Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Super Lemon Haze, 3x Bubblegum, 1x Exodus Cheese. Eerst keer binnen, alle tips welkom!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 5x Super Lemon Haze, 3x Bubblegum, 1x Exodus Cheese. Eerst keer binnen, alle tips welk

    Yow draaiers!

    Eerst en vooral mijn excuses voor het lichtjes verwaarlozen van mijn grow review. Maar ik kon geen fotootjes meer trekken.. Nu dus weer wel.
    Het is nu Dag 71 op 12 uur licht, het einde is dus zeker en vast in zicht. Het is ook niet allemaal perfect gelopen, maar dat lijkt me normaal van een eerste kweek. Ik denk toch dat ik blij zal zijn met het eindresultaat

    Ik zal beginnen met de 3 Bubblegums.

    Deze worden nu al bijna allemaal 2 weken geflusht, dus ik kan ze oogsten wanneer het moet. De toppen wegen ook enorm zwaar lijkt me, ik moet echt opletten dat de takken niet ombuigen enzo.

    DSCN2805.jpgDSCN2808.jpgDSCN2810.jpgDSCN2813.jpg

    Die laatste hier is de bubblegum dat ik getopt heb, die gaat echt veel geven volgens mij... Allemaal mooie grote zware toppen in plaats van 1 grote hoofdtop zoals bij de rest.
    De geur is ook echt lekker zoet, maar kan niet tippen aan die van de Lemon Hazen.

    De 5 Super Lemon Hazen

    DSCN2817.jpgDSCN2819.jpgDSCN2822.jpgDSCN2824.jpgDSCN2825.jpgDSCN2827.jpgDSCN2829.jpgDSCN2831.jpgDSCN2832.jpg

    Bij die laatste hier denk je misschien 'wtf?' , en inderdaad.. Ik heb 3 dagen geleden bijna de hele hoofdtoep afgeknipt omdat er budrot op begon te komen.. Zeer jammer, maar heb de rest goed gecheckt en nog nergens iets gevonden. Uit voorzorg worden de lemonhazen nu toch ook al bijna een weekje geflusht, behalve die ene grote met magere topjes krijgt nog voeding en green sensation.. Dat was een (zeer)-laat-komertje.. Die moet wel nog eventjes. Voor de rest ben ik er wel heel tevreden van, wat een geur De toppen zien er uit alsof ze in de suikerpot gedopt zijn ofzo, echt blinkend.. vol van de trichomen.

    En als laatste de Exodus Cheese. Hier lijkt precies wel niet zoo veel op te staan, maar de toppen zijn wel echt kei-hard.
    DSCN2835.jpgDSCN2837.jpg

    Grtz Streetwalker!

    Comment


      #62
      Re: 5x Super Lemon Haze, 3x Bubblegum, 1x Exodus Cheese. Eerst keer binnen, alle tips welk

      Wow, die Exodus Cheese is geweldig!

      Comment


        #63
        Re: 5x Super Lemon Haze, 3x Bubblegum, 1x Exodus Cheese. Eerst keer binnen, alle tips welk

        Bubblegums zien er ook toppie uit, na 10 weken bloei.
        Mooie eerste kweek hoor.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #64
          Re: 5x Super Lemon Haze, 3x Bubblegum, 1x Exodus Cheese. Eerst keer binnen, alle tips welk

          Ma gast

          Comment


            #65
            Re: 5x Super Lemon Haze, 3x Bubblegum, 1x Exodus Cheese. Eerst keer binnen, alle tips welk

            Bedankt voor de reacties De 2 bubblegums die niet getopt zijn heb ik intussen geoogst. Op 1 van de 2 kwam er ook een klein beetje budrot en ik wou geen risicos nemen aangezien ze echt wel al oogstklaar zijn. Hierdoor heb ik wel 1 van die mooie hoofdtoepen een beetje kapot moeten maken zodat het zich niet verder kan verspreiden. De anderen zijn nog mooi verder aan het afbloeien. Na het knippen van de bubblegums heb ik ook een superlekker "schaarjointje" kunnen roken

            Grtz

            Comment


              #66
              415 Gr. geworden
              Dat is echt veel meer als wat ik had durven hopen, en dan nog eens zo lekkere wiet. Ik ben dus echt zeer tevreden van mijn eerste kweekje, heb genoeg (extreem lekkere) wiet om heel lang mee rond te komen.. Dus mijn investering is een succes geworden

              Als ik binnenkort de kans krijg probeer ik zeker nog eens wat foto's van gedroogde toppen online te zetten (heb een heel mooie bubblegum hoofdtop van 34 gram).
              Verder ben ik zeker nog niet uitgekweekt en -geleerd, binnenkort nog eens naar de growshop om ronde 2 in gang te zetten

              Grtz ! (Happy) Streetwalker

              Comment


                #67
                Re: 5x Super Lemon Haze, 3x Bubblegum, 1x Exodus Cheese. Eerst keer binnen, alle tips welk

                heb je ronde eens door gelezen moet zeggen prachtig werk
                en leuk dat je ook bubblegum hebt die ben ik momenteel ook aant proberen
                en ook men eerste kweek hoop dat die er net zo mooi als jou zou gaan uitzien
                doe zo verder en je hebt het meer dan verdiend

                groetjes mister frank

                Comment


                  #68
                  Re: 5x Super Lemon Haze, 3x Bubblegum, 1x Exodus Cheese. Eerst keer binnen, alle tips welk

                  Mooie oogst streetwalker, ziet er zeer smakelijk uit.

                  Comment


                    #69
                    Re: 5x Super Lemon Haze, 3x Bubblegum, 1x Exodus Cheese. Eerst keer binnen, alle tips welk

                    Nice one streetwalker! Veel smaakgenot nog met de SLH

                    Grtz $iR
                    sigpic

                    Comment


                      #70
                      Re: 5x Super Lemon Haze, 3x Bubblegum, 1x Exodus Cheese. Eerst keer binnen, alle tips welk

                      man eerste keer zeker niet slecht keep it going !

                      Comment


                        #71
                        Re: 5x Super Lemon Haze, 3x Bubblegum, 1x Exodus Cheese. Eerst keer binnen, alle tips welk

                        Hey man nice gedaan
                        ik ben nogal nieuw hier en ik wil iets gelijkaardigs realiseren
                        zou ik mogen weten wat je setup ongeveer gekost heeft dan weet ik waar ik aan toe ben

                        gr

                        Dy
                        2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

                        Comment

                        Bezig...
                        X