Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x bananas zamnesia ( hopelijk 4e) Hydro mars 1000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: 3x bananas zamnesia ( hopelijk 4e) Hydro mars 1000

    Korting op 420shop
    Ik heb nog geen foto's gemaakt, want heb ze net gezaaid. 1 was nog niet ontkiemt dus daar wacht ik nog tot morgen mee. Anders word dat een gorilla breath. Zodra er wat groen te zien is zal ik foto's posten en ook een paar nieuwe van mijn tent die ik opnieuw heb ingericht

    Last edited by b00nstrak; 9 March 2021, 20:04.

    #2
    .... En wat is de rest van je setup?
    • Ruimte
    • Ventilatie
    • Voeding
    • Etc

    Comment


    #3
    Ik ga je volgen Suc6

    Comment


      #4
      Veel plezier.

      Comment


        #5
        Gesubd suc6
        buiten-2020, 2021, 2022
        Hydro-met afjes-2022

        Comment


          #6
          hallo again. er is nog niets groens te zien verder en het ene bananenzaadje is helaas nog niet uitgekomen.

          heb er nu maar n cookiezaadje bij gezet die over was om te kijken welke eerder ontkiemt.

          hier wel alvast wat foto's. pot rechts achter is nog leeg. hopelijk kan ik die morgen vullen. vorige opbrengst was 170g droog van 4 planten :d 20210309_195252.jpg 20210310_204628.jpg 20210310_204621.jpg

          Comment


            #7
            Gedult is 'n schone zaak. Maar aan je foto's te zien is je grond wel erg droog

            Comment


              #8
              klopt heb ze gister gezaaid. dan begin ik altijd voorzochtig met water aangezien het 14l potten zijn

              Comment


              • Donboe
                Donboe commented
                Editing a comment
                Hahahaha QnQ

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment

                Maarre ik was wel serieus.
                Als er zaadjes in die stoflaag liggen dan gaan ze het niet doen.

              • Donboe
                Donboe commented
                Editing a comment
                ... nee idd dat weet ik maar 't kwam zo grappig over (game over)

              #9
              hierbij wat nieuwe foto's er komen drie boven en heb er een 5e pot bijgezet. aangezien de cookies en bananas beide nog ontkiemd waren.

              ben bemieuwd

              EDIT, op mijn mobieil wil die de foto;s kut uploaden dus dan maar met n omweg Anyway vannacht toen ik keek waren ver al 3 boven.

              Aangezien k nu 5 zaadjes had heb k maar een beetje geimproviseerd. De temperatuur enzo moet ik nog ff wat beter regelen maar das lastig met kacheltje naast de tent Weet niet of het mogelijk is daar een themorstaat tussen te zetten zodat de kachel niet het hok er naast maar de temp in de tent juist goed is.


              Also vraagje, ik heb de lamp nu op 18/6, maar zouden ze sneller gaan als ik m op 20/4 zet of op 24/0 zelfs? of moet k dan weer rekening houden met andere dingen Het zijn geen autoflowers.

              20210314_052131.jpg 20210310_204640.jpg 20210314_052136.jpg 20210314_052153.jpg 20210314_052204.jpg 20210314_052145.jpg 20210314_052142.jpg
              Attached Files
              Last edited by b00nstrak; 14 March 2021, 09:01.

              Comment


              • Rietslang
                Rietslang commented
                Editing a comment
                Zo, die koolstof gaat nergens heen alleszins

              • b00nstrak
                b00nstrak commented
                Editing a comment
                wat bedoel je daarmee? :X

              #10
              Nachtje weg geweest dus ze stonden wat te droog, tho de cookies doet het prima, de banaantjes blijven een beetje achter. we gaan t zien.

              Comment


                #11
                Heb de lampen op 20/4 gezet. we gaan eens zien hoeveel verschil dat maakt.

                Comment


                  #12
                  Nou het is een tijdje geleden maar ook niet de meest blije kweek.
                  2 dood gegaan. Dus heb er nog 3. De cookies gaat snel vergeken mer de bananas e voelt erg droog aan.

                  een banana zietcer mooi uit die ander lijkt wel alaof een beest de punten van de bladeren heefr gegegeten

                  anyway hier een update ze staan nog steeds op 20/4 en ik geef elke dag een beetje afgezuurd water zonder voeding nog.

                  temp is gemiddeld 23 a 25vgraden en lv 45 a 5020210409_064947.jpg 20210409_064931.jpg 20210409_064952.jpg 20210409_064943.jpg

                  Comment


                    #13
                    Het blad ziet er wat minder goed uit, geef je ze niet teveel of te weinig water ?
                    Als je zo'n pot even 2cm van de grond tilt weet je in 1x of die pot zwaar of licht aanvoelt

                    Heb je wel voeding ?
                    Wanneer begin je daar mee ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #14
                      Die bladeren zien er idd niet vrolijk uit. b00nstrak gebruikt Royalmix QnQ dus geeft ie nog geen voeding, althans dat begreep ik. Dus inderdaad te veel of weinig water. Moet toegeven dat ik het bij m'n eerste paar kweekje ook moeilijk vond dat water geven maar opeens viel 't kwartje. Waar ik eerst het verschil tussen n lichte en zware pot niet voelde (ik was te ongeduldig dus deed dat wegen veel te vaak) voel ik het verschil nu wel. En dat zal je zo veel helpen bij de juiste hoeveelheid water geven.

                      Comment


                        #15
                        Oke, Dat betekent dus dat ik vooral bij die cookies ff op moet letten qua water. De temperaturen willen ook nog wel eens random verschillen, ineens LV 80% net terwijl bevochtiger niks deed. Maybe toch maar vast afzuiging aan.

                        Ja die ene heeft vooral veel bladeren die droog aanvoelen. K geef ze elke dag ongeveer 300ml water. ( meet het niet precies af )

                        Comment

                        Bezig...
                        X