Mededeling

Collapse
No announcement yet.

California Indica & Lucky Queen Op LED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dit jaar zelfs drie buitentuinen in gebruik. Op eentje staan er twee, (naast een snoepend paard) en op deze tuin staan er vijf
    En heb gisteren ook nog elf zaailingen in de de derde tuin gezet maar geen kiekjes geschoten.
    Twee flinken takken afgebroken en de wond met levertraan zalf met zout ingesmeerd.
    Er was geen vaseline aanwezig..
    filedata/fetch?id=1640473&d=1629036724&type=thumb filedata/fetch?id=1640471&d=1629036724&type=thumb filedata/fetch?id=1640472&d=1629036724&type=thumb filedata/fetch?id=1640474&d=1629036749&type=thumb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Hoest mogelijk dat op zo'n belangrijk moment de vaseline op is!?

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Ghehe, ik had dat gewoon mee moeten nemen natuurlijk levertraan zalf zal ook best werken

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Mooi!

Orange bud ligt te drogen, was best een lastige plant om te knippen en door de beesjes geen knipafval. Leek wel stof uit de toppen te komen en dacht in eerste instantie aan schimmel maar het is volgens mij de uitgekomen bananen die zo stoffen. Wel beginnende zaadjes tegengekomen en voldoende scissorhash om dadelijk te paffen..
    filedata/fetch?id=1640585&d=1629071737&type=thumb filedata/fetch?id=1640586&d=1629071961&type=thumb
    This gallery has 2 photos.

Comment

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Ik was dat al aan het doen tijdens knippen met me plakkerige tengels. Die foto ziet er goed uit, behalve links boven lijkt het me schimmel. Ik ga nog eens goed kijken met de microscoop. Zit me ook niet lekker die stofwiet. Thanx Takketoelli

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Damn, ik dacht laat ik mijn dikke toppen nog eens tjekken.... en mijn Alpujareña is ook stoffig. Bij het afbreken van een klein stukje top duidelijk een wolk. Ook valt op dat de pistels aan de binnenzijde er anders uitzien. Ik zag maar één heel klein plukje watten zeg maar. Daar zou je zo overheen kijken. Misschien zijn dat wel die hoestjointjes die ik af en toe heb....,

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Das minder ja, ik hou er ook rekening mee dat dit een verloren zaak is. Het ruikt niet vies in de droogruimte en dat geeft me nog wel wat hoop..

Intensief nader onderzoek van de eerder geoogste top van de orange bud.

Deze is nu kurkdroog met 56 % LV. De rest zal morgen of overmorgen droog zijn. Een Volle bak water komt er elke dag uit de ontvochtiger in de droogruimte. Microscoop op de iPad gezet en tig foto’s gemaakt met een felle led loep lamp erop. Af en toe lukt er dan een foto fijne lamp ook voor bij het knippen.

Ik Ben het nu ook aan het vapen en ik zie geen schimmel, wel een paar draadjes tussen de trichomen. Wat volgens mij geen schimmel is..

Smaak komt op gang na een paf of twee weinig damp. Ietwat scherp maar er is zeker al een smaak, de droge wiet na grinden ruikt zoet en kaneel achting. Wel kuchie kuchie, dus nog iets te vers nog.
    filedata/fetch?id=1641247&d=1629311559&type=thumb filedata/fetch?id=1641248&d=1629311559&type=thumb filedata/fetch?id=1641249&d=1629311560&type=thumb
    This gallery has 3 photos.

Comment

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Tijdens grinden viel wel op dat er stof uit kwam, is me ook nooit eerder opgevallen. Misschien door de felle led lamp dat het zo opvalt. Ik moet eigenlijk ook nog stofzuigen

• Rreppellsteeltjam
      Editing a comment
      Door de lamp valt alles op ja, zou je standaard eens moeten gaan doen, je rookt nooit weer.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Filtersigaret ziet er echt lelijk uit onder zo een lamp!

Blijft pittig dat beoordelen..
    filedata/fetch?id=1641258&d=1629313234&type=thumb
    This gallery has 1 photos.

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Superklote is dat; bij elke joint weer die twijfel. Ik wordt er soms een beetje para van. De kleine topjes hebben het bij mij niet

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Ja, ik pak nu ook meteen mijn loepje erbij om het van dicht bij te bekijken.

Orange bud is denk ik wel droog, paar stukjes in een weckpot gedaan met een LV meter en over een uur even kijken of de rest er ook bij mag. Denk het wel, verkruimelde goed en de trichomen vallen er gewoon af, kan op dit stukje geen schimmel vinden.

In de buitentuin zijn ze mega groot en als daar toppen in komen zal ik de boel toch wat meer gaan moeten ondersteunen. Het is nog net geen bloei bij een van de damens, toevallig ook de plant waar nu drie takken van zijn afgebroken. Vandaag dus weer eentje afgebroken, viel me in de kas ook al op vorig jaar dat ze snel knak zegt
    filedata/fetch?id=1641693&d=1629495273&type=thumb filedata/fetch?id=1641690&d=1629495272&type=thumb filedata/fetch?id=1641691&d=1629495272&type=thumb filedata/fetch?id=1641692&d=1629495273&type=thumb filedata/fetch?id=1641694&d=1629495273&type=thumb
    This gallery has 5 photos.
    Last edited by Greyvol; 20 August 2021, 23:41. Reden: Met het hondje gaat het uitstekend! Drinken, eten, knabbelen.. mooi man, volgende week even terug voor controle en ga ik meteen zaadjes halen

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Editing a comment
      Misschien te weinig beweging gehad, vroeger!?

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Die er naast lijken er minder last van te hebben. Die krijgen meer wind en zijn zelfs groter. Bij het knippen van de Lucky Queens knappen de bladeren er ook goed vanaf. Valt op zeg maar, snel breken. Weinig beweging hebben alle damens gehad ik hou wel van lekkere dikke bud..

70 gram Orange Bud en net geen 7 gram knipafval van de Lucky queen. Bij elkaar 170 gram voor de eerste keer onder LED, met een lichtlek waardoor ik drie planten heb weggegooid ivm bananen/hermafrodiet paniek..

Het is wat het is
    filedata/fetch?id=1641708&d=1629501553&type=thumb
    Voorlopig kan ik wel even voorruit met de nieuwe voorraad, growroom binnenkort aanpakken en dan gaan we na de vakantie weer verder wiet kweken. De volgende ronde ga ik het natuurlijk weer anders doen zat te denken om overdreven veel eigen zaadjes te zetten. 200 ofzo
    Last edited by Greyvol; 21 August 2021, 01:28. Reden: De grinder zat nog vol met Lucky Queen, de andere met haze. Dus kon nog geen orange bud proberen, hahaha luxe problemen

Comment

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Hoezo?

Snap hem, om te grinden natuurlijk, ik heb gewoon ff stevig door gepaft en erna de orange bud
      Last edited by Greyvol; 21 August 2021, 13:22. Reden: Luxe problemen mooi man

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Lekker van smaak , die orange bud ? Geniet ervan, smakelijk

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Smaak kan ik nog niet zeggen, groen, maar effect is goed. Als ik honger krijg van de shit is het goed
      Veel damp ook en kan er een tijdje mee vapen. Zichtbaar zaadbeginsels maar kan niet zeggen dat het vies is. Het geeft me wel een goed gevoel, zit waarschijnlijk in mijn hoofd. Maar dat vind ik ook goed, kwestie van geloven ik ga hapje eten en laat nog wat weten..

Godverdomme lekker godverdomme! Ajan pangang met tjaptjoi en zoetzure komkommer
    filedata/fetch?id=1641923&d=1629573264&type=thumb

Comment

• BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      Toch wel a la creme eh

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Yup de room staat al klaar !!

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Amai, mosselen, mijn lievelingskostje

Paar stokjes erbij, flink wat takken waren afgebroken. Volgens mij is dit bloei
    23 augustus dus..
    filedata/fetch?id=1642363&d=1629735384&type=thumb
    Last edited by Greyvol; 23 August 2021, 18:18. Reden: Controle bij de dierenarts en alles is goed, geen zin meer om langs boerenjongens te gaan

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      geen peren , hoe komt da ?

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Goeie vraag, appels staan ernaast maar die gaan goed

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Er zit iets in de lucht . Ja raar . Iedereen met tomaten heeft ziektes zoals meeldauw en weinig tomaten dit jaar .

Zie ik dat goed en rook je nou een waterpijp verdamper?

Lijkt me fijner op de keel dan gewoon, misschien ook wat voor mij als fervent bongaholic!
    Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      JaJa, heel fijn ding, heb zelfs een reserve gekocht. Ik gebruik dat ding ook heel de dag en kan niet meer zonder. Heeft wel jaren ongebruikt in de kast gestaan omdat ik er maar niet aan kon wennen als blower..

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ik rook al jaren bong dus zal de stap voor mij wellicht minder groot zijn. Gewoon verdampen was niks voor mij maar als het door water gaat kan ik me voorstellen dat het beter is.

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Je moet er even doorheen, het is echt heel anders als blowen/roken. Heeft bij mij ook erg lang geduurd..

Woohoo die dikke tomaten veranderen van kleur! De druiven deden dat ook pas een paar dagen geleden maar gaan nu erg hard. Cherry tomaatjes plukken we al een tijdje en zijn super lekker paprika’s moeten nog even.

Maar ben juist erg benieuwd naar die dikke tomaten. Eigen kweek orange bud werkt goed, eerste paar dampen nada, maar die moet even op gang komen dus. Dosering is ook een stuk hoger, maar dan dampt ie ook lekker al is het af en toe een kuch. Smaak is groen en aard achting en ik denk dat het weinig kans krijgt om verder te curen ben wel kei blij dat ik nu eigen shit aan het dampen ben.

paar kiekjes uit de kas, die ruikt ook heel lekker naar tomaten in die kas..
    filedata/fetch?id=1642938&d=1629977185&type=thumb filedata/fetch?id=1642939&d=1629977186&type=thumb filedata/fetch?id=1642937&d=1629977185&type=thumb
    This gallery has 3 photos.
    Last edited by Greyvol; 26 August 2021, 13:34. Reden: Turbo turbo is weer bijna 100% en eet en drinkt en knabbelen als een dolle, woohooo!

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ja mooie foto's ! Den orange is wel goed dus ja ? Tof ! blij dat Turbo terug goed is ook. Geef je voeding mee bij je fruit en groenten ?

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Thanx, af en toe wat voeding maar al een tijdje niet gedaan. Ik zit wel elke dag in de kas te schijten

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Lol ja directe afgifte en opname van voedingstoffen zo .

Comment

filedata/fetch?id=1643536&d=1630216455&type=thumb filedata/fetch?id=1643535&d=1630216454&type=thumb
      This gallery has 2 photos.
      Last edited by Greyvol; 29 August 2021, 07:55. Reden: Vijf damens zijn lekker aan het schudden

Comment

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        das nog effe , at mor wa beter weer word dan !!

Ze staan er in ieder geval prachtig bij denk dat uw dames wel al de vitamientjes van den prei aan't op eten zijn !!

• Rreppellsteeltjam
        Editing a comment
        8........ ojee.

• Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Mooi hoor, zijn aardige bomen aan het worden

Heerlijk me kasje vol met wiet, hier kan ik van genieten
      vandaag bij de action voor 3 euro een lampje erin geschroefd die automatisch aan en uit gaat,

Godverdomme mooi godverdomme!
      filedata/fetch?id=1644620&d=1630606146&type=thumb
      Last edited by Greyvol; 2 September 2021, 20:12. Reden: Sherry erbij, keertje kuch, maar ben al volop aan het genieten..

Comment

• Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Jaja, natuurlijk gecontroleerd

• Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Geniet er van!!

• MeanoPheno
        MeanoPheno commented
        Editing a comment
        Schitterend kastje!

Netjes hoor lijkt wel fort knoxx
      Last edited by Nederhigh; 4 September 2021, 17:39. Reden: citaat..

Comment

• Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Probeer geen gewoonte te maken van dat quoten man, nergens voor nodig. Alleen maar dubbel lezen en dubbel plaatjes downloaden. Zonde van mijn 4g

Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View Post
      Netjes hoor lijkt wel fort knoxx
      Verwijder de functie dan!!!

Comment

• Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Of jij gaat die functie gewoon gebruiken zoals die bedoeld is, of je gaat wieberen.
        De forumeigenaar heeft een duidelijke uitleg gegeven over hoe die werkt. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...quoten-citeren Hier heb je hem nogmaals. We doen dit al zo vanaf 2009. Dat gaat niet veranderen omdat jij op je tenen gaat staan.
    Bezig...
    X