Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ronde fems; wedding in sightseeing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Goeiemorgen mensen,

    Vandaag de dames alleen maar water gegeven. De geur buiten de tent lijkt nu opgelost. Verder niks nieuws, trichomen beginnen langzaam milky te worden.

    IMG20210522112324.jpg




    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      mooie foto zeg. flink milky idd. al oogstkoorts?

    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      Ja behoorlijk ja hahahah

    #77
    Enig idee wat nu het probleem is geweest dan, of was het ineens weg?

    Comment


    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      Nee is denk ik toch te hoge lv geweest.

    #78
    Goeiedag mensen,

    Vandaag weer een beetje water gegeven. Denk dat het niet heel lang meer duurt.

    IMG20210523112841.jpg
    IMG20210523112817.jpg


    Comment


      #79
      Goeiedag mensen,

      Ik ben erachter. De ambi pur die in onze gang hangt die verspreid een geur wat waarschijnlijk de moleculen in de wietlucht weer activeert en we daarom vooral in de gang en overloop wiet roken. Op de kamer waar de uitblaast is ruik je ook niks qua wiet. Dus ik denk dat we voor de gek werden gehouden.
      Mja de dames gaan lekker. Nog een paar weekjes kan niet wachten tot ze om mogen
      Weer water gegeven met bloom en green Sensation.

      IMG20210525091651.jpg

      IMG20210525091703.jpg

      Comment


      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        Hahahahaha Alzheimer denk dat we dat deze keer maar overslaan

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        had even terugelezen wat het ook alweer was. stikstof dus. gelukkig staat de tent nu vol en kunnen we er om lachen. vond het zo klote voor je

      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        Ja baalde ook echt, want ging echt lekker. Maar ja shit happens en wie blijft lachen kan de wereld aan zeggen we maar

      #80
      Goeiemorgen mensen,

      Vandaag alleen water.
      Alleen dit al ziet er super uit:

      IMG20210526081620.jpg



      Comment


      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        Idd Remco hahahaha

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Gaaf, dat kan een mooie ijshash oogst worden! ('afval')


      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        Ja ik denk dat ik het afval laat drogen en gewoon ga zeven zonder die zakken, heb wel zo een hasjzeefje

      #81
      Kan je het in een plastic zakje zo samenpersen en er een staafje van maken.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        Ja precies en dan ff mee in je schoen lopen onder je hak en je hebt hakassie

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Niet nodig, dit is al kneiterhard, gewoon effe 10 minuten draaien en drukken, door de werkwarmte word het plakkerig.

      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        Okok, gaat vast goedkomen, lijkt erop dat er een kilo van die zut afkomt hahahah

      #82
      Sorry dat ik niks van me heb laten horen, was druk en de bleek dat ik een verkeerde filter had, te klein. Dus de buurvrouw rook al wat. Stress stress stress. Maar vandaag is het gehaktdag ik ben er klaar mee. Trichomen zijn Wit dus goed zat, ik ga in het najaar een kastje maken want denk dat dat beter is als een tentje. Ik zou morgen ff updaten hoe t eruit ziet

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Tentje is lucht en licht dicht. Bij een kast moet je toch zeker alle naden gaan afkitten. Als je hem zelf bouwt

      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        Ja je hebt ook gelijk kunichika maar als je door de dichte rits heenkijkt zie ik toch wel licht, dus ik denk dat er ook wel lucht doorheen gaat, en dat wil ik niet ik wil mijn lucht uit een andere ruimte aanzuigen.

      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        Maar de dames zijn ook klaar ze vallen ook al bijna om, trichomen zijn Wit met wat Amber dus ze zijn ook gewoon goed. Toppen hebben bijna geen witte pistels meer, dusja het is tijd denk ik dan maar

      #83
      Goeiemorgen mensen,

      Wou nog ff de eindstand doorgeven droog Purple Queen 2 planten
      73 Gr
      Wedding gelato 1
      54
      Joannes cbd 1
      41
      Totaal 168 net geen 1gr per watt maar ja kan niet alles hebben. Nu lekker van de zomer genieten zonder stress, ja ik weet het ben een stresskip. In het najaar bedenken wat ik ga doen.
      Groeten en allemaal bedankt, ik zou nog wel wat rondhangen hiero wees maar niet bang

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Afje in de tuin?

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        lekker he. zomertje eigen kweek gebruiken en geen stress of gasten je planten ruiken. in het najaar voorbereiden op een winterkweekje.de periode dat de LV wat makkelijker laag te houden is. geniet er van!

      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        Nee ik heb allemaal andere groente in de tuin. Ja ik ga ff bedenken want ik ben niet blij met het tentje. Misschien een kastje zelf bouwen.
    Bezig...
    X