Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: 3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

    Korting op 420shop
    het gaat toch een ronde worden met led
    samsung lm301leds 480watt quantum board


    nog niet dimbaar

    de medium gaat toch een ronde worden op grond wou eerst op hydro gaan kweken maar daar wil ik eerst voor sparen dat ik goed beginnen kan

    de zaden zijn 3x future 1van anesia 37 %thc
    9tot 10week bloei

    en 2x lemon haze ook 9tot 10week bloei
    het plan is weer om 4tot 5week voor te gaan groeien



    tent 100x100x200cm hoog

    de potten zijn van stof 4x35liter en 1pot van 11liter
    afzuiging dubbel heb hem op de afzuiging van de douche staan is ook 400m3
    en heb buisafzuiging die doe ik alleen aan bij te hoge temp

    koolstof filter is rond 125 en 480m3

    voeding lijn gaat weer van plagron zijn
    zal nog wel cal mag moeten kopen zie dat iedereen die met led kweekt dat toch nodig heeft

    als alles binnen is en het tentje weer op staat denk wel binnen 2week dat we weer van star kunnen kan niet wachten de potten zijn weer leeg is weer snel gegaan als t lekker is gaat het helaas snel leeg hehehe binnenkort komen de fotos zodra alles klaar staat
    Last edited by Tijnie82; 24 July 2022, 10:09.
  • Answer selected by Tijnie82 at 17 April 2023, 07:09.

    Bij deze beginnen we met een nieuwe ronde en het eind van deze ronde

    alles is geoogst en hangt te drogen

    Alle potten schoon gemaakt en aangezien alles ontkiemt was en weggooien zonde is

    potten zijn 6 x 25 liter

    toch een ronde met 6 stuks

    4 soortjes
    1xbubblegum femm
    1x sour diesel femm
    2xgorila gleu
    2xbruce banner

    160 liter grond gemixt met 20 liter hydro korrels voor een goede drainage en problemen met overbewateren te voorkomen

    tensio meters liggen in de week die komen dr ook weer is 5 stuks dus 1 plant zonder tensio meter

    voeding is alles mineraal van plagron
    bloei voeding
    groei voeding
    pure zyme
    pk13-14
    cal mag pro
    das de voedings lijn

    lamp quantumboards 4 x 120 watt
    480 watt
    afzuiging rond 125 met 425 m3
    koolstof filter rond 125 480 m3

    lamp hangt op 40 cm met ongv 300 watt

    klok staat op 24 uur voor ongv 2 week en dan schakelen naar 12-12 licht schema

    korte voorgroei denk dat ik de planten een x lst ga doen als training ze staan in de opstelling

    3x2 dus kan de planten mooi elke kant op mooi breed trekken ideaal deze opstelling

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Dus beste is dus de tensio meters resetten met goede natte grond dus

      Dacht al zoiets wand als je de grond verzadigt is en erg nat dan meet die ook 0

      Top bedankt voor de info dan gaan we binnenkort de tensio meters resetten

      En dan werkt alles weer als van ouds ook wel.fijn als je dr op kan vertrouwen dat alles klopt

      Je wil elke ronde weer een beetje beter en de meters goed gereset hoord dr ook bij


      Wand nu als je grond al erg droog was stond de tensio meters als nog erg laag

      In mbars maar ik ga ze dr ook niet meer helemaal dr in doen k wil tot 50 tot 60 procent van de pot maat kwa diepte

      De meters gaan plaatsen


      De waardes onder in de pot zijn niet belangerijk halverwege de pot wil ik ook meten en dat kan nu

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      En de tensio metet met of zonder meet kop.resetten dan moet die toch compleet in elkaar zitten

    • Ketelhuis
      Ketelhuis commented
      Editing a comment
      ik doe ze zonder, zonder meetkop is er 0 druk op de sensor.

      Dus 0 bar op de meetkop betekend gewoon dat er niet aan de sensor wordt gezogen.


      technisch gezien klopt dat verhaal niet helemaal want je hebt een atmospherische druk vn 1 bar en alles tussen 0 bar en 1 bar is vacuum.
      In het geval van de tensio's is 1000 mbar (zuigkracht) eigenlijk 0bar. Hoe hoger de waarde hoe meer zuigkracht.

    #2
    succes ik kijk met je mee.

    Comment


      #3
      Succes. Ik groei voor onder 36 watt en dit biedt de mogelijkheid tot 5 moeders te houden in de bonsaimethode. Uitbreiden onder lagere wattages is zeker aan te raden.

      Vergeet zeker zonlicht niet te gebruiken. Hier op de grond achter vliegenraam. Geeft ze vitaliteit die geen lamp kan evenaren.
      Keep it simple and don’t invent with your mouth.

      Comment


        #4
        37% THC ... Is dat niet een beetje overdreven...

        Succes tijnie !

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          nee hoor dat is wat anesia zecht en zit dr niet ver vanaf dr zijn hier al meerdere die er een ronde van hebben gezet en iedereen zecht niet normaal hoe sterk deze weed is lekker toch je wil toch ook stoned worde als je blowt

        • Captain fantasy
          Captain fantasy commented
          Editing a comment
          Het zal wel kloppen wat anesia zegt, en dat je er knetterstoned van zal worden lijkt me onbetwistbaar, en ik zou er zeker wel eens een jointje van willen paffen om het eens te ervaren... Maar ik heb het idee dat zo'n hoge THC percentages voor mij persoonlijk een beetje teveel van het goeie zijn. Zeker als ik dit dagelijks zou paffen. M'n G13 haze heeft 19 % en dat vind ik al zeer indrukwekkend.

          Is dat ook een beetje lekker, zo'n Future 1? Of proeft die naar THC?

          🙃

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          ben ook meer nieuwschierig ik denk ook van dat kan haast niet zo sterk maar we gaan het zien de wiet moet heerlijk fruitig smaken naar mango en annanas smaken mijn peanapple chunck was 25 procent nou daar was k ook de heledag stoned van smaak ik belangerijk stoned word je toch ald nou 10% is of 30 de klap is alleen wat harder zelfde als ice hasj is ook ergens in de 50%thc daar ga je ook niet nokkie van maar slaaap je wel goed snachts die %zeggen eigelijk niet zo veel maar altijd spannend om de sterkste wiet te kweken van dit moment

        #5
        Geen cool tube?

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          klopt heb geen cooltube nodig temp is altijd wel.onder.controle en wil deze x gaan scroggen

        #6
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Damn it je ziet het echt ervan af knetteren eeh

        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Slaap weedje 😑😂😂 benieuwd wat het is gaan je sub 👌

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Dat was ceker een bankplakkertje die future 1

          Super wietje erg sterke pine geur en smaak en knetter wording d’r van maar die plant is allang op hehe was te lekker smaakt naar meer die wietjes van anesia erg goed en stabiel ceker een aanrader of die 37 % is behaalt weet ik niet maar was d’r vast bij in de buurt

        #7
        Subke, succes !
        Ganja always does the trick.

        Comment


          #8
          ik kon het niet laten heb mezelf toch even verwend de hps gaat de kast in en heb me zelf net een nieuwe led lamp gekocht
          SAMSUNG LM301B QUANTUM BOARD V2 480watt besteld dan moet genoug zijn voor 1m2tentje super blij mee me zaden komen vandaag binnen

          de lamp met een paar dagen het is toch bijna zover heb geen ervaring met led maar zullen hier vast wel mensen zijn hier op t forum die er wel ervaring mee hebben
          Last edited by Tijnie82; 28 May 2022, 14:39.

          Comment


          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            het is eindelijk duidelijk met de dimmer der komt een potensio dimmer op werkt goed kost maar tientje

          • Monkey Man
            Monkey Man commented
            Editing a comment
            Ben benieuwd wat je van de lamp vind. Quantum board zijn in verhouding goedkoper als andere led.

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            monkey man het is ceker een goede lamp met goede resultaten en hoge umol /par hier op forum is er ook een dienheeft 240watt en draait 485 gram ik heb nu 480watt dus hoop ceker op een mooie score nu

          #9
          zaden zijn binnen
          nou maar hopen dat alles uitkomt
          heb voor nood nog peanapple.chunck liggen zaden femm maar heb liever die van anesia en lemon haze
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment


            #10
            deze komt er op als dimmer

            zal hier onder ff fotos plaatsen van me lamp moet alleen nog ff wat draaden vastmaken
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 6 photos.

            Comment


            • Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              dat houten frame is ff niet mooi is weet het maar het zat erbij ga voor dit x ff makkelijk en voor nu is het goed in de toekomst maak ik het nog wel ff een beter frame alles ff wat beter opmeten maar het doet ze werk morgen hoop ik de lamp ff te kunne aansluiten en te kunnen testen de tent is ook alweer bijna in elkaar dus schiet al mooi op kunne we snel weer van start is een beetje druk zo met werk maar komt goed

            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Zo'n dimmer moet ik ook maar hebben, wist niet dat die er waren. Kan je meerdere drivers op een dimmer aansluiten?

            • Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              ja dat moet kunnen maar je hebt verschillende soorten dimmers maar dit is de goedkoopste versie pot meter is het eigelijk deze dimmer maar je hebt ook dimmers die kan je daisy chain aansluiten

            #11
            Wel gevaarlijk dat hout bij die driver

            Comment


            • Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Goedzo, alu koelt ook meteen een hap, ik had extra dikke alu hoekprofiel via marktplaats gescoord, paar boutjes en moertjes en je bent er extra dik zou ik zeker doen als het budget het toelaat. Dan kun je hem gewoon op de kant zetten als die even niet in gebruik is. Lekker stevig

            • Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Haha wacht, oud topic! 10 gram Wietboter toch net iets teveel voor in de ochtend

            • Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Ben wel benieuwd naar hoe dat zware wietje is gevallen

            #12
            zo daar zijn we weer met goed nieuws de lamp is klaar.nu en aangesloten zaden zijn vandaag tussen keuken doek aan het ontkiemen vanavond ff de kleine potjes inwateren en met ph 6.5

            morgen hopelijk de tent verder in elkaar zetten frame staat al doek moet er nog even omheen en koolstof filter weer eens ophangen en aansluiten

            en nog maar eens even kijken naar de voeding
            heb nog wat van plagron staan alga grow en algabloom en green sensation en power roots maar wil dit wat upgraden met nog fish mix erbij
            en miss nog wat van bio bizz om deze voeding wat aan te vullen die fishmix is goed voor scroggen aangezien dat ik het wil gaan doen

            me potten heb 4x35liter bags en 3x11liter
            het plan is om.de vier bags in de hoeken te zetten en 1plant in het midden in een 11liter potje

            der komen dus maar 5planten in heb nog een extra peanapple chunk zaadje is al ontkiem weet alleen niet of dit gaat werken maar we gaan zien had een mini dwc projectje om te zien hoe dat gaat

            Comment


              #13
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Haring, anjovis of surströmming?

              • Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                ????

              #14
              dat is een klein mostert potje wou eens kijken hoe dat gaat met deep water culture met de wortels gelijk in de het water komt nog een lucht pompje op en ook uiterraad een ander potje iets groter eerst maar eens zien of de wortels het water gaat raken ik weet het het is zo een lachertje hoe het er uit ziet maar komt op het zelfde neer als dwc

              Comment


              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Wortels kunnen niet zo goed tegen licht, effe wat omheen maken joh.

                En ze hebben voeding nodig, en in dwc gebruik je minerale voeding!!

              • Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                minerale voeding heb k nog wel gaat mij dr alleen om of de wortels het water gaan raken of niet maar maak van de week ff wat zwart omheen de pot

              #15
              Nee geen lachertje, wat is dat materiaal wat op anjovis dan onder de deksel?

              Comment

              Bezig...
              X