Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste in door grow :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Eerste in door grow :)

    Korting op 420shop
    Goeide dag medekwekers ik wil jullie meenemen in mijn eerste binnen kweek laat het me weten als ik fouten maak en hopelijk kan ik die 1gr per watt bereiken in mijn eerste run.

    Mijn setup :
    Mars hydro LED FC 3000 €330
    Mammoth pro 90+ 90x90x180cm tent €110
    Prima klima k2601flat koolstoffilter 440m3 per uur €48
    g-tools 125mm 400m3 buisventilator €65
    Tijdschakelaar digitaal 2x €34
    luchtvochtigheid en warmte meter €10

    de zaden die ik heb gekocht zijn van Zamnesia en een eige gecreerde strain

    zamnesia :
    monster zkittlez
    larry bird kush
    Runtz

    eige strain :
    Moonshine haze x Green gelato

    Alle zaden zijn zojuist uitgekomen en zijn hun schilletje aan het verliezen.

    ze staan ondertussen onder een 110watt TCL T-neon groei lamp van secret jardin voor paar dagen naast mijn andere eerste keer micro indoor kweek (die zijn al zo’n 1-2weken bezig tot dat de tent is bidden gekomen (duurt altijd een eeuw die tenten)
    Attached Files

    #2
    Welkom je set up hoort zich goed aan, maar dat voorgroeien doe je toch verkeerd al heb je wel de juiste verlichting. De plantjes zij al erg gestrekt, erg lange internodes en ze vallen al om. beter je verlichting lager hangen op deze manier is het erg jammer voor de mooie strains. en als je straks wilt overpotten ga je problemen krijgen om ze eruit te krijgen omdat je de potten maar voor de helft hebt gevuld. Ik heb de tent bij mars besteld en die was er in 5dagen. Ik maak zelf ook nog rare fouten maar deze zou je met een beetje inlezen al kunnen voorkomen.

    Comment


    • Sloppytoppie
      Sloppytoppie commented
      Editing a comment
      sorry ik had wat meer info moeten geven, de lamp hangs voor de planten op zo'n 25cm afstand. de planten ben ik een beetje LST training aan het geven zodat ze wat minder in de lengte groeien en meer een bosje worden dit zijn mijn eige strains die word indoor maar zo'n 40-60cm, de grotere zakken staan al gelijk in hun laaste potten en stonden hier 2dagen even onder het licht totdat de tent was geariveerd en toen zijn ze daarin onder de grote lamp gegaan op de laagste stand en zo'n 30-40cm afstand

    #3
    Succes.

    Hoe hoog hangt die tneon? Te hoog vermoed ik.

    Ikzelf heb een SP 3000 hangen. Toplampje. Ik snap niet waarom je je LED er niet boven hangt op 20 a 30 cm en op 33% laat draaien.

    Lijkt me te passen.
    Last edited by kelderkastje; 28 September 2021, 20:52.

    Comment

    Bezig...
    X