3 x 3 = 9 Bubba kweekt z'n eigen wiet
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 3 x 3 = 9 Bubba kweekt z'n eigen wiet
Net ontdenkt dat de Ingemars punch een mannetje is, jammer want het leek eerst een nakomertje met gaatjes in het blad veel kleiner dan de andere, maar die zich toch netjes heeft ingehaald om maar eens te tonen hoe mannelijk hij eingelijk wel is tussen de vrouwtjes
haha de snoodaard
we gaan verder met 7 want een C99 staat als moeder verder te groeien
GRtz Bubbasigpic
Comment
-
net ontdekt dat de white widow een manneke is, alhoewel het een fem zaadje is gratis gekregen bij een bestelling van wietzaadjes.nl
iemand anders nog ervaring met de free fem ww zaadjes van wietzaadjes.nl die toch mannelijk zijn...
maar nu hebk wel plaats om de c99 die met 2 in een pot stonden toch een eigen plaatsje te geven. Ze zullen nu weer even tot hun positieven moeten komen, en dan.....KNAL
Cheerz Bubbasigpic
Comment
-
ne dikke homo noem ik da
heb al een mailtje gestuurd zonder foto, want die zat al de vuilbak in
sigpic
Comment
-
ik heb een mailtje gestuurd naar wietzaadjes.nl en krijg bij de volgende bestelling 2 gratis zaadjes
sigpic
Comment
-
lol bij je volgende bestelling, ik heb tot nu toe van anderen geen goede dingen gehoord over wietzaadjes.nl maar ik gebruik wel zaad welke hij kan leveren
Freebee ww heb ik nog liggen hier die gaat buiten in de vollegrond en dan kan ik ook mij mening daar over delen
Gelukkig gaan de matarotjes wel super
Wanneer komt de nieuwe update? zijn ze goed hersteld na het overpotten??
Succes verder!Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment
-
Hier een kleine foto update...enjoy
101_1434.jpg101_1433.jpgdit was de mannelijke Ingemars punch[ATTACH=CONFIG]69186[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69185[/ATTACH]mijn kleine vriend
sigpic
Comment
-
hier is de update paffylol bij je volgende bestelling, ik heb tot nu toe van anderen geen goede dingen gehoord over wietzaadjes.nl maar ik gebruik wel zaad welke hij kan leveren
Freebee ww heb ik nog liggen hier die gaat buiten in de vollegrond en dan kan ik ook mij mening daar over delen
Gelukkig gaan de matarotjes wel super
Wanneer komt de nieuwe update? zijn ze goed hersteld na het overpotten??
Succes verder!
ZE stellen het super goed na de overpot, de bloei kenmerken komen volop op hang en ik zie er geen enkele mannelijke plant meer tussen staan, gelukkig
heb meestal wel goede service hoor bij wietzaadjes en een hele ruime keuze aan strains, soms wat te veel!!
ze hebben nu weer 3 nieuwe breeders bij, nog moeilijker
kheb ook wel wat moeite om temperatuur onder controle te houden, gisteren wasset 34 graden en vandaag staat deze stabiel op 28, maar ik heb me een airco aangeschaft deze zal wel moeten koeling brengen, maar dan denk ik dat ik met me lv in de penarie ga komen... we zien wel
Grtzsigpic
Comment

Comment