Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

special queen#1 en een bubbel kush

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    special queen#1 en een bubbel kush

    Korting op 420shop
    ik moet ook topic aanmaken en fotos enzo er op aan het zetten maar dat kom nog

    ik heb nu 3 special queen#1 en een bubbel kush staan in een tentje secert jardin 90x90x180 met een trafo en een timer legrand met een ventilator en een filter hangen met potgrond pro mix light met korrels in 15 liter bakken met een 600watt lamp bulk der boven hangen op 60cm en de voeding die ik gebruik is hydro wortelsimulator met ph der bij dan doe ik 7,5ml wortelsimulator en 4 ph min druppels in een anderhalve fles en goed schudden en ik zet de lamp 11 uur in de avond aan voor goedkopere stroom en dan ga die om 5 uur in de middag uit en ik doe een halve liter fles op 5 planten
    Last edited by ceBep; 4 March 2011, 20:03. Reden: dubbelpost

    #2
    Re: yooo

    Het is op dit forum niet toegestaan om te dubbelposten. Dubbelposten is het plaatsen van 2 of meerdere berichten onder elkaar, in een korte tijd.

    Je kunt je vorig bericht aanpassen door op de 'BEWERK'-bericht knop te drukken.


    Als er nog vragen zijn dan hoor ik ze graag, ik zal nu voor de laatste keer je berichten samenvoegen.


    Last edited by ceBep; 6 March 2011, 17:33.

    Comment


      #3
      Re: yooo

      high!
      En volgens mij is dit geen hydro verslag

      Maar evengoed een goede kweek toegewenst.

      gr TQ

      Comment


        #4
        Re: special queen#1 en een bubbel kush


        Beste spek,

        De titel van Uw topic voldoet niet aan de gestelde voorwaarden.

        We hebben de titel voor U aangepast. Mocht U nog een wijziging willen aanbrengen is dat mogelijk, neem hiervoor dan contact op met de moderator van het desbetreffende forum.
        Tevens verplaatst naar ander forum.

        Vriendelijke groet,


        vale.

        Comment


          #5
          Re: special queen#1 en een bubbel kush

          Dit is idd geen hydro verslag als je met potgrond pro mix light werkt, spekkie.

          Hoe zien die "korrels" eruit als ik vragen mag? Wit of bruin? Want als ze wit zijn is het perliet.

          Graag ook wat foto's als het kan. Is makkelijker voor iedereen om je te helpen of advies te geven.

          Grtz

          Comment

          Bezig...
          X