Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

me eerste twee stekkies..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    me eerste twee stekkies..

    Korting op 420shop
    ik heb deze stekkies dinsdag van iemand gehad hoop dat ze er goed uit zien op een paar blaadjes na dan die zijn niet helemaal mooi..
    er zijn wel al nieuwe blaadjes bij gekomen dus hoop dat het goed gaat.
    weet helaas alleen niet wat voor een weedpland het is..
    word wel geholpen door de gene van wie ik ze heb maar van alle raad van andere kan ik ook veel mee.
    ze staan nu nog binnen maar wil ze volgende maand buiten zetten als het dan nog geen tijd is om naar buiten te doen zeg het dan tegen me dan weet ik wat ik het beste kan.
    grt jen



    P110408_093841.jpgP110408_093857.jpgP110408_093826.jpgP110408_093815.jpg

    #2
    Sorry, maar in mijn ogen zien ze er niet echt goed uit (ben wel geen pro) .. Kan je dus niet helpen
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

    Comment


      #3
      Re: me eerste twee stekkies..

      Je stekken staan in erg weinig veel te natte grond. Op die manier hebben de wortels moeite om zich uit te breiden. Opnieuw planten in drogere zaai- of stekgrond is het overwegen waard. Dat de onderste, deels afgeknipte bladeren, er niet florissant uit zien is minder van belang. Het nieuw gevormde blad is veel belangrijker. Ik zou ze voorzichtig overpotten (wortels zo weinig mogelijk beschadigen)

      Comment


        #4
        Re: me eerste twee stekkies..

        kijk daar heb ik wat aan bedank ga ik meteen doen vandaag

        Comment


          #5
          Re: me eerste twee stekkies..

          Laat maar weten of het gelukt is. Na 1 week zie je het resultaat.

          Comment


            #6
            Re: me eerste twee stekkies..

            Als je ze volgende maand buiten wilt zetten, zit je helemaal in de goede richting.
            Half mei is de ideale tijd om ze naar buiten te doen. Op 15 mei heb je namelijk de ijsheiligen.
            Dit betekend dat de kans op nachtvorst vrij klein is na die dag. Dus dan is dat geen bedreiging meer voor de plantjes.

            Comment


              #7
              Re: me eerste twee stekkies..

              dank je wel dus heb wel goede info gekregen en gelezen..

              Comment


                #8
                Re: me eerste twee stekkies..

                hey succes met je stekkies .... komt wel goed ...
                groetjes

                Comment


                  #9
                  Re: me eerste twee stekkies..

                  Ik zou het zelfde doen als Xtreme, plantjes overpotten met meer aarde (stekgrond) en dan wat minder nat laten staan.

                  De bovenste blaadjes komen vanzelf bij, heb wel eens stekken gehad die er erger uitzagen dan die van jou, en dat werden flinken bomen in de tuin, dus wees niet ongerust het is en blijft "onkruid" en ze zullen bijtrekken.

                  Veel succes en plezier met je stekkies!!

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: me eerste twee stekkies..

                    het gaat goed met de stekkies ze zijn helemaal bij gekomen en zijn mooi aan het groeien.
                    bedank voor de tips allemaal..
                    helaas kan ik geen foto's er op zettenme camera is stuk zodra er weer foto's zijn staan ze er op..

                    Comment


                      #11
                      Re: me eerste twee stekkies..

                      heb weer foto's van me plantjes eentje was niet goed gegaan maar is er weer boven op aan het komen gelukkig die had allemaal geel/witten bladeren .P110510_145945.jpgP110510_150003.jpgP110510_145955.jpgP110510_145922.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: me eerste twee stekkies..

                        De plant aan de linkerkant op foto 2 ziet er mooi uit, die rechter zal wel terug komen maar dat gaat nog wel ff duren.

                        Maar het lijkt wel of je aarde te vochtig is op de foto's, of zie ik dat verkeerd.

                        Veel succes verder met je stekkies!!!

                        Grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: me eerste twee stekkies..

                          het is gewoon toevallig dat ik elke x een foto maak als ik ze net water heb gegeven..
                          maar die grotere gaat ook heel goed gelukkig en die kleine is ook al een beetje voller aan het worden..
                          maar heb gedult komt vanzelf wel weer goed..
                          maar voor de eerste x gaat het best goed..

                          Comment


                            #14
                            Re: me eerste twee stekkies..

                            P110524_095517.jpgP110524_095432.jpgP110524_095444.jpgP110524_095107.jpgheb weer ff foto's gemaakt de eerste foto is de grote die gaat goed en de derde foto is de kleine die niet goed ging maar die gaat super nu..
                            mijn gevoel zegt dat het goed gaat met ze.. Hoop volgende week weer foto's er op te zetten dat ze weer lekker gegroeid zijn...

                            Comment


                              #15
                              Re: me eerste twee stekkies..

                              24072011070.jpg14072011057.jpgzo ze zijn lekker gegroeid en gaat super heb hem nu 2weken in de bloei staan en er zitten al kleien topjes op kan niet wachten tot ze klaar zijn

                              Comment

                              Bezig...
                              X