Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buite/binne snowwhite

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Ziet er heel erg mooi uit. Gaat verdomd lekkere oogst zijn. Laat het je smaken!

    Greetz,
    Zion

    Comment


      #62
      Zo Emiel ik ben hier een potje jaloers op je mooie blad. Dit gaat een beste klapper worden! Mooi die close-up, zo dichtbij krijg ik mn camera niet

      Ga even bij je afkijken hoe jij dat met die suiker gaat doen, dacht zelf aan frisdrank zonder prik met veel (fruit)suikers maar misschien is toch water met rietsuiker wel beter

      Succes!

      Comment


        #63
        haha dan word het dus ff zoeken in de supermarkt
        Schutto In tha house

        Comment


          #64
          bijna week 9 bloei

          ok ik heb riet suiker gevonden 1 gram op 1 liter water gedaan eumhh ik heb een paar fotos maar het is net als vorige x ik kan niet goed ook niet met mijn vergrootglas de thriclomes zien meschien helpen een paar fotos ik hoor het wel 1 plant is bijna klaar denk ik
          Attached Files
          Schutto In tha house

          Comment


            #65
            ziet er goed uit man

            Comment


              #66
              Hey Emiel, leuke foto's! Ben benieuwd of je ook wat gaat merken van die suiker Die ene lijkt inderdaad wel klaar. Ik moet zelf ook maar eens een loep of vergrootglas aanschaffen.

              Greetz

              Comment


                #67
                Mooie toppen emiel,volg je
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #68
                  mooi volle toppen ,ik ben benieuwd hoe die smaakt

                  Comment


                    #69
                    fotos

                    ik heb nu paar goeie fotos van de toppen hopelijk kunnen jullie zien of ze al klaar zijn want mij lukt het gewoon niet ik kan de thc net aan zien ik kan niet zien welke kleur ze hebben enz enz ik heb wel bij 1 plant dat de thc meer glimt dan de andere ik hoor het wel
                    Attached Files
                    Schutto In tha house

                    Comment


                      #70
                      zo dat ziet wel goed uit

                      ze zien er allemaal wel bruin uit, maar schijn bedriegt misschien met dit licht er boven op.

                      Comment


                        #71
                        nice! naar mijn idee zien ze er wel zo goed als klaar uit maar ik ben helaas geen expert zoals je weet

                        Werkt je suiker al een beetje? en wat geef je ze nu, alleen water?

                        Peace

                        Comment


                          #72
                          ik geef ze als ze water nodig hebben beetje suiker erbij
                          Schutto In tha house

                          Comment


                            #73
                            Ziet er goed uit, spijtig dat je niet naar de trichomes kunt zien.
                            Kan je a u b eens een foto'tje posten zonder de HPS aan?

                            Volgens mij kan je ze beter binnenkort oogsten want anders ben je mss te laat

                            Peace

                            Comment


                              #74
                              het gaat om 1 plant de rest moet blijkbaar nog wat langer wantdaar zitten nog veel witte haartjes op
                              Schutto In tha house

                              Comment


                                #75
                                kijk anders eens naar je zaad zakjes ,als deze helemaal opgezollen zijn kun je ook oogsten mzzl

                                Comment

                                Bezig...
                                X