Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x green mango 3x Cinderella

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    QnQ zal wel gelijk hebben.
    Ik had dit ook bij een plant maar dat heeft verder geen problemen veroorzaakt.
    Heb er toppen met paarse tinten aan overhouden

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

    Comment


    • Spitalovic
      Spitalovic commented
      Editing a comment
      Nee inderdaad, de plant lijkt er voor de rest vrij weinig last van te hebben.. achteraf gezien was zo laat beginnen met voeding niet echt een strak plan, achja weer iets bijgeleerd.

    • Spitalovic
      Spitalovic commented
      Editing a comment
      De temperatuur schommeling van de laatste maand is waarschijnlijk de oorzaak, had vermeden kunnen worden met voldoende voeding, leven is door...

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Paarse wiet is genetisch en komt niet door verkleurd blad tgv voedingsproblemen.

    #32
    Loopt wel lekker, en met een mooi herfstkleurtje
    Als je de groeivoeding (te lang) uitstelt, dan kom je met tekorten in een later stadium.
    Je manier v kweken zit verder wel dik in orde,
    veel succes gewenst in de bloei
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


      #33
      Bloei week 4.

      Die paarse meid is deze nacht omgevallen op een cinderella, vandaar de vreemde vorm, voor de rest is de schade beperkt.

      Beetje vochtig in de tent, voor de rest heb ik niks te klagen.

      Ben niet helemaal tevreden over deze ronde, had beter gekund als ik niet zo lui was geweest.
      Volgende ronde doe ik er 4 met andere voeding.
      wat is het meest gebruiksvriendelijk als voeding?, ook welke 'boosters' zijn zeker een must voor mooie volle toppen?, ik hoor graag jullie mening.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 4 photos.

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Plagron is wel vergevingsgezind, en gemakkelijk. Al denk ik wel dat de meeste merken hetzelfde principe hanteren. Green sensation als booster is wel duur maar goed . Ik gebruik sugar royal en pure zym bij de terra lijn nu.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Biobizz

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Biotabs en BAC is makkelijk.

      #34
      Wesley pipes wat heb je zo allemaal nodig buiten de terra lijn?, is cal-mag een must onder led?
      Er zijn namelijk zoveel soorten voeding dat ik door de bomen het bos nietmeer zie

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ik meet niet meer ... terra of alga maakt niet uit. Ik voeg wel niet veel meer toe anders dan schema dusja. Tja mineraal , wist ik niet aardoliederivaten , klinkt niet goed op zich eigenlijk , zeker goed spoelen dus... niet het gevoel dat het sneller gaat ook met terra ? kelderkastje ?

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Het schiet inderdaad iets meer op lijkt het. Maar ze worden eerder wat dikker en groter in dezelfde tijd.

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        En dan nog sugar royal , die er nog een weekje van doet, ben ik wel overtuigd dat het werkt. Maar ja iedereen zweert wel bij zijn eigen formule he, als het werkt, hoor je het wel hier .

      #35
      Op 1 nacht zijn de cinderella's ook paars uitgeslaan, wat zou ik nu doen?, 1: gewoon flushen voor de laatste weken of 2: verder voeding blijven geven tot de laatste dag?
      ik ben radeloos op dit moment.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Spitalovic
        Spitalovic commented
        Editing a comment
        Wesley pipes ik gok een week of 2, ik was net begonnen met flashen

        @Rreppellsteeltjam denk je dat dit een tekort aan cal-mag is?

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Die mogen nog wel even lijkt het. Dus voeding geven.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Ja, visgraatachtig patroon, lightbleach vind dicht bij de lamp plaats net zoals albinotoppen.

      #36
      Thanks voor het advies

      Comment

      Bezig...
      X