel voor dat oppervlak lijkt me.

    Als t vol staat kun je amper nog bij de achterste om water te geven.

    Maar gezellig, succes.

    Wat is de te verwachten bestraffing in Turkije als je hiermee.gepakt wordt als ze in bloei staan?

    Comment


    • KwekenInTurkije
      KwekenInTurkije commented
      Editing a comment
      5 stuks zal ik gebruiken als moeders die in een andere ruimte komen te staan later dus er komen er uiteindelijk maar 12 om af te bloeien in de ruimte 6 per vierkante meter. Dat moet wel te doen zijn denk ik zo.
      Eigen gebruik word tegenwoordig licht bestraft gelukkig. Ook is de kans om gepakt te worden heel klein. Elektriciteit gaat hier via verwarmers die veel verbruiken, geen warmte meters of al die ellende en de buren snappen er toch geen reet van haha.

    #3
    Succes ermee,je lampen moet je draaien want die beschijnen hoe ze nu hangen maar 70 cm breed.veel geluk daar
    .
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #4
      Ik volg, succes!

      Comment


      #5
      ik volg
      succes!

      Comment


      #6
      Last edited by KwekenInTurkije; 2 March 2021, 21:11. Reden: Wat info vergeten bij te voegen.

      Comment


        #7
        LV mag wat hoger zijn, vinden ze fijn. Ik doe dit altijd door er een doormidden gesneden waterflesje over te plaatsen en de binnenkant een beetje te bevochtigen. Zo voorkom je ook dat de aarde uitdroogt. Wanneer de plantjes boven zijn haal ik deze ervan af. Is maar een kleine tip, kijk maar wat je ermee doet . Daarna kun je je lv iets omhoog brengen door een of meerdere bakjes water neer te zetten in je kweekruimte, aangezien je qua temperatuur niet meer te veel omhoog wil. Succes!

        Comment


        • KwekenInTurkije
          KwekenInTurkije commented
          Editing a comment
          Thanks voor de info.
          Er zijn er al wat boven maar bij de andere zal ik er wat plastic bekertje boven gaan zetten met wat luchtgaatjes.
          Heb ook al een grote kom met water voor me ventilator gezet maar zal er is wat meer neer gaan zetten want hij mag best richting de 50-55 inderdaad.

          Zullen die bekertjes er overigens niet voor gaan zorgen dat het te warm word door de lampen en deze daardoor niet goed boven zullen komen?

        • keeshaze123
          keeshaze123 commented
          Editing a comment
          KwekenInTurkije, dat lijkt me niet. Ik haal ze wel altijd eraf zodra ik het eerste beetje groen zie.

        #8
        Hallo Heren,
        Allereerst excuses voor het niet updaten, erg druk geweest en geen tijd gehad om te updaten of eerlijk gezegd er helemaal niet aan gedacht maar daar proberen we vanaf nu wel verandering in te brengen.

        Er is helaas het een en ander mis gegaan met de zaden die ik nog had van vorig jaar die ik dus niet goed bewaard heb.
        Van de 12 Auto's zijn er uiteindelijk maar 4 echt boven gekomen die nog leven en van de 5 FEMS zijn er maar 2 Gelat OG die het goed doen en nog leven.

        Wel heb ik van iemand anders ongeveer 200 zaden gekregen al is niet bekend welke soort en zijn reguleer dus is na het omzetten even bekijken hoeveel vrouwen er over blijven.
        Hiervan heb ik er 18 laten ontkiemen en zijn er 16 bovengekomen die het lekker doen.


        De bedoeling is om deze in dit hok nog een week of 2 te laten groeien bij de auto's onder 18/6 en daarna gaan ze naar een nieuw hok waar ik een COB systeem zal gaan gebruiken gelijkop 12/12 die op het moment gebouwd word maar daar over later meer in een nieuw topic. De bedoeling is in ieder geval 120 x 210 - 2,5 vierkante meter, 16 (2x8 rij) x 50.4 watt 800 watt 3500K Cree cobs.

        Bij deze dan ook maar wat foto's hoe ze er bij staan.

        Allereerst de 2 Amnesia
        AMN1.jpg AMN2.jpg AMN1en2.jpg AMN1en22.jpg
        IMG_20210407_155935.jpg
        En deze met het licht net aan
        IMG_20210407_160040.jpg

        Dit zijn de 2 Girl Scout Cookies waarvan er in het begin echt ph problemen heeft gehad maar dat heb ik recht kunnen zetten en de bladen worden nu gewoon allemaal weer groen.
        Deze heb ik eerder ook gekweekt buiten en ze verschillen echt onwijs van elkaar maar dat was al bekend.
        GSC1.jpg GSC2.jpg

        En hier de nieuwe plantjes incl de 2 Gelat OG moederplanten.
        Moeders en nieuwe.jpg Moeders en nieuwe 2.jpg
        En deze met de lampen net aan.
        IMG_20210407_160045.jpg
        En hier eentje waar delampen goed aan staan.
        IMG_20210407_160912.jpg

        Temp is Max 26.5 met de lampen aan en min 18.8 met de lampen uit.

        Gelat OG 1,1 EC
        Amnesia plus de kleine gsc 1.5 EC. Eerder in de kweek had ik wat verbrande puntjes en heb het toen iets verlaagd en het is niet erger geworden dus dat gaat goed.
        De grote GSC krijgt nu 1.6 EC
        Allemaal 6.5 PH

        Denk dat ik alles nu wel heb gehad.
        Reacties, tips en aanmerkingen zijn altijd welkom.

        Greets
        Attached Files

        Comment


          #9
          Ziet er goed uit, heb mijn stoeltje ook aangeschoven, suc6
          buiten-2020, 2021, 2022
          Hydro-met afjes-2022

          Comment


          • KwekenInTurkije
            KwekenInTurkije commented
            Editing a comment
            Welkom
            Zal vanaf nu wat meer proberen up te daten zodat er tenminste ook iets te lezen en zien valt haha.

          #10
          Ziet er goed uit, ga zo door

          Comment


            #11
            Goed bezig, heb je je voorschot op de stroom verhoogd, of werkt dat niet zo in Turkije?

            Comment

            Bezig...
            X