Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 silver haze feminized onder quantum board en 2 extra led par lampen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

4 silver haze feminized onder quantum board en 2 extra led par lampen.

Korting op 420shop
    ola,

heb paar kweekjes gedaan met led par lampen en 1 met hps 250watt. maar nu was ik nieuwsgierig naar simpel quantum boardje van de ali.
    maar vond m net te klein voor 4 plantjes of me tent is niet hoog genoeg, dus 2 van de oude vertrouwde par e27 18watt lampen drbij opgehangen.
    2 ventilators 1 voor quantum board extra koeling andere op de plantjes. tijdschakelaar op de verlichting. 18-6 uur.

me psychiater vond goed idee plantjes kweken die zei dat het gedoogd wordt ik zei van niet maar toch vond tie het goed idee sinds ik kweek gedraag ik me vrij rustig.
    wanneer ik me bewindvoerdster om geld vraag voor kweekspullen vind ze dat geen probleem hehe.

nu het schijnbaar gedoogd wordt blow ik heel weinig meer evenals drinken. kweek nu meer omdat het niet mag en meeste geef ik weg aan ouderen met parkinson- ptss etc.
    begin op een hippie te lijken. ben zelfs blij dat ik op me 42ste met pensioen ben.
    op het dorp noemen ze mij al de Burgemeester omdat ik zoveel rondjes loop hehe.

maar goed was toch wel nieuwsgierig naar zon quantum boardje.

besloten om deze keer zo weinig mogelijk te doen. elke dag plantenspuit en 2 a 3 keer per week water. had in begin weer last van beestjes maar opgelost met zwaar-scherp zand.
    en een paarse insecten lamp helemaal bovenin de tent.
    geen scrognet dit keer. 12 liter plantzakken en bio potgrond van de supermarkt.

planten 5 weken oud. post 1 keer per week nieuwe foto.

ben benieuwd op de feminized planten zelf in de bloei gaan of dat ik dat met 12-12 uur moet triggeren. daar ik auto´s gewend ben.

groet

eeltje
    Attached Files

Succes! Fems moeten minder lichturen krijgen om te gaan bloeien. Anders blijven ze groeien.

Comment

• eeltje
      eeltje commented
      Editing a comment
      ok dus zelf de omschakeling 18-6 naar 12-12 maken

Met 42 jaar al op pensioen. Wow.

Comment

week 5 heb ze maar ff op 12-12 gezet en de parlampen verwisseld naar bloeilampen. ben vooral nieuwsgierig hoe de 2 plantjes het gaan doen onder de quantum bord

Comment

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X