Hallo (w)iedereen, dit wordt mijn tweede kweek verslag.
Al wie interesse heeft kom gerust eens piepen in de tuin.
Het worden een paar soorten deze keer.
C99 van Xline
Ingemars punch van de Sjamaan
Shining silver haze van Royal queen
White whidow gratis bij bestelling van wietzaadjes
Ze staan in 9l potten op een mix van
gerecycleerde cocos van vorige ronde, waar nog sporen van de beender, bloed, rundermest meel in zitten
deze is dan met verse potgrond gemengt geweest speciaal voor groenten en kruiden
verhouding is ongeveer 50/50. Deze is dan ook nog eens aangevuld met beender, bloed, rundermest meel en kalk.
Voor de groei periode zit ik daar al zeker goed mee ivm voeden.
Wat ik ga gebruiken voor de bloei is een Big bud van Advanced nutrients samen met de supervit die je met goeie service bij alien kan bestellen
Ik gebruik geen meet toestellen en ga op het oog af..klinkt wel riskant maar met de goede hulp van dit forum kunnen problemen wel worden opgelost
en als ze dorst hebben geef ik een goeie sheut groene thee.
Al wie interesse heeft kom gerust eens piepen in de tuin.
Het worden een paar soorten deze keer.
C99 van Xline
Ingemars punch van de Sjamaan
Shining silver haze van Royal queen
White whidow gratis bij bestelling van wietzaadjes
Ze staan in 9l potten op een mix van
gerecycleerde cocos van vorige ronde, waar nog sporen van de beender, bloed, rundermest meel in zitten
deze is dan met verse potgrond gemengt geweest speciaal voor groenten en kruiden
verhouding is ongeveer 50/50. Deze is dan ook nog eens aangevuld met beender, bloed, rundermest meel en kalk.
Voor de groei periode zit ik daar al zeker goed mee ivm voeden.
Wat ik ga gebruiken voor de bloei is een Big bud van Advanced nutrients samen met de supervit die je met goeie service bij alien kan bestellen
Ik gebruik geen meet toestellen en ga op het oog af..klinkt wel riskant maar met de goede hulp van dit forum kunnen problemen wel worden opgelost
en als ze dorst hebben geef ik een goeie sheut groene thee.
dit is de tuin
[ATTACH=CONFIG]66529[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]66529[/ATTACH]
een weekje oud
[ATTACH=CONFIG]66530[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]66530[/ATTACH]

Comment