Terug van weggeweest

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sprinterke
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2009
    • 779

    #16
    Man man man na een "kerst-vertraging" (begrijpelijk) kwam de "covid-vertraging" (helft personeel ziek ) is er nu de "lumatec-vertraging" ,lamp is niet in stock ,moeten ze bestellen,ongv één week tegen dat ie er is positieve eraan is dat ze bezig zijn met men bestelling komt dus allemaal wel goed ,maar begint te duren..... grtzzz

    Comment

    • sprinterke
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2009
      • 779

      #17
      Eindelijk na laaannggg wachten ​ mss morgen ,anders maandag ​
      ​

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        nog een beetje geduld !!
    • sprinterke
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2009
      • 779

      #18
      Remco , geduld tes van den hond zen kloten
      Blijkbaar zijn het 2 pakketten die verstuurd zijn , pakket 1 is toegekomen ,calmag ,Gs, Ph- , fan-controler, ect...
      Maar tes pakket 2 dak nodig heb ,mijn led-lamp die zit nu te wachten int depot (30min van hier) tot maandag
      soit, het is wat het is

      Comment

      • Rietslang
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 2172

        #19
        Eneuh.. geen plaatjes ondertussen?
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment

        • sprinterke
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2009
          • 779

          #20
          Rietslang ,speciaal voor u

          fzm-VinylRecordsPictures-01.jpg

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Oh dank je !
        • sprinterke
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2009
          • 779

          #21
          We gaan beginnen zie lampje hangen ,zaadjes ontkiemen ,potjes vullen ect.... 20220124_191052.jpg

          Comment


          • Nirvana
            Nirvana commented
            Editing a comment
            Veel plezier met de start !

          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            mooi lampje !!

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            The best (led) ! na hps
        • Corleone1933
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2020
          • 916

          #22
          Suc6, laat ze maar groeien
          buiten-2020, 2021, 2022, 2023
          Hydro-met afjes-2022

          Comment

          • Prspctr
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2020
            • 191

            #23
            Huppekee. Nu maar knallen!

            Comment

            • sprinterke
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2009
              • 779

              #24
              En toen was er licht nu nog uitzoeken, welke hoogte ,en % licht aan te houden
              Potjes vullen is voor morgen

              20220124_205620.jpg 20220124_205611.jpg
              Grtzzzz

              Comment


              • Monkey Man
                Monkey Man commented
                Editing a comment
                Ziet er netjes uit ben erg benieuwd wat die lamp met je tentje gaat doen

              • kroket
                kroket commented
                Editing a comment
                Kan zelf altijd wel genieten van het opbouwen en knutselen Lekker bezig geweest, plantjes kunnen er bijna in
            • sprinterke
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2009
              • 779

              #25
              Heb een vraagje, mss dat iemand weet welke hoogte en %licht ik moet aanhouden ?

              in het boekje staat niets ,en op internet kan ik een pdf'je downloaden, volgens dat zou ik 75cm afstand moeten houden (seedling)
              maar er staat nergens op welk vermogen ik de lamp moet stellen ( 20% 40% 60% 80% of 100%)
              iemand....
              Grtzzz

              Comment


              • Wesley pipes
                Wesley pipes commented
                Editing a comment
                Sp hier op 30% voor zaailing, 60-75 cm hoog. Welk watt heeft de lamp? Staat ondertussen dichter en straffer na weekje, is 300w de sp
            • Kunichika
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2019
              • 1890

              #26
              Het xal wel gewoon volle gas zijn dan

              Comment

              • sprinterke
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2009
                • 779

                #27
                Wesley pipes das een 300w lamp

                Comment


                • Wesley pipes
                  Wesley pipes commented
                  Editing a comment
                  Ah, zoiets dan he ? 40% en op 65 cm fzo ?
              • Old dawg
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2020
                • 1266

                #28
                Heb na wat "speurwerk" alleen gevonden distance canopy 50cm en distance canopy 25cm, niets over de % en welk stadium.
                Zou gewoon ff bellen en vragen hoe & wat.

                Succes

                Comment

                • sprinterke
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2009
                  • 779

                  #29
                  Deze komt uit het pdf'je ,eerlijk gezegd is dat gelijk Chinees voor mij
                  FB_IMG_1643149220548.jpg FB_IMG_1643149209420.jpg

                  Comment


                  • Monkey Man
                    Monkey Man commented
                    Editing a comment
                    Er zijn heel veel theorieën over lamphoogte en dimmen. Ene verhaal is dichterbij je toppen en dimmen zodat je plant eronder beter licht krijgt. Andere verhaal is omhoog met die lamp en volgas. Probeer eens te kijken bij andere verslagen met een soort gelijke lamp.

                  • KingOfTheBongo
                    KingOfTheBongo commented
                    Editing a comment
                    Eigenlijk is het schema best makkelijk af te lezen
                    Zaailing: 100/300 umol
                    Vegatieve fase: 300/550 umol
                    Bloei: 650+ umol

                    Afbeelding 2 is gewoon heoveel umol per hoogte van de lamp voor een oppervlak van 80cm*80cm

                    Uitgaande van de afbeeldingen en die 80 vierkante centimeter zou het als volgt zijn

                    Zaailing: 100+cm
                    Vegatieve fase: 40/50cm
                    Bloei: 30 cm

                    Waarschijnlijk moet je er allemaal iets boven gaan zitten aangezien je tent 1m*1m is.
                    Zou binnen die richtlijn een beetje spelen met de hoogte.

                    Succes!

                  • Kunichika
                    Kunichika commented
                    Editing a comment
                    Is deze van specifiek deze lamp?
                • sprinterke
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2009
                  • 779

                  #30
                  Aja bijna vergeten potjes gevuld met knijpnatte aarde (ph 6.5) en zaadjes aan het ontkiemen 20220125_205808.jpg

                  Comment


                  • Monkey Man
                    Monkey Man commented
                    Editing a comment
                    Heel nice man het feest ken beginnen. 😁
                Bezig...