Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8 x GG4 en 1 x Eigen Cross

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    8 x GG4 en 1 x Eigen Cross

    Korting op 420shop
    ik zal jullie ook mee laten kijken met mijn kweekje 120 tent 1 x Mars Hydro TS1000
    het zijn 8 x GG4 en 1 x Eigen Cross X
    voeding Canna Bio Line
    ze staan nog in de groei als ze de bloei in gaan kom ik met nieuwe update


    Attached Files

    #2
    Ziet er goed uit, hoe hoog heb me die mars hangen dan?

    Comment


      #3
      Looking good! Succes Ik zal volgen
      ​​​​​

      Comment


        #4
        Succes.. zo te zien kun je je lamp heel wat cm naar beneden brengen of had je dat enkel voor het fotootje gedaan?

        Comment


          #5
          ik had de planten net neer gezet. vandaar dat de lamp nog wat te hoog hang .
          en ik hang de lamp nu ook niet dicht op het gewas. in de groei.meestal zo tussen de 60 a 70 cm
          nu ik met deze lamp al paar keer een kweekje heb gedaan. zie ik aan het licht wat op het blad schijnt .
          en aan de kleur van het blad .dat ik de goede afstand heb .
          en als ik het zeker wil weten pak ik me lux meter er wel bij
          Attached Files

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Hoe zie jij aan de kleur ven jer blad dat je de goeie afstand hebt. In de groei kunnen die mars beter tussen de 60 40cm hangen. Dat geeft de fabrikant ook aan. Dan krijg je ook wat meer kerstbomen, nu heb je palmbomen(een hoofdtak met hele kleine korte zijtakken) je planten lijken namelijk wat gestrekt

          #6
          als ik de lamp te dicht op het gewas hang word het blad lichter van kleur en krijg je verbranding .
          blad schaden kom niet meer goed. ik heb gemerkt dat je beter iets hoger met de led lamp kan zitten dan te laag .
          en ik wil maar gelijk gezegen hebben ik kweek hoe ik wil kweken ik ben geen amateur. ik hoef geen tips over kweken en zo .
          ik vind zolang mensen nergens om vragen laat ze lekker hun gang gaan.
          ik weet het klink niet erg aardig. maar ik vind het gewoon iri als mensen met mij zaken bemoeien.
          misschien wil ik wel dat die plant strek bv. ik ken mijn planten als geen ander .
          ik beantwoord niet meer van dit soort vragen .
          kijk maar gewoon.
          Laters.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Wat extra calmag helpt bij led kweek om die schade te voorkomen, en ja, ook afstand houden helpt.

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Ah ok ik zal jou als zeer ervaren kweker geen tips meer aanbieden, Ik heb ik liever palmbomen dan kerstbomen.

            Bij mij hangt de mars op 45cm in de groei. Ik ben er achter gekomen dat hij toch wel lager kan wat de fabrikant aangeeft. In de bloei staat ie op 25cm gaat prima
            Last edited by Kunichika; 10 May 2022, 14:17. Reden: Brainfart

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            wat de fabrikant zegt zijn richtlijnen

          #7
          Als je niet wilt dat mensen je dingen vragen of voorzien van advies, had je geen kweekverslag moeten openen.

          Ik weet het klinkt niet erg aardig. Kijk maar gewoon.
          Laters.

          Comment


          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            mensen mogen mee kijken of je kweek verslag als je er alleen maar beter weters krijg heb k ook liever dat ze mijn kweek verslagje over slaan tis geen verplichting

          #8

          ja ik geef hier mijn kweek verslag ik doe geen kweek info verslag.
          ik heb hier nog nooit 1 topic gedraaid. ik plaats 1 foto en niemand weet wat ik aan het doen ben gelijk.
          janken over een lamp die iets te hoog hang. niemand weet iets van mijn kweekervaring.
          ik zeg nog ik zal jullie ook mee laten kijken. ik vraag niet om info. ( lezen )
          en dan kan je wel zegen moetje geen kweek verslag doen.is ook een beetje bull shit.
          hoe het voor mij voel.is net als of je een of anderen dombo ben.
          en dan denk ik weer pff heb je weer zo dom geblondeerd wijf.die denk het weer beter te weet zucht.
          ik weet hoe werk op forums.er zijn er altijd die een wit voetje willen halen.die het altijd weer beter weten.
          zo ben ik niet en zal ik ook nooit worden ook.ik doe wat ik zelf wil.en zeg wat ik wil.geweldloos en zonder schelden.
          want dat heb ik niet nodig.ik weet het klink ook niet aardig maar zo ben ik nu eenmaal.
          ik ben geen holle kruiper recht door zee.en op deze manier weet ik nu ook gelijk wat voor vlees ik hier in de kuip heb.
          en als dat tegen de regels is moetje dat maar zegen of verwijder je mij account maar.
          je kijk maar hoor meneer de operator.
          doeiii

          Comment


            #9
            Blijf je wel je kweekverslag updaten? Ik volg met interesse
            ​​​​​

            Comment


              #10
              ja hoor ik blijf wel mijn update s gewoon doen DCKFACELVRS ik ben niet boos zo hoor

              de planten staan nu in de bloei ik heb gistren de klok op 12/12

              Attached Files

              Comment


              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Deze meester kweker duld geen repliek rietslang. Hij weet alles al. Het is natuurlijk de bedoeling van mars hydro, om je planten als spaghetti stengels te laten worden met 15cm tussen de nodes. En de afstanden van het board tov planten in verschillende groeistages ook maar een gok zijn. Dit is de meest perfecte kweek wat ik ooit heb gezien
                Last edited by Kunichika; 13 May 2022, 15:11.

              • Nederhigh
                Nederhigh commented
                Editing a comment
                Kuni jongen doe nou eens lief man.. al dat gehaat van jou de hele tijd...

              • Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                en hoe ............

              #11
              Ik zet hier een stoeltje bij

              Comment


                #12
                Suc6 Manderijn , ziet er goed uit, kom wel af en toe binnenvallen.
                buiten-2020, 2021, 2022, 2023
                Hydro-met afjes-2022

                Comment


                  #13
                  Als je een foto erin zet. Kun je daaronder bij je attachments op small medium etc etc klikken.. Dan komen ze op de plek te staan waar je je spatie op heb. Is makkelijker kijken voor ons.

                  Kun je een foto horizontaal maken? Ben wel benieuwd

                  Comment


                    #14
                    ja gezelig sprinterke Corleone1933 welkom .

                    oke tnx italiano voor deze tip
                    ik heb een foto in de lengte gemaakt. maar dat luk niet zo best omdat ik iets te weinig
                    ruimte heb. om helemaal naar achter te lopen om alles in beeld te krijgen .
                    en ik had ook een foutje gemaakt. ik heb deze planten in een 100x100x200 tent had me vergist met me anderen tent .
                    die is 120 breed .

                    001.jpg
                    002.jpg
                    Tot vrijdag weer

                    Comment


                      #15
                      De planten staan er mooi bij met de diepgroene kleur.

                      Gaat lekker zo.

                      Comment

                      Bezig...
                      X