Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moet er nog kaas zijn?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Klein beetje water verdeeld. Wat meer voor de kleine potjes.
    20210519_102504.jpg De drie reserves verhuizen binnenkort naar mijn guerilla verslag. De linkse komt in de prairietuin op het werk.

    Comment


      #32
      De kleintjes moeten dringend buiten. Zuigen hun potje leeg binnen 24 uur.

      Morgen 1, de rest zondag. Zaterdag verhuizen de 4 hoofdrolspeelsters naar de bonanza. Eerst 100 watt, dan steeds meer om op 190 te eindingen als ze in bloei staan. We beginnen dan ook weer met de bionova druppels. Nieuw No Mercy guano extract is onderweg. Go Roy!
      20210520_094558.jpg 150ml llangs onder voor de grote potten.



      Comment


        #33
        Morgen verhuis naar de originele kelderkast. 250ml langs onder voor de grote potten. 50ml in de kleine potjes, die gaan zondag naar mijn guerilla verslag.
        20210521_203420.jpg

        Comment


          #34
          Verhuisd. Voel nu dat ik teveel water heb gegeven. Dus even 3 dagen niks.
          20210522_113759.jpg

          Comment


            #35
            20210523_184354.jpg

            Comment


            • Nirvana
              Nirvana commented
              Editing a comment
              Haha Wat gebeurt er toch weer allemaal in ons belgenland. Wie gaat dat hier betalen ?

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Goed dat het nog vroeg in het seizoen is, anders zouden al die zoekende mannekes in het bos weleens wat planten tegen kunnen komen.

            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Inderdaad ja

            #36
            Nog steeds niks gegeven. De voorste 2 hebben wat last gehad van het teveel vocht.
            20210524_100112.jpg
            Maar dat is niet zo heel erg ook niet. Wiet zal er wel vanaf komen. Cheese ook.

            Comment


              #37
              Tip voor de sweet seeds cheese, 4-5 maand laten curen. De geur en de smaak verandert compleet. Kan het niet goed verwoorden, maar het zou zonde zijn om het niet te doen Ik had een hoop fluffy cheese die ik in een doos gesmeten had, met takken en al. Had genoeg geoogst en geen zin om die nog te knippen. Die is in die doos blijven liggen, ziet ondertussen beige. Net wat door de grinder gehaald voor boter van te maken, dat ruikt nog altijd subliem. Niet normaal.

              Comment


              • kelderkastje
                kelderkastje commented
                Editing a comment
                Die was zo ook al erg lekker. Helaas ben ik soms net niet zelfvoorzienend. Maar ik vond die zo ook al heel erg goed. Heb die al 2x gezet. Ik ga het proberen.

              #38
              Trekken allemaal wat bij. Jammer dat ik weer eens niet doorhad dat ze te vochtig stonden. Toch maar eens tensio's overwegen.
              20210526_084217.jpg
              Komt wel goed allemaal.

              Comment


              • KnetterMug
                KnetterMug commented
                Editing a comment
                Ik heb het ook met het water geven, is het wel of niet nodig. Ik kijk om 23:25 niks aan de hand maar de volgende morgen 6:25 hing alles. Was de pot toch te leeg voor de dames en zo voelde het niet aan.

              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Ik vervang na 2-3 kweken alle slangen van de Blumats. Heb hier meters nieuwe slang liggen, dat zijn geen kosten.
                En verder de gebruiksaanwijzing goed volgen, dan hoef je geen overstromingen mee te maken.

                Zonder Blumats kan een Tensiometer ook wel handig zijn.
                Nadeel is dat je voor elke pot zo'n ding nodig hebt, want ze moeten er de hele kweek in blijven staan.
                Als je de ruimte hebt om je potten 1-2cm op te tillen is het ook niet echt nodig, je weet nu ook dat je teveel hebt gegeven

              #39
              Nu klaar en voorbereid voor een dwerg ronde.
              Eigen schuld .... AFjes te nat gezet.

              Maaaaaarrrrrrrrrr .... de wiet van mijn vorige dwerg ronde was wel erg lekker en smaakvol.
              20210527_195501.jpg
              De Fem's verhuizen zaterdag. We blijven bezig.

              Comment


                #40
                De visite is naar huis. Die nemen het later weer over.
                20210530_084032.jpg
                125 ml langs boven voor elk. Met wat bacterial van No Mercy. Eerste bloeiverschijnselen ook.

                Een beetje groei zou nog fijn zijn. Wie weet. We zullen zien.

                Linksachter de lemon en daarnaast het Bombplantje.

                De kaas staat vooraan, cheesy links en 'XL' rechts.

                Comment


                  #41
                  Duidelijk bloeibeginsels. Fijn alweer.
                  20210531_175809.jpg 250ml met bacterial en x-cel druppel elk. Langs boven. Gaan fijne plantjes worden.

                  Comment


                    #42
                    Behalve bloei, toch ook nog zichtbare groei.
                    Lief van de lady's.
                    20210601_182146.jpg Overzichtelijk wel.

                    Liter water met bacterial langs onder.
                    Ze staan samen in 1 lekbak.

                    Comment


                      #43
                      50ml langs boven. Wat vocht inbrengen in de toplaag. Gaan beter als ik aanvankelijk durfde te hopen. Beter is altijd gewonnen.
                      20210602_153744.jpg Nog steeds een beetje aan het groeien.

                      Cheesy (rechtsvoor) ruikt zelfs al wat cheesy. Maar dat kan ook mijn fantasie zijn die op hol slaat.

                      Comment


                      • KnetterMug
                        KnetterMug commented
                        Editing a comment
                        Je ziet het verschil al met de afgelopen 2 dagen.

                      #44
                      UV en bloeibar mee.aangezet. 190 watt.nu. 20210603_113911.jpg
                      De Cheese XL linksvoor die klauwt een beetje.
                      Zal wel niet teveel kwaad kunnen en/of rechttrekken.
                      20210603_113920.jpg200 ml elk langs boven gegeven met enkele druppels. Powerroots, x-cel en green sensation.

                      Comment


                        #45
                        Dikke liter met ex-cel druppels. Langs onder.
                        20210604_183423.jpg Nog steeds een beetje groei ook. Lamp wat.hoger gezet.

                        Comment

                        Bezig...
                        X