B ,omni,s en serreproject

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Paffy
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 948

    #106
    Re: B27 go,s OMNI

    LEKKAH


    Eens een paffer, altijd een paffer........

    Comment

    • B27
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Aug 2010
      • 336

      #107
      Re: B27 go,s OMNI

      Vandaag alle planten ondersteund met staafjes en koord want 1 deze dagen braken ze gewoon af, zo zwaar !!
      ze drinken bijna1.5l /plant,ook nog green sensation en pk meegegeven, ook zijn ze de 8ste week halfweg,
      mooi om te zien hoe die grote toppen verder ontwikkelen,en zwellen maar,
      chill and good vibes grtzzz B2

      Comment

      • Hasharin
        Grower
        MemberLucky Member
        • May 2010
        • 694

        #108
        Re: B27 go,s OMNI

        We like big buds ooh yeah

        Grtz Hash
        Geniet nooit met mate !

        Comment

        • B27
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Aug 2010
          • 336

          #109
          Re: B27 go,s OMNI

          vandaag in de serre 2 deense vrouwen ontdekt en 1man eruit gezwiert, @vale ik zie nu al geslachten? ZO vlug??????
          het zijn mini struikjes, jehaa,
          chill and good vibes grtzzz B2

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #110
            Re: B27 go,s OMNI

            Ja, da's normaal. De Denen zijn vroegen

            Comment

            • HJM
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 3714

              #111
              Re: B27 go,s OMNI

              Oorspronkelijk geplaatst door B27
              linksachteraan=busghana, midden achteraan =rooie marie,rechts achteraan(4toppen)=busghana
              midden links=trainwreck x smog ,midden midden =trainwreck x smog,rechtsmidden = (2dikke toppen) busghana aub HJM

              Kijk, da's mooi. Zo-niet HEEL mooi.

              Gaat goed daar. Wel kunnen het wel aan jou over laten een topic te maken!!!
              Dat vraagt om een vervolg.........

              Greetz, HJM
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment

              • B27
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Aug 2010
                • 336

                #112
                Re: B27 go,s OMNI

                @vale dan zijn die deense vrouwen toch super ee!!! want ze hebben een 5tal weken gegroeid en nu al in de bloei;dat wilt dus zeggen binnen een 8 a 9tal weken OOGST,,
                superfantistico, ik heb er nog 1ne dat ik nu aan het wachten ben, hoop ook op een vrouw, morgen gooi ik wa pics erop! want die deense zijn echt mooie struikjes, het ziet er veel belovend uit,


                @hjm morgen wat pics van jou soortjes ook want die blijven maar aandikken wel vindt ik het spijtig dat de toppen bestaan uit vele kleinere toppen die veel blad hebben , kzal het op foto zetten je zal het direct verstaan, hoop op een mooie oogst,
                chill and good vibes grtzzz B2

                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #113
                  Re: B27 go,s OMNI

                  Dat is de invloed van de Somango Haze, (een van de ouders) niet elke pheno heeft dat.
                  Niet jammer dus, maar erg goed.!!
                  Belooft wel een erg goede wiet te worden, mits goed gecured.

                  Succes, HJM
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  • B27
                    Bong Master
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2010
                    • 336

                    #114
                    Re: B27 go,s OMNI

                    mm 003.jpgmm 005.jpgmm 007.jpgmm 006.jpgmm 009.jpgmm 010.jpgmm 001.jpgmm 008.jpgmm 002.jpgmm 004.jpgmm 011.jpgmm 012.jpgmm 013.jpgmm 014.jpgmijn omni,s en mijn deense schonen
                    Last edited by B27; 27 May 2011, 22:51.
                    chill and good vibes grtzzz B2

                    Comment

                    • HJM
                      Wicked Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 3714

                      #115
                      Re: B27 go,s OMNI

                      Vind de kool ook mooi
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment

                      • Bubba J
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2010
                        • 2376

                        #116
                        Re: B27 go,s OMNI

                        alles is hier mooi, kunnen we nog een topje nog aan zuigen
                        sigpic

                        Comment

                        • B27
                          Bong Master
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2010
                          • 336

                          #117
                          Re: B27 go,s OMNI

                          @hjm en bubba, we doen ons best, de groentjes zijn me vrouw haar deel,,
                          en nog een lege m²,, die belooft was aan een mede JDer, maar geen tijd heeft blijkbaar om te komen
                          Last edited by B27; 28 May 2011, 18:32.
                          chill and good vibes grtzzz B2

                          Comment

                          • B27
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2010
                            • 336

                            #118
                            Re: B27 go,s OMNI

                            budporn2 009.jpgbudporn2 010.jpgbudporn2 013.jpgbudporn2 011.jpgbudporn2 017.jpgbudporn2 015.jpgbudporn2 016.jpgbudporn2 012.jpgmijn grootste bhusgana,s en mijn rooie marie, buiten in volle grond een super lemon haze en 1 in 20liter pot, dan nog 3 nadiakes in die vensterbankpot,die zijn voor op een terraske!!
                            chill and good vibes grtzzz B2

                            Comment

                            • HJM
                              Wicked Grower
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2010
                              • 3714

                              #119
                              Re: B27 go,s OMNI

                              Heb je goed gedaan sjef.
                              Ze zien er erg goed uit. !!!

                              Greetz, HJM
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment

                              • Bubba J
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2010
                                • 2376

                                #120
                                Re: B27 go,s OMNI

                                heerlijk man, veel kleine maken 1 grote
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...