Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blackberry Cake van Sensi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Erg vervelend zeg, veel sterkte gewenst met de verhuizing van je planten!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #17
      En de job al geklaard? Jou planten gaan als een malle onder de lumatek, jou plantjes zij 2x zo graad dan de mijne 10dagen oud.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        5 Okt komt de monteur. Ze stonden onder Tneon, 2x 55 watt. Nu staan ze onder COB’s van TDLG uit Spanje, iets meer dan 400 watt. Vond ze zelf niet zo heel hard gaan maar dat denk ik altijd :p

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Ohh sorry kerel, had iets te veel van mijn voorraadje gesnoept

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ha ha daar is voorraad voor

      #18
      21/9

      Even voor de beeldvorming, 3 weken oud zijn ze nu. De 2 kleintjes die erbij staan zijn voor een maatje, die kon wegens omstandigheden zelf nog niet starten dus help ik hem even op weg. Daar zijn vrienden voor

      CC67D625-EE81-4692-8996-1B43B1C8B6C5.jpeg C0F9BB57-1A55-413E-B6B9-72DF14B28DF4.jpeg
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Grote kuipen! 30ers?

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        20 Liter emmers

      #19
      26/9

      Onderste takken verwijderd, de eerste 2 nodes. Kleintjes stonden iets te vochtig, geen water meer gegeven.

      Voor de rest geen bijzonderheden.

      Voor de snoei ;

      B066E93E-501C-4D9F-A85D-4B9691396F27.jpeg

      Na de snoei ;

      65CE37BD-8713-4889-94B1-FCE0600E4072.jpeg
      Fijne avond nog !
      Attached Files
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      #20
      4/10

      Heb ze vandaag getopt en (tijdelijk) verhuisd naar de zolder waar ze 1 nacht onder een enkele lamp mogen staan. Morgen wordt de watermeter vervangen, daarna mogen ze terug de kelder in.

      Het zal daarna niet lang meer duren voordat de lamp omgaat. Ze stonden vandaag door het net, heb ze terug getopt maar veel hebben ze niet meer nodig, weekje nog denk ik.

      Voor de rest weinig bijzonderheden, voeding hebben ze niet niet (nodig) gehad.

      Oh ja, heb ik al eens gezegd dat dat blauwe icoontje van de chat gewoon ruk is ? Kon je dat maar voor altijd uitzetten…


      Voor het toppen : (ze stonden droog, heb ik extra gedaan, scheelt gewicht met de trap op slepen. Boven hebben ze water gekregen.

      IMG_0484.jpeg IMG_0485.jpeg




      Na het toppen :




      IMG_0486.jpeg



      Op de zolder ;


      IMG_0487.jpeg
      Attached Files
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Lamp is niet te dimmen maar ze groeien er ook bijna tegenaan. Dit was eigenlijk het moment dat de lamp om zou gaan. Het wordt inderdaad wat extra haken indraaien.

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Zijn ontzettend mooie zolderdames trouwens

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Dank u dank u, die 2 kleintjes (dat is Strawberry Kush) gaan er dit weekend weer uit, gaan naar mijn maatje. Die is klaar voor de volgende ronde. Die van mij gaan zaterdag (mits vrijdag alles lukt met de nieuwe kraan / meter) weer in mijn hok en dan gaat de lamp om. Lang genoeg gegroeid

      #21
      Hoe hoog wil je dat je planten worden, normaal zet je zo'n scrognet toch zo rond de 20 30cm? Ze zien er wel erg mooi uit

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Mijn net hangt op ca 80 cm hoogte, zo kan ik gemakkelijker bij de achterste planten komen. Heb het wel eens lager gehad maar dat was niet te doen.

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Dat is een hele slimme dan. Anders moet je een aapje ik dienst nemen die je de planten afbind.
        https://youtu.be/PBN_tSca0iw

      #22
      Had hier ook nog ni gesubbed , bij deze ! Alles staat er mooi bij ! Succes bij beide!
      Ganja always does the trick.

      Comment


        #23
        Nieuwe watermeter is geplaatst, vanavond het hok weer gebruiksklaar maken en dan mogen ze weer terug.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #24
          8/10

          En ze staan er weer, nog een paar dagen bijkomen en dan mag de lamp om, dan zullen ze alle 4 wel tegen het net staan.

          2255A84E-58BD-4E8B-B8FC-C6769DA67196.jpeg
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Normaal gesproken wel maar denk eraan om deze x niet te snoeien om niet teveel wonden te maken en het risico op toprot te verkleinen.

            Als het net straks vol is gegroeid dan sterf het meeste ook vanzelf af, bedoeling is om alleen toppen op het net te hebben.

          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Ze zijn mooi groen, ziet er goed uit, hoe hoog heb je het net hangen vanaf bovenkant pot?

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Zal straks eens meten. Voeding heb ik nog niet gegeven, rechts achter begint iets lichter te worden, ga ik binnenkort een beetje geven

          #25
          Mooi volle tent weer Flip!
          Je bent het nog niet verleerd. Helaas niet altijd even veel tijd meer om im de verslagen te kijken.
          Maar poah, ik voel een mooie oogst aankomen hier!
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


            #26
            Het resultaat, over de kweek zelf ga ik het niet meer hebben, daar heb ik niet zoveel aandacht aan kunnen geven als dat ik had willen doen. Net als dit verslag dus... Hoop dat ik vanaf nu in wat rustiger vaarwater ga komen, heb mijn portie ellende wel even gehad voor de komende 20 jaar :p

            Laten we het erop houden dat ze in het begin te weinig water en voeding hebben gehad na de verhuizing naar de zolder en toen ze weer in de kelder stonden kon ik er zelf niet goed aan vanwege lichamelijke ongemakken.

            Het is wel een lekker fruitige wiet geworden met paarse tinten hier en daar. Het effect is prima, had iets langer mogen aanhouden maar heb ze redelijk vroeg geoogst omdat ik niks meer had en ze ook wel klaar genoeg leken.

            Ondanks de nodige perikelen, gele bladeren en het feit dat ze aan het einde bijna geen blad meer overhielden deze ronde geen toprot gespot. Wel een aantal zaadjes, ben bang dat de achterste planten een banaantje hebben aangemaakt, daar kon ik helaas niet bij en die heb ik dus ook niet gecontroleerd tussendoor. Zijn er gelukkig niet veel, je haalt ze zo uit de grinder.

            IMG_0870.jpg


            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Daar zit wel degelijk verschil in; normale en de research serie. Mijn Manderine Punch is wel oke, maar veel minder in alles in vergelijk met een normaal zaadje

            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Het is altijd afwachten wat je krijgt heb ik het idee.

            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Mooi voorraadje, geniet ervan.
          Bezig...
          X