Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 4x Auto Skywalker Haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekverslag 4x Auto Skywalker Haze

    Korting op 420shop
    20210817_125507942_iOS.jpg 20210817_165644898_iOS.jpg


    Last edited by GroteSmurf; 18 August 2021, 22:20.

    #2
    Succes, blijf ik een toffe naam vinden , skywalker haze ! , subke gedaan
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • GroteSmurf
      GroteSmurf commented
      Editing a comment
      Thnx.. denk je dan aan Luke Skywalker, vanwege de high of..?

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Star wars haze ja he . Al gerookt? ik nog niet, zou wel willen , ga mss ooit nog de fems zetten ....

    • GroteSmurf
      GroteSmurf commented
      Editing a comment
      Nog niet gerookt en ook niemand die reageerde op mijn vraag naar ervaring met deze soort. Over een maand of vier laat ik het je weten

    #3
    Suc6 met je kweek, ook gesubt
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • GroteSmurf
      GroteSmurf commented
      Editing a comment
      Dank je.. leuk dat je hebt gesubt!!

    #4
    Succes met je ronde. Ik ben nog nieuw hier, maar wil ook weleens proberen om een kweek verslag te plaatsen in de toekomst. Voor deze ronde heb ik 2 super silver haze, 2 Amnesia Flash, 2 Chocolate Haze en 2 Banana Punch staan

    Comment


    • GroteSmurf
      GroteSmurf commented
      Editing a comment
      Thnx.. zou ik altijd doen, kan bijzonder leerzaam zijn.

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Mag je nu ook nog doen je hebt leuke soortjes en van alle verslagen leren we weer wat

    #5
    Precies, daarom plus je krijgt er gratis heel veel know how bij

    Comment


    • GroteSmurf
      GroteSmurf commented
      Editing a comment
      Ik wist het zelf eerst ook niet, maar de optie "comment" is bedoeld om te reageren op een bericht..

    #6
    Succes gewenst!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • GroteSmurf
      GroteSmurf commented
      Editing a comment
      Dank je wel Hork!

    #7
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Reneeeeeeetje
      Reneeeeeeetje commented
      Editing a comment
      Dit zijn mijn 6 dames, heb er 2 uitgehaald omdat ze klein bleven en verder niks deden

    #8
    Veel succes grote smurf !
    let the force be with you

    Comment


    • GroteSmurf
      GroteSmurf commented
      Editing a comment
      Merci.. dat kan ik wel gebruiken!

    #9
    Veel succes grote smurf. Ik volg!

    Comment


    • Rasta
      Rasta commented
      Editing a comment
      Alles is geoogst toen ik de toprot ontdekte. Nu drogen dan alles proper maken en dan begin ik er aan. Weet alleen nog niet goed hoeveel h2o2 van 35% ik per L water moet doen om te ontsmetten...

    • GroteSmurf
      GroteSmurf commented
      Editing a comment

    • Rasta
      Rasta commented
      Editing a comment
      De oogst hangt nog te drogen. Ben wel niet echt meer toprot tegen gekomen. Nog een paar dagen laten hangen en dan kan ik de toppen wel van de takken halen en in potten steken. Ben nieuwschierig. Van de 2 eerdere planten is 200 droog afgekomen. Ben ik wel blij mee voor de eerste keer aangezien de start niet zo goed verlopen is. Ivm het ontsmetten gaat het bij mij over hydro en ga ik toch 2ml h2o2/L water door mijn systeem laten lopen . de tent zelf ga ik niet veel aan doen. En dan is het de bedoeling om er 4 White widow's in te zetten.

    #10
    Veel Success man ik volg ook

    Comment


    • GroteSmurf
      GroteSmurf commented
      Editing a comment
      Fijn dat je ook volgt.. alle advies is welkom

    #11
    Zo.. m'n eerste update. Gisteravond, 48 uur nadat ik ze had gesmurfd, waren de rakkers al boven!

    20210821_155655579_iOS.jpg



    Dus ik heb ze onder de cobs gezet, zo'n 30cm recht onder de cobs en op 1/4 vermogen om ze even te laten wennen, en de volgende ochtend (vanmorgen) de nodige verzorging gegeven. Er was een exemplaar waar het vliesje nog om het blaadje zat en een exemplaar dat fier overeind stond, maar nog helemaal in het vliesje. Er was tevens een exemplaar dat er met het koppie naar beneden bij stond, ook nog in z'n vliesje. Ik heb even getwijfeld, maar heb ook dit vliesje verwijderd.

    20210822_053400245_iOS.jpg 20210822_072436981_iOS.jpg



    De overige drie dames hebben het wel naar hun zin, maar twee zijn in afgelopen nacht tijd behoorlijk gestrekt. Dit is niet direct een probleem daar het mij de kans geeft om de pot verder aan te vullen met aarde, maar ik heb het licht wel even verder opgeschroefd naar 1/3. Later op de dag wil ik het verhogen naar 1/2.

    20210822_072425013_iOS.jpg

    Nu is er een periode aangebroken waarin de plantjes heel hard (verder) hun best zullen gaan moeten doen. Water zullen ze niet van me krijgen tenzij ze er echt zielig bij staan. Mogelijk strijk ik wel even over mijn hart voor het plantje dat het moeilijk heeft.

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Gefeliciteerd met de geboorte van je meiden, laat ze maar flink groeien, suc6

    • GroteSmurf
      GroteSmurf commented
      Editing a comment
      Dank je.. iets minder (strekken) mag wel hoor! Kan alleen weinig aan de luchtvochtigheid doen helaas, dus hoop dat het meevalt met voldoende licht en het weer van komende week.

    #12
    Fijn dat ze boven zijn
    die hoge lv is net prima voor dat jonge grut hoor is pas tijdens de bloei dat je die lager wilt hebben

    Comment


    • GroteSmurf
      GroteSmurf commented
      Editing a comment
      Persoonlijk heeft mijn voorkeur denk ik beginnen op een lage luchtvochtigheid (gedrongen stevige cellen/plant) en eindigen met een hoge luchtvochtigheid (grote cellen/dikke toppen).

    #13
    Vandaag is het tijd voor een feestje, een overgangsritueel voor het afsluiten van de zaailingenfase daar we een week verder zijn.
    Tijd voor een update dacht ik zo, een lekker rokertje voor mij en het vooruitzicht van heerlijk aangezuurd water voor de dames.

    Lucille is nog niet toe aan de rite de passage, maar heeft vandaag wel alvast wat extra TLC/water van me gekregen met de plantenspuit.
    Eerlijk gezegd twijfel ik of ik haar ga vervangen. Ze heeft dan wel een afwijking, maar ik zou haar toch erg graag willen consumeren.
    Ze komt er wel, maar hoe lang zou zoiets duren? Wat denken jullie?

    20210824_053505606_iOS.jpg

    De overige dames lijken me in hun sas met de hoeveelheid licht, de blaadjes staan fier omhoog.
    Tezamen met dat de luchtvochtigheid omlaag is gegaan zijn ze opgehouden met strekken.
    Later vandaag krijgen ook hun lekker aangezuurd drinken van me. Ik vind ze er ietwat bleekjes uit gaan zien,

    20210824_053425005_iOS.jpg

    Dat was het dan alweer voor vandaag. Ik wens jullie allen een fijne dag toe!

    Comment


      #14
      Goedemorgen!
      Bewateren met de plantenspuit lijkt mij niet ideaal, dat wordt nauwelijks nat en je besproeit steeds de bladeren wat nadelig voor de wortels kan zijn. Potten gewoon inwateren met 10 - 15% van de potinhoud en indien nodig af en toe een klein slokje langs de stam tot de volgende waterbeurt na +/- een week.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • GroteSmurf
        GroteSmurf commented
        Editing a comment
        Thnx voor het meedenken. Ik heb alleen op de aarde gespoten, bij de stam, vind dat gemakkelijk doseren.

        Begrijp ik het goed dat je aangeeft dat ik er nu zo’n 2 liter water per pot (heb potten van 20 liter) in zou moeten plempen? Ik vind er wat voor te zeggen om het medium weer even te verzadigen hoor, maar komt op me over als vrij veel water en ben een beetje huiverig voor zuurstofgebrek.

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ik weet niet of je aarde voldoende nat is, ik zeg alleen dat de toplaag besproeien onvoldoende is.

      • GroteSmurf
        GroteSmurf commented
        Editing a comment
        Aarde was inmiddels (bewust) droog, de eerste centimeters kurkdroog.
        Er ging (inderdaad) mooi anderhalve liter water in de droge aarde..
        Gezien ik denk dat er effectef net iets meer dan 15 liter aarde in zit klopt je aanwijzing perfect!

      #15
      Ik neem zelf even een handvol aarde een knijp er in als er dan 5 a6 druppels uit vallen is hij nat genoeg
      ( heb ik van QNQ overgenomen die heeft trouwens goede buiten kweekverslagen waar je zeker goede info vind over zelf aarde maken voor de planten en wat toe voegen )

      voor een 50 l zak aarde moest ik bijna 6 l toe voegen om de aarde vochtig genoeg te krijgen om te zaaien

      afhankelijk van hoe groot de pot dan is en hoe warm in de tent
      hoef ik de zaailingen daarna minstens een week soms wel 2 geen water te geven
      ik twijfelde altijd hoeveel water geven dus heb paar kweken geleden tensio meters gekocht die nu gewoon een hele kweek in de pot blijven zitten
      Last edited by Haze smoker; 24 August 2021, 09:43.

      Comment


      • Reneeeeeeetje
        Reneeeeeeetje commented
        Editing a comment
        Welke Tensio meters heb je en waar heb je die gehaald?

      • GroteSmurf
        GroteSmurf commented
        Editing a comment
        Bedankt voor de tip en nuttige beschijving. Moet toegeven dat mijn zaadjes in verhouding een stuk minder water hebben gehad bij het inwateren; was maximaal een liter op ruim 15 liter aarde. Ze waren vlot boven

        Ben nogal een digibeet op sommige gebieden, kan bijvoorbeeld niet eens uit de voeten met Facebook, maar zal even kijken of ik die topics van QNQ over het zelf maken van aarde kan vinden.

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Denk dat haze smoker de tensio meters van blumat bedoeld, type maar in op google, digitale tensio meter
    Bezig...
    X