Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de ronde 3 x white widow en 3 x critical

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2de ronde 3 x white widow en 3 x critical

    Korting op 420shop
    hallo allemaal

    ik dacht het word terug tijd om nog eens een kweekje op te zetten
    zo heb ik bij royal queen seeds 3x white widow en 3 x critical besteld
    omdat ik graag eens een ander soortje rook en heb plaats in mijn kast
    deze keer werk ik met een 400watt lamp mijn eerste kweek was met een 600 watt en had problemen met de warmte kan enkel naar buiten afzuigen

    nu heb ik minder problemen met de warmt kan het mooi op 26 graden houden

    de plantjes zijn na 2 dagen met ontkiem pluggen uitgekomen nu zijn ze 5 dagen oud 3 er van zijn de blaadjes al open gegeaan de andere 3 moeten de lob blaadjes nog open gaan

    hier heb je enkele foto's er staat nog een plant in bloei in mijn kast das een plant dak van een vriend gekregen heb die de hobby niet leuk vind
    ik ben verzot op mijn lady's

    het is een lady cane dat in bloei staat ik heb ze gehad als ze 2 weken in bloei was ze is zeer gestrekt in week 3 heeft ze nog 26 cm gegroeid zo heb ze moeten toppen ze kwam te hoog voor mijn kast kben wat aan het dieven geweest om da bovenste plukken dikker te laten komen
    heb de onderste afgesneden en heb er stek poeder aan gedaan en ze ook in een potje gezet mss groeien ze verder en heb ik nog iets meer weed we zien we

    met proberen graak je verder

    DSC00901.jpgDSC00896.jpgDSC00898.jpg
    DSC00899.jpgDSC00897.jpgDSC00895.jpg
    DSC00900.jpg
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    #2
    Eens een paffer, altijd een paffer........

    Comment


      #3
      Re: 2de ronde 3 x white widow en 3 x critical

      hey paffy

      natuurlijk gaan mijn kleintjes voor op de lady cane maar alles dak er van krijg krijg ik er van jammer om zo maar op te offeren gewoon laten groeien
      de vochtigheid met de lamp aan is rond de 45% lamp uit is 80%
      en heb de kleintjes op 50 cm van de lamp gezet zodat ze niet gaan strekken , ik kan ze nog wel wat hoger zetten ( bedankt voor de tip )
      de lamp brand 12 uur ze staan nu met dat het mooi weer is van 13.30 buiten in het zonneke tot 19.30
      dan gaat de kast aan tot 7.30 s' morgens de echte zon doen mijn kleintjes echt wel goed

      bedankt voor je post Paffy ,
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


        #4
        Re: 2de ronde 3 x white widow en 3 x critical

        Je kan het beter rustig aan doen met je kleintjes te dicht op de lamp te plaatsen
        Zodra ze uitkomen dan zet je ze op ongeveer 1 mtr van de lamp en naar mate ze groter worden kan je lamp wat lager
        nu zou ik ze zeker niet op 50cm zetten want je lv te laag met licht aan en week een 20cm lager.

        Probeer anders met sate stokjes en folie een kastje om je plant heen te zetten zodat je lv kan opkrikken.

        Maar beter nu weer op een meter of meer zetten van je lamp ander heb je kans dat ze niet gaan overleven.

        Vergeet ook niet dat het switchen tussen de zon de HPS ook stress veroorzaakt kan ze het beste of in de zon laten of onder de HPS.

        Succes verder
        Eens een paffer, altijd een paffer........

        Comment


          #5
          Re: 2de ronde 3 x white widow en 3 x critical

          hey Paffy bedank voor je info
          ik heb de dames gisteren op 70 cm van de lamp gezet met dat ze al een week oud zijn
          ik heb ze deze middag nog wat water gegeven met dak niet thuis ben tot morgen ( ziekenhuis)
          khoop dat ze het gaan overleven tot morgen avond anders geef ik ze 3x per nacht een klein beetje water

          warmte is een 28 graden met de lamp aan en lv in 45%
          lamp uit is 20 graden met een lv van 80%

          medekwekers als je meer tips of sugesties hebt post maar e ik kan nog alle hulp gebruiken is nog maar mijn 2 de kweek
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


            #6
            DSC00904.jpgDSC00906.jpgDSC00905.jpgDSC00907.jpgDSC00908.jpgDSC00909.jpg
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment


              #7
              Re: 2de ronde 3 x white widow en 3 x critical

              hallo

              hier ben ik nog eens ... deze keer zouw ik mijn plantjes willen fimmen
              ik heb er al veel over gelezen op het forum .. zo als ik het goed voor heb mag je ze fimmen
              vanaf de 3 de internode ??? iemand ervaring hier mee

              tips en opmerkingen altijd welkom
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment


                #8
                Re: 2de ronde 3 x white widow en 3 x critical

                Hier terug eens een update

                de dames zijn nu 3 weken oud en beginnen goed te groeien ze staan nog altijd op 18/24 denk ze nog een 14 dagen o te laten staan
                heb wel wat problemen met de warmte tussen de 30 en 33 graden
                met de lamp aan heb ik een 40% lv
                met de lamp uit een 85% lv
                ik zie dat nu mijn dames wat bruine bladeren krijgen ik heb ze eergisteren voor de eerste keer een beetje voeding gegeven
                enzymes 1ml/l en Terra grow 5ml/l verder hebben ze terug water gekregen
                zouw die bruine kleur van de voeding komen ?????

                kan iemand me wat uitleg geven over het blad probleem en wat ik kan doen

                thx
                DSC00912.jpgDSC00910.jpgDSC00911.jpgDSC00913.jpg
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                KEEP ON GROWING AND SMOKING

                Comment


                  #9
                  Re: 2de ronde 3 x white widow en 3 x critical

                  hier terug ff een update

                  de dames zijn nu 4 weken oud en zo een 12 cm groot deze week hebben ze niet gegeroeid van hun blad probleem nu ze in grote potten staan zijn ze er terug aan het door komen ... je ziet de neiuwe blaadjes en de donkere kleur terug

                  ik denk van ze nog 2 weken te laten staan voor ik ze in bloei trek ... wat denken jullie ???
                  temp is 31.5 krijg het niet lager in zuig van buiten en afzuigen naar buiten
                  lv 35% met lamp aan 85% met lamp uit


                  hier nog enkele foto's
                  DSC00916.jpgDSC00915.jpgDSC00923.jpgDSC00918.jpgDSC00924.jpgDSC00920.jpgDSC00919.jpgDSC00921.jpgDSC00914.jpgDSC00917.jpg
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                  KEEP ON GROWING AND SMOKING

                  Comment


                    #10
                    Re: 2de ronde 3 x white widow en 3 x critical

                    hallo hier nog ff een update

                    heb gisteren 1 ww en 1 ciritical gefimd of toch een poging tot ... gedaan
                    zullen binnen paat dagen het resultaat zien de rest had nog geen 4 internoden
                    laat ons hopen dat het gelukt is anders toppen
                    zal nog foto's zetten van de gefimde dames
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                    KEEP ON GROWING AND SMOKING

                    Comment


                      #11
                      Re: 2de ronde 3 x white widow en 3 x critical

                      Yoo, heb je al voeding meegegeven??
                      Lijkt iig wel op een blokkade als ik het zo zie, kan veroorzaakt zijn door in te rijk medium te zetten of al voeding meegeven of ze staan te nat

                      Voelen je potten zwaar aan als je optild??

                      Grtz...
                      Eens een paffer, altijd een paffer........

                      Comment


                        #12
                        Re: 2de ronde 3 x white widow en 3 x critical

                        neen paffy de potten voelen licht aan maar de nieuwe blaadjes schieten zo ze beginnen terug goed te groeien
                        nu ze in nieuwe potten zitten , denk dat de kleien potjes einde voeding waaren
                        kheb een tip gekreegen met dak met lich mix van plagron grond werk 14 dagen te wachten met voeding te geven enkel kraantjes water
                        en na die 14 dagen voeding beginnen opbouwen

                        grtz
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                        KEEP ON GROWING AND SMOKING

                        Comment


                          #13
                          Re: 2de ronde 3 x white widow en 3 x critical

                          Hallo

                          hier ben ik terug met een updatje

                          mijn dames zijn morgen 1 maand oud vanaf dat ze hun kopje boven staken
                          denk van ze vanaf morgen ze in bloei te trekken na 1 maand voorgroei
                          ze hebben wel wat vertraging gehad mat het blad probleem eigen fout (moest sneller verpot hebben en stek aarde gebruikt hebben )

                          en kan nu ook beginnen met beetje voeding beginnen geven foto 1 en foto 4 zijn 2 pogingen om te fimmen zijn nu al 3 dagen gefimd zal zien
                          of dat het gelukt is zal wel zichtbaar zijn binnen enkele dagen hoop ik
                          anders krijgen ze mooi terug groen blaadjes en ik denk dat alles goed gaat
                          ik vraag het soms aan de dames maar ze zeggen niet zo veel terug
                          grjts DSC00929.jpgDSC00937.jpgDSC00928.jpgDSC00931.jpgDSC00938.jpgDSC00932.jpgDSC00927.jpgDSC00936.jpgDSC00925.jpgDSC00926.jpgDSC00934.jpgDSC00935.jpg
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                          KEEP ON GROWING AND SMOKING

                          Comment


                            #14
                            Re: 2de ronde 3 x white widow en 3 x critical

                            updatje

                            op de laatse foto's hier boven zie je dat de plantjes beginnen bruine blaadjes krijgen wel het is enkel slechter gegeaan daarom heb ik gestopt met posten dacht dat ze allemaal dood stonden zo heb ik ze buiten gezet
                            nu na 2 maanden buiten te staan in regen wind en zon zijn ze er terug helemaal terug
                            mooi groen en mooi flink gegroeid heb ze nu terug binnen in het hokje gezet om ze in bloei te trekken
                            ze hebben nog enkele bruine blaadjes die hangen er nog aan van als ze op dood staan stonden maar je ziet dat ze er mooi zijn door gekomen
                            enjoy the pictures

                            gr smoker

                            DSC01028.jpgDSC01029.jpgDSC01030.jpgDSC01031.jpgDSC01032.jpgDSC01033.jpgDSC01025.jpgDSC01026.jpgDSC01027.jpgDSC01034.jpg
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                            KEEP ON GROWING AND SMOKING

                            Comment


                              #15
                              Re: 2de ronde 3 x white widow en 3 x critical

                              hallo hier ben ik terug met een updatje

                              na een week je in de hokje op 12/12 groeien ze zeer snel
                              de criticals hebben 7 weken bloei tijd nodig en je kan al mooi de bloie verschijnselen zien
                              de ww hebben 9 weken bloei tijd nodig en van die zie je het nog niet ze zijn nog volop aan het groeien
                              lv lamp aan 50%
                              lv lamp uit 70%
                              ph waarde 5.8 met plagron bloei ,plagron enzymes , binnen 2 weken kan ik green sensation bij beginnen geven ( top stimulator )
                              2 x per week worden ze besproeid met fish mix van canna
                              enjoy the pictures

                              tips of info zijn altijd welkom

                              DSC01050.jpgDSC01044.jpgDSC01045.jpgDSC01048.jpgDSC01049.jpgDSC01046.jpgDSC01052.jpgDSC01042.jpgDSC01043.jpg
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                              KEEP ON GROWING AND SMOKING

                              Comment

                              Bezig...
                              X