Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent 1.2m/1.2m 2m hoog- 5xkalashnikova 1x WhiteWidow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Kweektent 1.2m/1.2m 2m hoog- 5xkalashnikova 1x WhiteWidow

    Daar zijn we weer met een paar foto's, niet dat ik veel verschil zie, maar de combinatie voeding/booster/ en ja.. shooting powder lijkt wel aan te slaan, ze blijven er gezond uitzien.

    nog steeds volg ik mijn eigen schema. PH 5.2, EC 1.6 + magicterra 1 ml per Liter wordt EC 2.4 PH 6.5 + Shooting powder 0,6 gram per liter wordt EC 3.6 met een Ph van 5.8, een iets hogere PH om te bufferen, aan het einde van de bloei heeft het medium een lagere Ph bij de wortels.

    nog 10 dagen te gaan.
    Attached Files

    Comment


      #47
      Re: Kweektent 1.2m/1.2m 2m hoog- 5xkalashnikova 1x WhiteWidow

      heb zelf behoorlijk problemen mn buurman is ook bezig maar hij heeft reg zaad waardoor nu elke plant bevrucht is
      ben niet gezond boos en kan tegelijk ook wel huilen
      baal hier echt van heb zo`n m`n best gedaan en krijg ik aan het einde alleen maar zaadjes ben nu toch al 4maanden bezig
      de wiet die er aan zit is ook behoorlijk klein de hoofdtopen zijn misschien net een aansteker groot, ook 3plantjes die het bloeien helemaal niet zien zitten
      heb het wel goed verpest
      kan hier gewoon echt niet bij.. ga nu nog een paar uur piekeren
      Last edited by kneiterboy; 15 July 2011, 16:29.

      Comment


        #48
        Re: Kweektent 1.2m/1.2m 2m hoog- 5xkalashnikova 1x WhiteWidow

        Tjonge, dat is echt balen,

        wat bedoel je met reg zaad?

        Ik heb ook mannetjes in de tent gehad, tijdens de eerste week van de bloei, heb ik ze eruit gehaald en buiten neergezet, en het zijn hele mooie mannen geworden, ondertussen zijn ze kliko. omdat ik nu ook twee vrouwtjes buiten heb staan.
        ik moet nu nog 4 dagen, hopen dat het goed gaat.

        Dag 39 van de bloei.
        ze nemen al minder water op, 6 liter water met bloeivoeding EC 1.7, bloeistimulator en shooting powder. nog ff dan spoelen.
        35% van de haartjes zijn inmiddels bruin.

        Succes met je volgende kweek, enne top 44 kan ik aanraden hoor..
        Koop ergens stekken, zet ze in grote potten, 10 dagen groei, ( ze worden niet zo groot) en 44 dagen bloei, met spoelen en afbloeien een week erbij, 7 weken later en je bent rondom gelukkig.

        Comment


          #49
          Re: Kweektent 1.2m/1.2m 2m hoog- 5xkalashnikova 1x WhiteWidow

          heu wiens topic is dit nu in feite? kneiterboys of bioboers?
          dit wordt een beetje verwarend zo bioboer.

          groeten

          Comment


            #50
            Re: Kweektent 1.2m/1.2m 2m hoog- 5xkalashnikova 1x WhiteWidow

            Het zou duidelijker zijn als iedereen zijn eigen topic openend inderdaad

            Succes met de kweekjes mensen en keep it clean!
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #51
              Re: Kweektent 1.2m/1.2m 2m hoog- 5xkalashnikova 1x WhiteWidow

              even snel updaten
              gaat niet echt goed, maar nog alle hoop
              heb al 1plant geoogste er kwam nog geen 10gram af nadat alle blaadjes eraf waren
              en natuurlijk veel te weinig geduld met het roken waardoor het een verspilling was
              (de haartjes waren bijna allemaal bruin de zaad es van die plant waren nog lang niet volgroeid
              bij mn buurman gaat het goed allemaal vrouwelijke planten dus kan niet van hem komen heb gekeken of er geen hermafrodiet tussen staat maar niks kunnen vinden
              heb nu nog 6plantjes waarvan er 2goed hun best doen wil nog een maandje wachten voordat ik ga oogsten zal zorgen dat er op het einde van de oogst paar mooie foto`s van de planten komt kan nu geen foto`s maken

              Comment


                #52
                Re: Kweektent 1.2m/1.2m 2m hoog- 5xkalashnikova 1x WhiteWidow

                was ik weer,
                m`n eerste keer is helemaal mislukt nog geen 40gram droge wiet zeer goed geknipt, maarja veel ervaring op gedaan dus heel veel geleerd
                daarom nu m`n 2oogst waar ik nu al aantal weken mee bezig geweest
                ga daarvan ook een nieuw verslag maken maken, heb nu ook een mooi foto toestel

                heb nu 3 planten bijna 1week in bloei
                een haze #1 komt een stekje ondertussen behoorlijk groot bijna 2maanden groei veel buigen geen voeding
                white rhino komt ook van een stekje: project vaak toppen (en buigen) geen voeding gegeven goeie maand groei
                white widow zaadplantje van kleins af aan al getopt waarna nog een keer ..zie foto`s
                staat nu ook nog een kalashnikova op een andere plek voor de groei

                voeding schema na de eerste week bloei (halverwege de voorbloei)
                op een vat van 5liter 3per week
                25ml canna bloei
                10ml canna groei

                .....nieuwe forum... (kweektent 2e keer)
                Attached Files
                Last edited by kneiterboy; 17 October 2011, 14:54.

                Comment

                Bezig...
                X