Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mars hydro sp3000, voorgroei ts1000, in kleine en grote Mars tent!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Deel mix toppen klaar .

    20210901_185753.jpg 20210901_215947.jpg 20210901_185818.jpg 20210901_215919.jpg 20210901_185803.jpg 35 gr erbij. nu nog de trichjes checken

    als de lv te hoog is in een pot , haal ik ze er terug uit en kwartiertje tot een uurtje boven 'de goasestove' , de gaskachel . De waakvlam ervan dus traagweg . Dan herweeg ik en pas ik de cijfers aan.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Ritagrasaf
      Ritagrasaf commented
      Editing a comment
      Om te vroeg te moeten oogsten zijn die topjes al mooi ! Ga je opnieuw beginnen?

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Thx ja en weeral amber gespot in die mix toppen ! Na 30 dagen ?? Er gaan een hoop werkmannen over de vloer komen en ik ga wijselijk eventjes pauzeren jammer genoeg... hopelijk hebben ze snel gedaan maar ja verbouwingen he . en lol. Had ik doorgedaan had ik wel stekken genomen en direct op 12/12. Nu zitten ze buiten in de volle grond , elk 10 cm hoog nu , deels hergroeid. Die stonden onder lamp, nu 2 weken buiten . Had ik daar tijd ingestoken kon ik al naar bloei gaan terug mss, alhoewel dat reveggen lang kan duren.

    Zijn nog mooi dik hoor heb al veel erger geoogst

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ik heb geluk bij ongeluk. Milky en amber gespot ook . De aanzet was goed , finish wat minder maar de groei is de helft van het werk he, dat ging zeer goed deze keer !

    Excuses voor de wazigheid soms maar 2 verschillende toppen uit de mix toppen , dus hoofdtoppen gered van toprot, bevatten amber! Enigste dat ik bekijk en 2x prijs
    20210901_232102.jpg 20210901_232351.jpg 20210901_232135.jpg

    Volgende zijn beter.

    20210902_145240.jpg 20210902_145304.jpg 20210902_145250.jpg 20210902_145324.jpg toppie!.

    Dan heb ik toch buiten wat staan ook. experimentjes stekken die reveggen . Er staat ook nog een plant die normaal binnen bij de rest stond waarvan ik zei, tga niks worden. Ze had wat meer tijd nodig denk ik dan de rest. Mooie plant geworden, een mighty mango bud normaal gezien. 16305876312158272486013458499032.jpg
    Dan de stekjes.
    16305877116794712719334683641965.jpg bij reveggen zie je zoiets he
    16305878039141704381762751845901.jpg
    enkelvingerig blad en rare vormen .

    Ik denk nog 1 of 2 dagen wedryeren en tkan in potten. Alles mooi weg en deze week nog bellen naar renovateur.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Amber kon wel lekker ....

      Maar dat is een ander verhaal.

    • Canaboid
      Canaboid commented
      Editing a comment
      Vind het jammer hoe je ronde is gegaan.
      Toch blij dat je nog wat amber kleurige trichomen hebt gevonden.

      Die Mighty Mango Bud staat er mooi bij
      Hopelijk krijgen we in september en begin oktober wat droger weer dan juli en augustus.
      Dan kan je daar ook nog wat lekkers vanaf halen.

      Heb zelf stiekum toch ook wat buiten staan in potten.
      Zal daar binnenkort ook maar eens foto`s van maken en posten.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      4 van de 7 hadden rot , zelfs in kleinere topjes die laatste . Nuja volgende keer anders en beter, hopelijk. Buiten is maar voor de lol eigenlijk. Mooie plant ook om te hebben. Blijf twijfelen over een ontvochtiger die meer verbruikt en kost dan de lamp zelf, of bijna toch...

    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Vliegen maar het doet dienst in de living. Oogst van de tentplakkers was minimaal

    Alles is droog knakkende takken.

    20210905_182108.jpg 20210905_173225.jpg 20210905_181202.jpg 20210905_174517.jpg 20210905_180435.jpg 20210905_175724.jpg 20210905_183301.jpg 20210905_184627.jpg 20210905_183905.jpg ik ga de berekening in de comment maken ni opgeschreven. Plus 41 diesel en 14 mix toppen dacht ik. Wel 9 potten en maar 7 planten dus daar is ook iets misgelopen .... Totaal is belangrijker he.
    16308611321225370605705825020844.jpg echt zin om terug te beginnen maar ik ga op mijn tanden moeten bijten he.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      mooi , gewoon terug starten kerel , ge gaat ons missen !!

    • Ritagrasaf
      Ritagrasaf commented
      Editing a comment
      Geniet ervan Hopelijk lopen de verbouwingen vlekkeloos en ben je hier snel terug met een verslagje.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Komt familie op bezoek ook, en verbouwingen . Liever zonder kweekske dan he. Al werk ik mss de kweekruimte in de verbouwingen in . Hoop op vlot verloop en snel nieuw verslagske ook. Merci iedereen!

    Heb dit verslag met plezier doorgelezen! Als er een nieuwe komt, schuif ik graag aan! Veel plezier ervan

    ~MeanoPhenl
    ~MeanoPheno

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Thx , ik hoop zo snel mogelijk , zeker welkom!

    Laat ze smaken Wesley en succes met de verbouwing en tot snel met een nieuw verslag
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Mercikes, het smaakt al .

    Enjoy the weed
    veel success met de verbouwing ( moet je veel doen ? )

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Valt wel mee, badkamer, keuken plafonds elektriciteit. Nuja minder mag altijd lol

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Neuh, slechts het halve huis.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Hoop toch ergens nog altijd dat het snel gaat gaan

    Ow dan valt het hier nog Mee ik moet enkel de woonkamer en een slaapkamer verbouwen

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Kennis doet meters opnemen in het Antwerpse... die verteld dat hij toch best wel vaak een zwarte doos tegenkomt.

    • Nirvana
      Nirvana commented
      Editing a comment
      Paar dagen geleden zagen de werkmannen mijn laatste plant staan in de tuin. We hebben allemaal eentje gerookt als het werk gedaan was en eens goed gelachen.
      *binnen weten ze van niks natuurlijk, dat zou ik ook niet riskeren.

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Nirvana

    Tja het is of verder doen of elke maand 600€ uitgeven aan me wiet
    normaal gezien hoeft er geen werkvolk te komen waar de tent staat
    en ik doe bijna alles Zelf da scheelt ook wel

    Comment


    Kleine 100 G per maand helaas
    en dan moet
    ik goed opletten dat
    ik toe kom
    ongeveer elk uur dak wakker ben een jointje de laatste 15 jaar ofzo

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      zalig zoveel plek hebben !!

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Heb wel een koopje gedaan . Mooie lap grond , tussen de velden, voor een mooie prijs. Maten ook aan het zoeken en ze mogen een derde meer betalen voor minder grond en huis. Zelfde regio, enkel een half jaar verschil. Moe van te huren, je betaald een huis af voor die prijs!

    • Haze smoker
      Haze smoker commented
      Editing a comment
      Zeker weten das waarom wij ook gekocht hebben 6 jaar geleden al weer was toen belachelijk goedkoop om hypotheek af te sluiten betalen nou minder daar aan als aan de huur ervoor en je zit op je eigen stek geen huurbaas die moeilijk kan doen

    Vraagje ongerelateerd maar toch .

    Stelling: ik wil vaste planten stekken en verkopen van thuis uit. Al gelezen van bv. Fruit je tot 50 are vol mag zetten en verkopen zonder dat de fiscus moeilijk doet.

    Vraag: onder welke lamp kan ik deze vaste binnen-en buitenplanten mooi gezond laten groeien binnen? rekening houdend met energiefactuur dus minimaal maar toch optimaal.

    bedoeling is om 2 kanten vol te zetten van de garage met lampen, geen zonlicht. Nu ben ik wel fan van mars hydro, maar geen budget om 50 x ts600 te kopen

    Wat is jullie ongebreidelde mening hierover?

    Het zou dus gaan om stekken , kleine en grote , en bloeiende vaste planten en bloemen .

    Al gezien dat 18w tl kan lukken maar vraag me af of dit genoeg is.

    Thx op voorhand!
    Attached Files
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ff opgezocht de bloom heeft ook een blauwe piek.cosmorrow bloom 90cm full spectrum 40w wordt het dus. thx!

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      In de professionele tuinbouw hangen (hingen) de 600W HPS lampen ook niet op 60cm maar op 2 meter.
      Als je de combinatie zonlicht - kunstlicht gebruikt hoef je niet zo krap op het gewas waardoor het oppervlak ook een stuk groter wordt.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Het is binnen in een donkere garage wel . Nu zolang het nog zomert staat alles buiten . Mettijd mss dak vervangen door zondoorlatend materiaal, maar dat is toekomst . Voorlopig dus 2x40 watt bestellen en zien hoe mooi het verloopt. Idd plaats ik ze veel hoger om groter oppervlak te creeeren ! Vielen dank !

    Ondertussen, buiten .

    maar er komt familie op bezoek, neefjes en nichtjes ook.

    Weeral tevroeg moeten omdoen.... en deze zijn nogmaar begonnen bloeien.


    Weet niet wat ermee gedaan anders...
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Elk weet wel dat ik rook. Maar uitleggen aan kinderen is moeilijker he. Ik heb fluweelbomen opt einde hof. Ik denk van ze allen in potten te stoppen en ze daatussen te plooien. Zus blijft een overnachting met neefje hier.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Lol ja eerste keer sinds ik hier woon, kan ik moeilijk afzeggen er is al een soort van beurtrol wie waar blijft slapen dan ...

    Je tent is toch leeg ?
    Knal een van die schuurtjes van jou effe die planten er in en lamp er boven
    slot op de deur klaar

    Comment


      Ga je nog een ronde starten?

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ik denk van wel , renovaties maar eind januari voorlopig, daar kan wel iets tussen nog
    Bezig...
    X