Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede ronde met Bruce Cookies, Runtz en Buttercream Gelato

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Hallo luitjes,

    Om deze tweede ronde met drie Bruce Cookies-plantjes, een Runtz en een Buttercream Gelato-plantje netjes af te sluiten, bij deze een update over de laatste twee weken.

    Op dag 116 en 117 (en dag 74 en 75 van 12/12) heb ik de meiden geoogst. Ze hadden misschien nog een paar dagen langer gekund, maar met een paar zomerse warme dagen op komst was het voor mij in mijn locatie lastig om de temperatuur beneden de 25 graden te houden en de luchtvochtigheid beneden de 50 procent. Aangezien ik geen enkel risico wilde nemen met mogelijke meeldauw en/of budrot heb ik eieren voor mijn geld gekozen en de erin gezet.


    Hier de laatste plaatjes van de meiden voordat ik schaarmans tevoorschijn haalde.

    Hier de Runtz:
    IMG_20210624_085419.jpg


    Bij deze Buttercream Gelato:
    IMG_20210624_085522.jpg

    En ten slotte Bruce Cookies 1:
    IMG_20210624_102834.jpg

    Ze hebben daarna een dag of tien a elf te drogen gehangen in mijn 'droogkastje'. Zie ze hier hangen:
    IMG_20210612_153939.jpgIMG_20210624_085913.jpg

    De oogst valt ook, zonder in detail te willen treden, zeker niet tegen.De toppen zijn nu lekker verder aan het curen:
    IMG_20210624_085111.jpg ​​​​​​

    Ik heb voorlopig wel weer genoeg te verdampen



    Ik wil bij deze iedereen die deze draad heeft gevolgd bedanken voor de interesse en zeker ook voor de hulp om.deze tweede ronde tot een goed einde te brengen. Ik zal bij de volgende hijs zeker aan jullie denken

    Groeise allemaal!
    ​​​​​​

    ​​​​​​Peace!



    Pafdaddy




    Comment

Bezig...
X