Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

☆ Takketoellies Tententuin ☆ Sensi en Barney ☆ 3 ronden - 1 tent!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Goedenmorgen vrienden en vriendinnen van de kweek!!





    Het beloofd weer een prachtige dag te worden, de eerste stralen schijnen alweer mijn kamer binnen!
    Koffie, katten, bank en joint, meer heb ik nu ff niet nodig



    We zijn weer een weekje verder, en op wat lv uitschieters na gaat het best goed allemaal.




    VOORGROEIKASTJE

    20211010_084434.jpg

    De SuperSkunkstek gaat goed, ze begint nu ook goed te drinken. Ik ga haar van de week wat dieven, onder het grote blad in het midden zitten flink wat scheutjes. Of ik laat die juist groeien om nieuwe stekken van te trekken, we zien wel. Er is voorlopig geen plaats in de Tententuin voor haar in ieder geval






    TENTENTUIN

    20211010_084933.jpg
    De Tententuin is ondertussen bijna volgegroeid, en alle dames staan in bloei!




    SUPER SKUNK
    20211010_084739.jpg
    Staat nu 4 weken in bloei. Blaadjes hangen een beetje bij alle dames want de lamp gaat zo uit. Zo van boven lijkt het niet zo bijzonder....

    20211010_084718.jpg
    ... maar ze zijn toch wel flink aan het zwellen!

    20211010_084726.jpg
    Alleen erg veel blad in de toppen, das een beetje jammer




    AFGHANI #1
    20211010_084749.jpg
    De onbetwiste nr1 van het moment! Ook week 4 bloei

    20211010_084757.jpg
    Ze blijft maar doorgaan, echt gaaf. Erg veel trichjes op de bladeren, nog geen donkere pistels (wat ik vaak nu begin te krijgen), al het blad doet het nog.....mooiman



    CALIFORNIA INDICA
    20211010_084805.jpg
    De beide dames in het midden staan nu 1 week in bloei. Ze heeft er wel zin in, mooie topgroei voor de eerste week

    20211010_084813.jpg
    Vanaf volgende week krijgt ze volledige voeding



    TWILIGHT
    20211010_084821.jpg
    Erg afwijkende dame met haar sativadivagedrag. Vindt er niks aan en zie haar een beetje als een extraatje ondertussen. Hoe ze die als 100% indica kunnen verkopen is mij een raadsel.....
    De vier hoofdtoppen weghalen was wel een goeie actie, de rest is omhoog geschoten! Zelfs de kleinste scheuten zijn zowat op gelijke hoogte gekomen. Dat is dan wel goed gegaan, ik tel ongeveer 25 toppen!!

    20211010_084842.jpg
    Maar ze heeft wel als enigste dame een voedingsperikel. Sativas hebben een ander voedingsregime nodig blijkbaar. Ze krijgt de maximale voeding, extra N en we zien wel.




    MANDERINE PUNCH
    20211010_084858.jpg
    Staat sinds vandaag in bloei! Ziet er prima uit allemaal. Volgende keer vat vullen krijgt ze haar eerste voeding, halve dosering

    20211010_084905.jpg
    Was lastig te trainen en dus niet zo mooi gelijk. Maar dat is geen ramp natuurlijk


    AMNESIA LEMONATOR
    20211010_084916.jpg
    Ook zij staat vanaf vandaag in bloei. Alles is mooi gelijk gebleven al zullen de scheuten nog wel wat de hoogte ingaan
    Ben erg benieuwd naar dit wietje!!


    .... ....

    20211010_084703.jpg
    Nou, de Tententuin staat weer volledig in bloei!! Das altijd een mooi moment. Op de lv na gaat het super eigenlijk, geen geklaag. Ik verwacht de komende tijd geen lv uitschieters meer omdat ik overdag een beetje stook in de kweekkamer.

    Over een maand zou ik aan het oogsten moeten zijn!

    20211010_085104.jpg



    ​​​​​​​


    Grote Groeten!!

    ​​​​​​​
    Attached Files
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Bedankt samen!

      De geur is minder sterk dan je zou verwachten, nu je het zegt...
      Twilight zou paarse wiet moeten geven, maja, het zou ook een Indica zijn... dus

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Daar gaat er wel een aardig bergje van komen denk ik, mooie planten hoor!

    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Heel knap die wijven!

    #17
    Zozo, ze gaan lekker zo te zien!! Prima bezig
    ​​​​​

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Danke danke! Jij al goed bezig?

    • DCKFACELVRS
      DCKFACELVRS commented
      Editing a comment
      Nope Alles staat nog ingepakt. Nog 1 buitenwietje afwachten en dan rustig aan door naar binnen

    #18
    Goedenmorgen vrienden en vriendinnen van de kweek!





    Tijd voor de weekend update. Er is weer een en ander aan de hand in de tententuin....



    VOORGROEIKASTJE

    20211016_084701.jpg
    De plannen zijn weer eens gewijzigd. De SuperSkunkstek heeft het voorgroeikastje verlaten, en ondertussen zijn er weer twee nieuwe zaadjes geplant.
    Nog niet bovengekomen, ik verwacht morgen iets te zien. Aangezien de lv erg laag is altijd in het kastje heb ik bekertjes geplaatst tegen uitdroging. Straks als ze boven zijn dek ik af met een stukje plastig zeil ofzo. Die lage lv laat ik zo want ik zuig af via de tententuin, daar kan ik in de regel wel wat droge lucht gebruiken

    Links is een N13 Kush en rechts een California Indica trouwens





    TENTENTUIN
    20211016_085237.jpg

    De oplettende lezer ziet direct een groot verschil...

    De Amnesia Lemonator heeft besloten herma te worden, dus ik heb uit haar uit de tententuin gegooid.
    Er kan altijd wel een herma tussenzitten, klote is alleen dat ik ze te laat gezien heb...

    De ballen waren ook erg klein gvd, en sommigen al helemaal geopend....
    Dat betekend dus een bestoven tententuin. Tja



    SUPER SKUNK
    20211016_085323.jpg
    Bloeiweek 5 is begonnen voor de linkerdames, dus ik ga volgende voeding Green Sensation meegeven en stoppen met de CaMg. Ik had iets eerder moeten stoppen want ze is deze week erg groen geworden. In de CaMg van Atami zit ook N dus ik vermoedt dat dat daar aan ligt. Geen ramp

    20211016_085333.jpg
    Zijn dikke knuppels aan het worden en ze heeft een echte Skunkgeurtje meegekregen. Lekker!
    Nog een kleine maand!!



    AFGHANI #1
    20211016_085353.jpg
    Enigst minpuntje is dat er maar acht toppen zijn

    20211016_085417.jpg





    TWILIGHT
    20211016_085431.jpg
    Ik moet eerlijk zeggen dat ze uitgroeid tot een erg mooie dame, veel toppen en goed gelijk. In het vervolg ga ik bij elke plant die sativadivagedrag vertoond de vier hoofdtoppen tjoppen. Gaat super zo

    20211016_085424.jpg
    Ze verliest wel nog steeds blad onderin, ondanks de maximale dosering voeding deze week. Ik heb haar een paar druppels N extra gegeven, we zullen zien.



    CALIFORNIA INDICA
    20211016_085451.jpg
    Beetje jammer dat de training niet zo goed gelukt is, de vier hoofdtoppen verdringen de rest een beetje

    20211016_085500.jpg
    Maar verder een erg mooie dame zonder issues. Erg veel sneeuw op het blad al, gaaf!




    MANDERINE PUNCH
    20211016_085506.jpg
    Ook zij had beter getraind kunnen worden, maar ze is veel opener van structuur dus geen verdringen hier. Mooie dame maar wel wat geel blad onder. Ze zit bomvol blad dus niks spannends nog, ze krijgt iets meer voeding

    20211016_085528.jpg20211016_085540.jpg
    Sinds gisteren verpot en op 12/12 gezet bij de rest van de Tententuindames. Ze staat er nog een beetje beteuterd bij geef ik toe. Iets teveel water vermoedt ik. Trekt vanzelf wel bij!

    Superfijn dat ik direct een vervangster had voor de Amnesia Lemonator, net alsof het zo had moeten zijn allemaal




    .... ....

    20211016_085559.jpg

    Nou, dat wordt dus de wiet extra laten drogen strakkes! We gaan gewoon verder, ik verwacht binnen een maand te kunnen oogsten. Ook wel hoog tijd weer...





    Grote Groeten!!
    Attached Files
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Ritagrasaf
      Ritagrasaf commented
      Editing a comment
      Nog steeds zeer imposante plantjes
      Mss ‘maar’ 8 toppen maar zullen wel 8 knuppels worden!
      Oh neen hopelijk valt de schade mee!
      Dus alles extra laten drogen om de eventuele zaadjes makkelijker te kunnen verwijderen?

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ziets ja, dan heb je geen grinder nodig

    #19
    Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!





    80% lv in de tent gvd

    20211019_211255.jpg


    20211019_211300.jpg

    20211019_211320.jpg
    En toen waren er nog 7 Afghani toppen...










    Last edited by Takketoelli; 19 October 2021, 20:35.
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Dat zijn betere waardes.... Houden zo

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Afghaan staat daar om bekend he, vanwege de compacte toppen.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Tjek!
      Das inderdaad een knuppelwietje, erg compact

    #20
    Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!





    Weer een weekje verder. Laten we maar direct een kijkje nemen in het voorgroeikastje


    VOORGROEIKASTJE

    20211023_214711.jpg
    De N13 Kush links is nu twee dagen boven grond, rechts gaat het niet volgens planning...


    N13 KUSH
    20211023_214716.jpg
    Ik ben wel benieuwd naar deze Kush. Hebben vaak een sterke geur en smaak


    CALIFORNIA INDICA
    20211023_214720.jpg
    Ah, kijk eens aan. Iets te diep gepoot. Er zit geen leven meer in ben ik bang, maar er zit nog kleur in. Ze krijgt nog een dagje, misschien twee


    20211017_200532.jpg





    TENTENTUIN

    20211023_213943.jpg

    De lv is weer onder controle, dwz 64% max de laatste paar dagen. Ik heb de Super Skunk gesnoeid, wat korrels neergezet, afzuiger wat harder en flink gestookt. Dat zal dan wel gescheeld hebben


    SUPER SKUNK
    20211023_214013.jpg
    ​Ze heeft ondertussen ondersteuning nodig geen Repprollen maar Takketouw .
    Toch leuk om wiet te ondersteunen met henneptouw, niet? Sowieso erg leuk als je moet ondersteunen...

    20211023_214025.jpg20211023_214051.jpg
    Weer ietsjes gezwollen, en nog erg mooie witte toppen. Die mag nog wel ff.
    Ze heeft vorige week dus een top verloren aan toprot dus ze krijgt een extra controle elke dag

    20211023_214111.jpg
    Zien jullie dat? GVD!! Dat gekruld blad, en dat lichter blaadje links....



    20211023_214404.jpg
    Toprot nr 2


    Dit keer echt met pluis ertussen. Tja, ik had het eigenlijk al een beetje verwacht, en eerlijk gezegd denk ik dat er nog 2 of 3 eraan gaan. Tis nie anders. ENORM plakkende wiet, niet normaal

    20211023_214439.jpg
    Nu ziet ze er zo uit, nog steeds een erg mooie dame!



    CALIFORNIA INDICA
    20211023_214149.jpg
    De meest saaie dame van de tent, en dat heb ik dus het liefst. Totaal geen issues ofzo, ze is alleen niet mooi gelijk

    20211023_214158.jpg
    Maar flink wat sneeuw op de toppen en blaadjes, en ze begint nu ook wat te zwellen



    TWILIGHT
    20211023_214137.jpg
    Ze domineert de hele tent met haar Sativadivagedrag. De topjes zijn duidelijk dikker aan worden, en ik geloof dat ik het bladverlies onder wat heb tegen kunnen houden door verhogen voeding. Ze is eindelijk uitgegroeid!


    20211023_214143.jpg
    Een hoop kleine zwellende topjes!! Luchtige dame met die lange internodes



    MANDERINE PUNCH
    20211023_214222.jpg
    Heeft wat voedingsdingetjes, en dat is wel vroeg in de kweek. Ook zij krijgt een wat hogere dosering

    20211023_214227.jpg
    Ietsie te hoog zo te zie ik nu, ff opletten en weer minderen. Of een vaatje water




    SUPERSKUNKSTEK
    20211023_214213.jpg
    Das een mooi kerstboompje aan het worden! Ongetrainde dame, begint bijna te bloeien

    20211023_214204.jpg
    Krijgt over een weekje haar eerste voeding


    20211019_182323.jpg



    .... ....


    Nou, we kunnen bijna aftellen voor de Super Skunk. Ik hoop dat de toprot nu wegblijft en de lv laag blijft.


    20211023_214000.jpg






    Grote Groeten!!!

    Attached Files
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Die Afghaanse ziet er ook lekr VET uit, dat is ook een lekker soortje

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Die ga ik zeker nog eens halen ja!

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Mijn favoriet is toch ook een beetje de california . Ze hebben inderdaad allemaal hun karakter, wat mooi is om te zien.

    #21
    Lekker bezig hoor, je Superskunk stek blaakt van gezondheid en is niet meer te onderscheiden van een zaadplant. Jammer van de rot. Hier in de tent ook 80% luchtvochtigheid, krijg het niet naar beneden. Volgende ronde maar een sterkere afzuiger.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ik zit nu rond de 50%, blije kweker hier!

    #22
    Er is weer genoeg gebeurd zie ik, helaas weer wat rot. Jammer maar helaas, vooral doorgaan zou Barrie zeggen.

    Over dat te vroege oogsten, vaak valt dat reuze mee en wordt het toch een lekker wietje. Als je twijfelt zou je ook een paar toppen kunnen drogen en dan testen of het voor jou voldoende werkt. Als dat zo is dan heeft de rest sowieso een week langer gestaan en kan het alleen maar beter zijn geworden.

    Succes nog compadre !

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      HadieFlip!

      Ik heb de lv nu rond de 50%, ik kijk het nog ff aan. Ik hou het wel in het achterkopje als de rot doorzet is dat zeker een optie

    #23
    Oke, tijd voor actie!

    20211025_222518.jpg



    Dit is niet leuk meer, allemaal Super Skunk. F%$ing toprot ook...
    Die heb ik vanaf nu op spoelen gezet. Die grote top kan ik nog voor 2/3 roken, rest is echt voor de kliko

    Tijdens het knippen schoot er een stang los, die viel op de SuperSkunkstek. Twee takken geknakt, die worden nu ondersteund. Valt gelukkig mee maar toch.

    Vandaag is het Superskunkdag


    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Effe touwtje aan de stang vastmaken.

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Weer rot er in klote is dat. Dat de rest door spoelen achter blijft dat je toch nog wat er af heb...

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Klote zeg! Heb ik ook eens gehad met Super Skunk, denk dat je die het veiligst kan kweken met dag- en nachttemp gelijk.

    #24
    Hey Takketoelli,

    Vervelend van dat Rot zeg !!
    wat ik mij vooral nu afvraag, ga je de cyclus doorbreken om eens alles te desinfecteren?

    Of blijf je gewoon doorgaan in de voorgroeitent ?

    Groet !

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Kan ook tussen door...

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Als deze twee dames eruit gaan maak ik die plaats goed schoon. De andere dames gaan gewoon door. Tegen schimmel is weinig te doen als de lv te hoog is, die moet ik gewoon laag houden, dan krijgen de andere dames ook geen last

    #25
    Hallohalloha beste vrienden en vriendinnen van de kweek!!





    Weertje weer he? Het was een erg fijne bankhangdag, nog steeds eigenlijk. Slobberkleding aan, katten erbij... best wel oke allemaal


    Weer een week verder, dat is na 7 dagen



    VOORGROEIKASTJE

    20211030_215737.jpg

    De N13 Kush (links) nu iets meer als een week oud. Ik heb wat wit zeil over de grond gelegd tegen te snel opdrogen

    De California Indica heeft het niet gehaald. Mijn eerste Sensizaadje dat niet opkomt, en dan alleen maar omdat Takketoelli haar te diep had gezaaid. Goed zaad!


    Maar ondertussen dus vervangen voor een Barneys dame; een Blue Sunset Sherbert om precies te zijn


    N13 KUSH
    20211030_215740.jpg

    BLUE SUNSET SHERBERT
    20211030_215744.jpg
    Is nu 3 dagen bovengronds





    TENTENTUIN

    20211030_215139.jpg
    In de Tententuin is de lv de hele week al onder onder controle, dwz max was 63% geloof ik. Desondanks toch nog een toprot gevonden....

    Er staan 6 dames in de tent in 4 verschillende fases van bloei. Dat is af en toe best lastig om overzicht te houden, vooral als ik wat moe ben, maar ook erg leuk



    SUPER SKUNK
    20211030_215157.jpg20211030_215205.jpg


    Zojuist heb ik deze gesnoeid
    20211030_215524.jpg

    Na een paar dagen krijg je dan zoiets:
    20211030_220513.jpg


    De rest laat ik nog ff staan, ik wil het liefst wat meer amber. Maar dat is allemaal toprotafhankelijk




    AFGHANI #1
    20211030_215242.jpg
    Ze is ondertussen de helft van de toppen verloren aan rot. Ofja, de toppen van de toppen, dus niet echt de helft. Ze moet nog een kleine maand

    20211030_215250.jpg
    Prachtig wietje, ik ga deze zekers nog eens zetten!! Ruikt echt super lekker en plakt als de neten



    CALIFORNIA INDICA
    20211030_215318.jpg
    Enigste dame met zonder issues, maar laat ik dat maar niet te hard typen

    20211030_215326.jpg
    Zijn enorme knotsen aan het worden!! Gaaf




    TWILIGHT
    20211030_215259.jpg
    Ze heeft een licht calmag tekort, lijkt wel of sativa's wat meer willen dan de Indicaatjes. Pistels beginnen een beetje te verkleuren, misschien wordt ze toch nog paars, wie weet

    20211030_215308.jpg



    MANDERINE PUNCH
    20211030_215351.jpg
    Takketoelli heeft haar de hele week extra voeding gegeven en dat heeft haar goed gedaan. Vier hoofdtoppen met allemaal verschillende lengten

    20211030_215404.jpg
    Verder gaat het wel goed, ik geloof week 4 nu. Ik zal volgende keer eens precies uittellen hoe ver ze allemaal zijn



    SUPER SKUNK Stek
    20211030_215334.jpg20211030_215339.jpg
    Nog een weekje en ze bloeit!





    .... ....



    Nou, we zijn dus eigenlijk al aan het oogsten, maar dan in fases. Ik ga vanaf nu ook de Afghani op spoelen zetten zodat ik direct kan oogsten mocht het met de rot weer de verkeerde kant uit gaan

    Deze week ook weer 2 nieuwe zaadjes in de grond stoppen, 2 Barneys







    Grote Groeten!!


    Attached Files
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Bloeien lekker veel succes met de afbloei

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Bijna het einde, goede spoeling geven komt het allemaal goed. Met de smaak.

    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Overal heel veel toprot dit jaar blijkbaar...

    #26
    Erg rot die rotterige rot! Al een idee waar het door komt? Gelukkig is er nog genoeg te oogsten zo te zien!

    Bankhangen met de poes doe ik ook wel eens, maar niet te lang want dan val ik geheid in slaap en is de avond zomaar voorbij!

    Filmpje opzetten en wakker worden bij de aftiteling is niet mijn idee van een geslaagde avond!

    Welterusten!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Misschien het begin van een geslaagde nacht.

      ( kak..... nou........ maar gaan knippen dan )


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Haha ja en dan hebben we het niet over boomzagen!

    #27
    Yeaaahrgh!!!

    IMG-20211102-WA0017.jpeg

    WEEKEND!!

    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Friyay! Oef !! Is blijkbaar daar ook welgekomen
      Werken in het najaar zou verboden moeten zijn

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Mooie hond heb je, wat voor ras is het?

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Das mijn radiatorkater

    #28
    Goedemorgen!





    Weekje verder weer. Veel gebeurd, ook in de Tententuin, maar we beginnen weer met het kastje




    VOORGROEIKASTJE
    20211108_074748.jpg


    20211108_074730.jpg
    Links de N13 Kush, rechts de Blue Sunset Sherbert. Vooral de Kush is erg hard gegroeid! Krijgt vanavond haar eerste watergift. De Sherbert begint nu ook goed te groeien. N13 Kush is nu 3 weken oud, Sherbert 2 weken

    20211108_074738.jpg
    Ondertussen weer twee nieuwe dames gezaaid: links een Mimosa Orange Punch van 2 dagen oud, rechts een Biskotti Mintz van 1 dag oud. Ik dacht 'laat ik eens de vreemdste soortjes van Barneys nemen', vandaar de keuzes.
    Ik miet straks nog ff wat plastic snijden als grondbedekker




    TENTENTUIN
    20211108_074910.jpg

    De Super Skunk heeft de Tententuin verlaten. Ik denk dat de potten vanavond gevuld gaan worden, ze is bijna droog genoeg. Ik ven die al de hele week aan het roken, erg goed wietje voor een te vroeg geoogst te snel gedroogd wietje. De langzaam gedroogde ruikt tig keer lekkerder, SKUNK!


    AFGHANI #1
    20211108_074927.jpg20211108_074942.jpg
    Morgen heeft ze 8 weken bloei achter de rug. Zo op het oog is ze er wel klaar voor, en ik ben er wel klaar mee

    Dalijk ff een toffe podcast uitzoeken voor bij de knipknip




    CALIFORNIA INDICA
    20211108_075053.jpg
    Favoriet, totaal geen issues. Ze is nu in bloeiweek 5 belandt, dus de green sensation is uit de kast gehaald. Ze mag nog een maandje dus dat belooft nog!

    20211108_075105.jpg




    TWILIGHT
    20211108_074955.jpg
    Heeft een of ander voedingsdingetje, wat ik altijd heb bij Sativadiva's. Ze is nog lang niet oogstklaar. Ook zij zit nu in bloeiweek 5, dus start green sensation, stop CalMag

    20211108_075022.jpg
    Veel bruine pistels ineens

    20211108_075006.jpg
    We gaan het zien, misschien is ze toch een Twilight en wordt ze nu paars maar daar ziet het niet naar uit





    MANDERINE PUNCH
    20211108_075123.jpg
    Gaat op zich goed, maar wel veel verschil in de plant zelf. Twee takken zijn wat aan het vergelen, rest blijft mooi groen en groeien ook harder

    20211108_075129.jpg
    Bloeiweek 4 nu, begint ergens op te lijken




    SUPER SKUNK
    20211108_075137.jpg20211108_075146.jpg





    .... ....


    20211108_075202.jpg
    Vanavond dus de Afghani eruit. Dan goed schoonmaken en wachten tot de volgende lichting er klaar voor is, dat is over een week of 2-3






    Grote Groeten



    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment

    • Freedom1984
      Freedom1984 commented
      Editing a comment
      Thx, zal ik eens bekijken voor volgend rondje.
      Hoe lang kan je “voorgroeien” onder zo een klein wattage?

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      5 weken voorgroei ongeveer, dan groeien ze de kast uit

      5 weken groei in kastje, verpotten en in tent op 12/12
      2-3 weken later start bloei, dus 2 maanden oud bij start bloei
      Ongeveer 2,5 maand bloei

    #29
    Oorspronkelijk geplaatst door Takketoelli View Post

    Dalijk ff een toffe podcast uitzoeken voor bij de knipknip
    Ik ben ook een fervent podcast luisteraar.
    Joe Rogan en nerdland zijn interessant.
    Als je toevallig Belg bent is Welcome to the AA van Alex Agnew ook zeer de moeite.

    Veel plezier met knippen!

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Rogan is oke, No fucking Regrets is super

    • Prspctr
      Prspctr commented
      Editing a comment
      CannabisKenners beginnen luisteren. Dat geeft me (ongegronde?) hoop op de toekomst.

    • Nirvana
      Nirvana commented
      Editing a comment

    #30
    Gaat hard man! En ik hier nog niets gedaan met het tentje. Ziet er allemaal prima uit! Leuk om te volgen
    ​​​​​

    Comment

    Bezig...
    X