Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag Darkroom 1,5x1,5 x 2mtr

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekverslag Darkroom 1,5x1,5 x 2mtr

    Korting op 420shop
    Beste Medekwekers,

    ben onlangs begonnen met kweken.
    Mijn 1ste oogst daar zal ik het maar niet over hebben.Was om te huilen...1x600watt 16 pp erin (tentje 1,5x1,5x 2mtr) in 11liter potten...opbrengst>>78gram..ja echt waar !!!!

    2de oogst...stuk beter...2x600watt,luchtbevochtiger aangeschaft,voeding nog steeds van excellent nu iets meer planten erin 25 stuks pp in 11ltr potten>>opbrengst precies 500gram

    Ben nu met 3de oogst bezig...overgestapt naar voeding van Hy-Pro, tevens 2x600watt ,luchtbevochtiger (Zibro H 208 bevochtiger ) ph/ec meter van HAnna HI9813-5.......2 ventilators van huricane en een Fan controller, DV-11-T max. 6Amp/1350Watt.
    27 PP dames in potten van 11 ltr (aarde van Canna Terra)...doel op naar de 850 gram,haalbaar????
    Volg nu de voedingschema van hypro (terra) http://www.hy-pro.nl/index-nl.html#

    ps hierbij linklje van tent :
    http://img826.imageshack.us/i/78j.mp4/
    Last edited by drdino; 31 March 2011, 13:58.

    #2
    Re: Kweekverslag Darkroom 1,5x1,5 x 2mtr

    IMG_0592.jpgIMG_0550.jpg dames hebben net een sproeibadje/nevel gehad met HY-PRO Spraymix...daarom zien ze er lekker natjes uit
    http://img826.imageshack.us/i/78j.mp4/
    Last edited by drdino; 31 March 2011, 13:58.

    Comment


      #3
      Re: Kweekverslag Darkroom 1,5x1,5 x 2mtr

      ziet er veel belovend uit! 1e x is natuurlijk altijd het lastigst, maar zo te zien pak je t snel op!

      succes met de 850 gram te behalen,, en met je kweekverslag uiteraard

      Comment


        #4
        Re: Kweekverslag Darkroom 1,5x1,5 x 2mtr

        IMG_0596.jpgIMG_0595.jpg
        deze 2 apparaten (Zibro H 208 bevochtiger ) zorgen voor de ideale LV in de tent...zoals te zien op de fotos lopen er pvc 40mm in de tent ...kan het iedereen die met een tent kweekt aanraden....icm met die pvc buizen....Top ding...!!
        Je kan de Luchtbevochtiger zelf instellen.....zo kan ik de LV in het begin rond de 75% houden en stapgewijs laten zaken tot 40 of lager in de laatste week van de kweek...
        http://img826.imageshack.us/i/78j.mp4/
        Last edited by drdino; 31 March 2011, 13:58. Reden: toevoeging

        Comment


          #5
          Re: Kweekverslag Darkroom 1,5x1,5 x 2mtr

          mooi systeemzou de luchtbevochtiger naa de eerste week bloei uitzetten.

          Comment


            #6
            Re: Kweekverslag Darkroom 1,5x1,5 x 2mtr

            @tumble trimmert

            nou uitzetten doen ik niet (te droge lucht andes)....wel laat ik de LV zaken..begin met 75%
            en elke week zo een 5% eraf...zit nu in de 1ste week bloei en zit nu op 65% ongeveer..
            Zolder is erg droog namelijk....ik eindig uiteindelijk laatse week ongeveer op de 35/40%

            Comment


              #7
              Re: Kweekverslag Darkroom 1,5x1,5 x 2mtr

              oke 850g die is haal baar mooie opstelling maar kan nog aan gewerkt worden

              Comment


                #8
                Re: Kweekverslag Darkroom 1,5x1,5 x 2mtr

                als je zolder te droog is ,kan je ook een luchtinlaat via je dakbeschot maken.heb je meer frisse lucht en hoogere opbrengst.

                Comment


                  #9
                  Re: Kweekverslag Darkroom 1,5x1,5 x 2mtr

                  IMG_0610.jpgIMG_0612.jpgIMG_0607.jpgIMG_0611.jpgIMG_0632.jpgIMG_0633.jpg
                  dames zitten al ruim een week op 12/12....gaat lekker....jammer dat sommige naar mijn idee te groot zijn...
                  hebben net een spraygehad met Hy-pro spray,vandaar dat de lekker vochtig eruit zien op sommige fotos

                  Comment


                    #10
                    Re: Kweekverslag Darkroom 1,5x1,5 x 2mtr

                    blaadjes.jpg

                    iemand enig idee waarom die gele stipjes...en het wordt naar mijn idee steeds meer...zit in de 6 week bloei.

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweekverslag Darkroom 1,5x1,5 x 2mtr

                      Dat is zuigschade van spint!!

                      Comment

                      Bezig...
                      X