Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zelf heb ik mijn 250 watt hps gelijk na ontkiemen en potten van de zaden op 60-80 cm erboven gehangen en gaan als een speer.
Je kan met de week steeds stukje lager tot max 20 cm boven je plantje.
na een klein weekje verder staat de AF fb2 er zo bij en de rest tl is dus uit stekend om voor te groeien en hps iets minder na 1 week over gaan op hps bij AF 20/4 dit is resultaat met wat voeding
lekkere dikke stam heb hem inmiddels dus ook al ov er gepot omdat de wortels eronder uit kwamen en nu na 6 dagen dus al weer. krachtig plantje dit zeg en na 2,5 week al.
heb dus ook de plagron groei en bloei en green sensation , verder heb ik ook cannazyme, ph- , bio queen root .
inmiddels is de fast bud lekker aan het groeien en bloeien hij is nu al 50 cm hoog ( max 90 cm kan hij worden stond vermeld) al is hij wel 12 cm gegroeid in 3 dagen.
ze is nu precies 4 weken oud vanaf de eerste 2 blaadjes. binnekort maak ik een foto van de slh en de ww ( heb er ook nog een fb2 bij gezet en die gaat ook goed )
moet je eens kijken op de foto staan de grote bladeren lekker omhoog ze gaan lekker en drinken goed die er naast staan zijn nog een auto flower een Slh en een WW
Comment