Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek, ever: 5x AF / Spider SF-2000 / 70x140x200

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    De OG ^^
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #18
      Dag 16 WW, AM en NL
      Dag 17 OG Kush en AK

      Die Amnesia is blijkbaar eentje die 20 weken zou kunnen duren...
      Ze is 30% van de rest en denk dat ik ze eruit ga halen, of zou het de moeite zijn om te wachten denken jullie?

      Vandaag LST toegepast op de 4 andere schatjes.
      Ben eerder voorzichtig begonnen en kan nog aanspannen wanneer nodig.
      Zolang het horizontaal loopt met je grond is 't ok dacht ik?

      Zouden jullie al beginnen snoeien of wachten jullie tot wanneer ze terug rechtop komen om dan te bepalen wat weg kan?
      Loop ik gevaar nu de bladeren de grond raken (heb gelezen dat dit een paar dagen na LST geen kwaad kan en het blad terug omhoog zou schieten)?
      Heb ook 2 fan leaves die nu naar boven gericht zijn en eigenlijk dichter staan dan de vooropgestelde afstand tot de lamp. (eraf halen?)

      Klopt het dat ze 'extra' dorst hebben na LST? Geven jullie direct na de training of wachten jullie een dagje?
      Eigenlijk voorzien om niets te geven vandaag of zou ik best toch wat vocht geven?
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Als je em weg tiefd zal je het nooit weten.

        Voor de rest afwachten, de plant verteld het je.

      • Cannsutra
        Cannsutra commented
        Editing a comment
        True, reden waarom ik twijfel is omdat men vertelt dat het aantal Watt je eindgewicht gaat zijn. Ik heb 2,5g/Watt en dus minder opbrengst van de 4 andere planten als ik die Amnesia laat staan of zie ik het verkeerd?

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Keuzes.

      #19
      Heb ik nu teveel gepaft of zie ik ze nu al opnieuw rechtop veren??
      Zeker OG Kush en WW onderaan de foto...

      Duurt normaal gezien toch een goeie 24u (had ik op verschillende sites gelezen)?

      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Paar uur kan.

      • Cannsutra
        Cannsutra commented
        Editing a comment
        Thanks voor de feedback Rreppellsteeltjam!

      #20
      Is het ok dat mijn plantjes zo laag zijn momenteel (10-12cm, week 4 start morgen)?
      Ik lees overal dat de nodes zo dicht mogelijk moeten staan maar met die training zijn 't precies struiken aan 't worden.

      De lamp hangt op de voorgestelde hoogte van 60cm en wordt nog steeds gedimd tot 90%.
      Zal ik de gemiddelde grootte van 50-100cm en voor de WW zelfs 150cm nog halen?
      Krijgen ze m.a.w. in week 4 nog ne goeie scheut?
      Stretchen is sws slecht maar denken jullie dat ik mijn lamp een 5 tot 10 cm hoger zou moeten hangen?

      Amneke heeft een inhaalbeweging gemaakt dus content dat ik haar toch niet heb opgegeven

      Attached Files

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Op 100% zetten ! Ze kunnen dat wel aan , ik vermoed ook dat de strek gaat komen bij omschakeling ! Mooie planten !

      • Cannsutra
        Cannsutra commented
        Editing a comment
        Het zijn auto's eh collega's. Er volgt dus geen omschakeling ze staan in veg op 24/0 en in de bloei ga ik afzwakken naar 20/4. Lamp heb ik ondertussen op 100% gezet
        Vanavond geef ik hun wat extra calmag. Verschiet er eerlijk gezegd van dat iedereen zegt dat het mooie planten zijn. Dacht dat iedereen ging lachen dat ik zo'n kleine dwergjes heb... Week 4 is gestart en sinds gisteren al mooi omhoog aan 't schieten dus komt idd wel goed denk ik. Ik post vanavond nog enkele foto's.
        Last edited by Cannsutra; 1 December 2021, 17:25.

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Idd auto s , vergeten . Ja hier ook klein , maar vanaf ze zelf de omschakeling maken naar bloei, strekten de mijne. Zelfs zoveel dat het eigenlijk mag stoppen nu . Ik zie bevochtiger ook , ze maken minder wortel aan als blad veel vocht krijgt... ik gebruik mijn nieuwe bevochtiger nu in de living voor al mijn tropische kamerplanten .

      #21
      Dag 21 voor WW, Amnesia en NL
      Dag 22 voor OG Kush en de AK

      Heb de bevochtiger even uitgezet ze mogen toch een goeie 45% hebben nu en met net water en voeding te geven stagneert het er exact op dus safe, thx Wesley pipes!

      Ben is gaan kijken onder de dames hunne rok en die stengels zijn dik...
      Mijn best gedaan om er ne foto van te nemen...
      Ge ziet bij die OG dus ni veel meer van die training.
      Ofwel heb ik het ni goed gedaan. (zie foto van zijkant waar geen blad verbrand is)

      Is er nu geen gevaar dat er te weinig circulatie is of licht door kan komen?
      Attached Files

      Comment


      • Cannsutra
        Cannsutra commented
        Editing a comment
        Zou graag nog verder trainen maar heb geen mogelijkheid om dat nu al opnieuw doen denk ik. Ga ik dan alles niet nog meer samenpersen en de onderste bladeren verstikken? Ik dacht om even te wachten tot er een 5-10cm bijgekomen is of geen goed idee?

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Uw gevoel volgen he, denk dat je er niet naast zit . De ene plant kan je blijven buigen, de ander doet moeilijk na een tijdje. De sterkte van de celwand doet ertoe dan denk ik . Maar verder heb ik nog weinig afjes getraind, weet ook niet in hoever ze zich lenen ertoe. En uw lamp straalt diep genoeg , door het blad ook , no problemo !
        Last edited by Wesley pipes; 1 December 2021, 21:44. Reden: Licht straalt door bladeren heen tot een bepaalde diepte, als ik het goed heb ;-)

      • Cannsutra
        Cannsutra commented
        Editing a comment
        Thx voor de feedback! Ga nog efkes wachten dan denk ik. Die eerste training gaf me bijna ne cardiac arrest.. nog efkes :p

      #22
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      Last edited by Cannsutra; 4 December 2021, 22:52.

      Comment


      #23
      Anddddd they're back.. 1 happy grower hier

      Heb wel 1 fan leaf verwijderd van de NL.. zat in de weg van wat mogelijks mooie buds gingen worden dus.. YEET

      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #24
        Mooie planten! Ik volg ook mee

        Comment


        • Cannsutra
          Cannsutra commented
          Editing a comment
          Thx Doobie

        #25
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Je hebt het eerder in je posts over lst. Bedoel je daarmee dat je de hoofdtop naar beneden heb getrokken, of op welke manier?

        • Cannsutra
          Cannsutra commented
          Editing a comment
          Eigenlijk alles zodat het gelijk wordt verdeeld en ook op gelijke hoogte blijft. Trek alles dat de moeite is apart, dan krijg je een soort web en vult het mooi op met wat dikke colas kunnen worden. Nu is het wel gedaan met lst en laat ik ze enkele nog omhoog schieten tot wanneer het verschil te groot is maar das voor een paar weken denk ik.

        #26
        Kunichika
        Attached Files

        Comment


        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Thanks waarom je last uitvoert was me duidelijk. Ik was erg benieuwd of je de hoofdtop ook zo xtreem hebt platgelegd. Ik heb dat met een buitenkweek eens geprobeerd en kreeg toen wel veel topjes maar waren erg klein. Ga je zeker volgen!!
      Bezig...
      X