Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    zo weer een stukje dichter naar de oogst
    alleen dr gaat niks tegelijk klaar zijn der gaat wrel 3week tussen zitten verwacht ik
    voor dat alles neer is en dan staan er de stekken nog de drie die staat ook gelijk op 12-12dus daar komen nog een aantal weken bij voor de tent weer leeg is

    critical start autoflower 1-juli-2022
    boven de grond en nu 39 dagen oud
    5dagen bloei

    start lemon h en anesia 12juni 2022
    totaal 58 dagen oud

    klok op 12-12 22juli 18dagen

    1lemon haze start bloei dag 1
    23 -juli
    dat is nu 18dagen bloei

    2de lemon haze bloei dag 1 op 5 august
    is 4dagen bloei

    anesia bloeit nog steeds niet die heeft minimaal 3week nodig vanaf schakelen naar 12uur licht
    her en der bloeiverschijnzelen maar nog geen pruikjes de haze schoot gelijk in de bloei naar schakelen wat een verschil maar daar in tegen de anesia was een klein plantje maar nu het zolsng duurt voor ze bloeit is ze ook mooi breder geworden en groter net zo groot als de zusjes haze

    het licht van me lamp is zo fel nu de dimmer er tussen uit is dat had k niet verwacht dat die met een pot meter niet volle 100procent kracht geeft miss 75 procent sterkte stond de lamp op met dimmer en nu je ziet dat de dames het wel fijn vinden het extra licht 480watt is ook een beetje veel maarja dan komt er ook wat aan al ga ik niet vanuit dat ik een super dikke ronde word met 3in femms in grote potten en een autoflower brengt sws weinig op en dan heb k de stekies in 3.5liter potjes dus dat word niet echt een super opbrenger in kleine potjes maarja alles is mergenomen

    stekjes in blokken gedaan 22juli
    die zijn nu 18dagen oud
    dikke toppen here whe go
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      mag binnenkort de haze wel weer gaan ontbladeren wand dat zijn toch struiken nemen het grootste gedeelte van de tent in beslag de 2haze

    #92
    zo alles bloeit officeel de anesia ook eindelijk al zijn de pruikjes nog erg klein

    de lemon haze is letter een beest van een plant ook naar het knakken die blijft maar groter worden net weer moeten knakken zat nog 1cm van de lamp af geen schade zo te zien
    de plant recht achter is de grootste en gaat ook 100% het meeste opbrengen de top ontwikkeling is gruwlijk mooi ben niet snel trots maar op me lemon haze echt wel letter de heletak zit vol wiet toppen nog nooit eerder gehad deze dame neemt alle ruimte in beslag en neemt ook ruimte weg van haar zus die zie je bijna niet meer

    de anesia is ook lekker groot geworden en vol met top locaties

    de stekken beginnen nu toch eindelijk flink te groeien ook flink ontwikkelen al nieuwe nodus
    in het begin had ik me twijfels omdat de haze nog al wat raar deed maar goed die heeft me vertrouwen terug gewonnen en goed haar best gedaan en nu super mooie planten vol wiet
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Zou wel je stekjes op een verhoging zetten anders krijgen ze dadelijk geen licht meer, maar ziet er goed uit Tijnie82

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      dat verhogen komt nog wel ze mogen zo eerst aan het licht wenne en zo te zien doen ze dat ook ze worden snel verhoogt

    #93
    Alles onder controle hier zie ik, prachtig mooie volle tent! Goed bezig Tijnie82 klein van formaat (denk ik) maar groots in kweken!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Als je dan toch dauwvorming hebt is het erg handig als de LV daarna laag wordt , ben je er weer snel vanaf !

    • atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Het voorkomen van het dauwpunt kun je ook doen door de luchtvochtigheid laag te houden ! Dat dauwpunt is onlosmakelijk verbonden met de LV en de temperatuur in ieder geval.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ik keek gister even en zag er paar bladeren tegen elkaar aan allemaal vocht ertussen de bladeren wat elkaar raakte zweete dus flink dus die bladeren maar weg gehaalt

    #94
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #95
      temp 25-28
      lv 45/56%
      start autoflower 1-juli-2022
      boven de grond en nu 43 dagen oud

      start lemon h en anesia 12juni 2022

      voorgroei 42 dagen

      totaal 63dagen oud

      klok op 12-12 22juli is 22dagen

      1lemon haze start bloei dag 1 23 -juli

      dat is nu 21 dagen echte bloei

      2de lemon haze bloei dag 1 op 5 august

      is 8 dagen bloei


      anesia futere #1 11 augustus bloei dag 1

      2dagen echte bloei nu

      stekjes in blokken gedaan 22juli

      die zijn nu 22 dagen oud

      de grote lemon h dame rechts achter heeft zich zelf van de ene kant naar de andere kant gegroeit kan haar zusje amper nog zien hoezo het recht van de sterkste hahaha ze doen het goed ze hebben het duidelijk naar hun zin onder hun nieuwe zonnetje led power nooit gedacht dat ik zo blij kon zijn met een goede led kweeklamp tuurlijk dr zijn nog betere maar 2.7 umol wat de lamp heeft is voor mij prima wil er in de toekomst nog een quantum board er bij in het midden waar nu de driver zit maar dan uiterraad wel op een aluminium frama wat gaat gebeuren naar deze ronde wand wil graag wat van die uvb ledjes dr bij word ook aan geraden bij veel soortjes van anesia om die ook te gebruiken word bijna practisch bijna overal gebruikt nu met elke soort levert het extra thc op dus dat is altijd goed sluit het lange verhaal hier bij af iedereen een finne dag gewenst en veel smoke en kweek plezier
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 9 photos.

      Comment


        #96
        zo dit is me stekkie die bloei verschijnzel had en is van de haze genomen die op 18uur al begon met bloeien dus ook inderdaad deze stek precies het zelfde gedrag als de moeder en bloeit gewoon lekker verder
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Meschie is het een outofower

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          nope is een femm had voor gegroeit onder 24uur licht en femm gaan dan vanzelf in de bloei schieten of een tal van andere rare dingen kan gebeuren

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Oke

        #97
        start autoflower 1-juli-2022

        boven de grond en nu 44 dagen oud

        start lemon h en anesia 12juni 2022

        totaal 64dagen oud

        klok op 12-12 22juli is 23dagen

        1lemon haze start bloei dag 1 23 -juli

        dat is nu 22 dagen echte bloei

        2de lemon haze bloei dag 1 op 5 august

        is 9dagen bloei

        anesia futere #1 bloeidag 1op 11augustus
        3dagen echte bloei nu

        stekjes in blokken gedaan 22juli

        die zijn nu 23 dagen oud

        zo weer een mooie dag om te kweeken
        zo de dames net weer flink ontbladerd maar kwam een aantal raare bladeren tegen en ook de toppen van een plant alle witte bloeiharen zijn ineens bruin geworden in een dag is dit gebeurt gister zag ik nog niks het gaat om de dame rechts achter en dat is ook dame die al het langst bloeit iets meer dan 3week
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 6 photos.

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          dit gaat wel een goede zijn voor de knipafval wat er afkomt zit nu al allemaal thc op dat word straks weer lekker hasj maken van de knip als dit klaar is

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          ik heb het idee dat de lemon h links achter wat last heeft van te veel water wand ze heeft nu wat last met bloeien en dat met de bloei haren ineens bruin ga de pot even mooi droog laten trekken tot de pot flink licht is voor k weer water ga geven wand na een water beurt van 3liter dronk ze normaal in ander halve dag op en staat nu al 2dagen nat dus is wel even ceker dat er iets aan de hand is en de dame krijgt wat minder drinke kijken of dat helpt

        #98
        het lijkt dus een calcium probleem nog even verder uitzoeken wat ik er aan kan doen

        ze krijgt om en om.cal mag mee ene x alleen water andere x voeding met cal mag miss maar even elke x cal mag mee geven
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Calmag kan je beter 1 keer per week geven

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          ja 1x per week klopt maar veel mensen geveb gewoon elke beurt of bij een tekort vaker geven en bij mij is het een tekort of teveel dasr gaan we snel achter komen ik geef nu een x per week maar dat is blijkbaar niet genoug dus daar ga ik wat hoger in zitten nu
          ik doe in 8liter 8tot 10ml normaal en dat een x per week ga nu naar 2x per week en dan 12ml per 8liter
          zit ook altijd laag in voeding per 8liter
          6ml fish mix
          6ml grow
          16ml bloei dus ongv 2/5
          van de dosis dus daar licht het ook niet aan
          en ga even wat minderen ze kregen ongv 2tot 3liter water dus de dame in kwestie krijgt nu even 1tot 1.5liter per twee dagen kijken of het erger word of beter
          Last edited by Tijnie82; 14 August 2022, 10:32.

        #99
        denk dat dit me laaste x kweekverslag is als ik deze al ga afmaken weinig tot geen belang stelling voor dus dan denk ik waarom maak ik het dan zonde van me tijd dan

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Zo is dat vaak Tijnie82 de een heeft heel veel kijkers maar weinig reacties, op een ander wordt heel veel gereageerd, komt vanzelf weer,
          Suc6 met je kweek maar gaat lekker toch tot nu toe, keep it green

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Jammer, ik kijk en reageer vaak wel even maar snap wel dat je graag wat meer reacties krijgt. Hopelijk bedenk je je nog en wat je besluit ook is succes met het verdere verloop van je kweek!

          En ik denk trouwens niet dat de grootste plant gauw te veel water heeft, eerder te weinig. Mijn planten op aarde zuipen zowat twee liter per plant per dag. Laatst een dag niet gewatered en ze waren al bijna dood van de dorst.

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          ik zal het even in de gaten houden heb dr net wel een liter gegeven maar de grond was nog steeds wel redelijk vochtig


        de fotos zijn van lemon h 1

        vandaag maar extra water gegeven 20liter
        en geen run of de 8liter van gister heeft dus de grond wat verzadigt

        voor nu volgende 2water beurten maar even alleen water

        en dan maar weer verder met alleen grow en bloom en cal mag

        lemon h 2had wel wat tekenen van te weinig water gister na nader inspectie

        lemon h de probleem dame daar in tegen niet maar vies van wat water was ze ook niet dus lastig te zeggen maar alles krijgt extra water hopen dat dit voor dikke topoen zorgt

        al is lemon 2 toch echt wel mega neemt meer dan de helft van de tent in beslag voor haar zelf

        maar goed dat de stekkies in kleine potjes zitten 3.5 liter en de auto flower 11liter

        al moet ik zeggen had niet veel verwachtingen van de critical maar is een grotere dame geworden dan verwacht 110cm vanaf de grond voor zoon klein potje vind ik dat zeer netjes heb haar ook gedieft al een poos terug en ze heeft bijna 5week gegroeit voor ze begon met groeien dus hoe ze aan 9weken komen vanaf zaad tor oogst idee natte vinger werk

        lemon h 1
        5liter water

        lemon h 2
        5liter water

        anesia future #1
        5liter water

        auto flower 2liter

        stekjes
        3liter verdeelt
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 4 photos.

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          ik heb bij nader in zien ook te hoog gezeten net cal mag en de fish mix gebruik ik niet meer

          denk dat deze dame met een week er een heel stuk mooier uitziet gaan geen hele dikke toppen worden als het maar lekker en stoned van word

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Mooi hoor!

        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Zijn goed op weg voor dikke knotsen! Lekker.

        Calmag dient er toch voor om Mg en Cal te kunnen bijgeven wanneer het lokale leidingwater dit niet bevat ??
        Ik lees dat sommigen het altijd meegeven , wat ik niet begrijp, het is maar een sporenelement waarvan erg weinig nodig is.

        Even iets in het algemeen ter overweging(hoeft zeker niet voor deze kweek van toepassing te zijn):

        Planten nemen niet alles op wat ze aan voeding aangeboden krijgen , er blijft wat van achter in je grond . Dus over een hele kweekperiode kan dat behoorlijk opbouwen en de planten gaan tegenwerken. Dit kan op verschillende manieren zichtbaar worden aan de planten en er uitzien als een voedingstekort. Eigenlijk zou een grond EC meter pen (erg duur ) ideaal zijn voor kweken op grond . Zonder is het puur gok werk feitelijk. Op hydro heb je veel meer controle over de voedingswaardes rond de wortels en daar heb je steeds drain en wordt dat wat er te veel gegeven is weer uitgespoeld.

        Ik merk ook dat je bij dit kweekje steeds overweegt of er nu meer of minder voeding nodig is, en terecht, want het is erg moeilijk te achterhalen op grond.

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          ow ik geef nooit te veel voeding alleen klein foutje met de cal mag en met de fish mix had ik met de bloei gelijk moeten stoppen het is een teveel aan cal mag en de fishmix ging niet goed samen met de grow maar dit is aangepakt nu dus gaat vanaf nu snel weer beter cal mag heb je sws in het water zitten maar als je met led kweekt heb je sws cal mag nodig 1x in de week of vaker bij een te kort

        • atmosphere1
          atmosphere1 commented
          Editing a comment
          Het is lastig om te weten of je te veel voeding geeft of niet , een te veel aan voeding in de begin fase vertaalt zich pas veel later in echte problemen.

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          k geef nooit te veel voeding 1x per week soms 2x als ze al.flink bloeien en aan de max dosis al helemaal niet

        Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere1 View Post
        Ik merk ook dat je bij dit kweekje steeds overweegt of er nu meer of minder voeding nodig is, en terecht, want het is erg moeilijk te achterhalen op grond.
        Dat is zeker zo en als je niet zo scheutig met water bent loopt de Ec ook nog op.

        Hoe ik kweek op grond om zoutophopingen te voorkomen is door de eerste weken alleen schoon aangezuurd water te geven. Ik zit nu in de eerste week bloei en de planten zijn nog groen als gras.

        IMG_8177.jpg Deze planten hebben dus nog geen hap uit de flesjes gehad en ze zuipen als vissen. Ik moet ze dagelijks wateren om uitdroging te voorkomen.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Tijnie82 View Post
          deze komt er op als dimmer

          zal hier onder ff fotos plaatsen van me lamp moet alleen nog ff wat draaden vastmaken
          Kan zo een dimmer op elke lamp? Zit hier met een mars ts600?

          De calmag ga je dat altijd nodig hebben in een binnenkweek? Welke producten zijn minstens nodig? Ik wil het allemaal budgetvriendleijk houden. Hoe lang blijft zo productjes in fles van biobizz goed? Grotere bussen zijn beterkoop.
          Last edited by Jefkewiltnogs; 17 August 2022, 06:48.

          Comment


          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            grow voeding bloom voeding cal mag bio bizz is de goedkoopste met voeding paar euro per flesje ik zie geen foto

          • Jefkewiltnogs
            Jefkewiltnogs commented
            Editing a comment
            Nee ik ook niet, dat poste jij een tijd geleden.

            Dus je gebruikt grow, bloom en cal mag?

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            klopt de basis voeding met plagron had ik al in week 3tot 4bloei al gele bladeren en nu niks alles mooi groen en gezond en je geeft helekweek grow mee in het begin beetje raar omdat je dit gewend bent dat je moet stoppen met grow in de bloei haha snapte er niks ban dat kan niet kloppen hahah dus wel super spul voor weinig geld en grote flessen voor maar paar euro en je hoeft geen ph en ec te meten voor de luie kweker onder ons ideaal

          Oorspronkelijk geplaatst door Tijnie82 View Post
          toch nog ff nieuwe lampen gehaalt voor het voor groei hokje zijn led tl geworden cool white en warm white dus dit zal vast een stuk beter zijn dan wat er nu in zit morgen zet k ze er in

          deze mogen volgens mij haast wel tegen de plantjes aan is maar 2x 4watt andere past er niet in groter binnen maat van het kastje is nogal een beetje een beetje krapjes
          Moette stekjes geen 6000k kleurcode hebben dat meer blauw is? 2700 is meer naar de rode kant?

          Comment


          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            poe dat weet ik niet maar begreep van hork door het lage wattage de plantjes minder hoeven verdampen en zo beter kunne wortelen hoe je dat met die lampen moet doen zo als jij geen idee heb ze vanaf de 4watt lamp gelijk onder de 480watt staan nu alleen wat verder van de lamp.af paar dagen en na 3a4dagen gewoon normaal onder delamp als de rest dit is hoe ik het doe denk niet dat je 4lampen nodig bent om stekmen goed te wortelen maar dat is joun keus hoeveel je dr op hangt ik

          • Jefkewiltnogs
            Jefkewiltnogs commented
            Editing a comment
            Tijnie82 Na week 2 kan je volgens mij zeggen dat die early veg is. Daarom wil ik dan stapsgewijs meer lampen introduceren en als die midveg is overschakelen naar het canon zodat die echt zijn zin krijgt. Ik ga scrog werken. Belgie mag maar 1 plant en heb hier tentje 60-60 dus dat lijkt me de manier van werken dan wel. Ook met gaandeweg lampen toevoegen kan ik kosten besparen. Denk niet dat een klein plantje zoveel licht echt opneemt. Enkel wat die nodig heeft daarom eerst zo beginnen en dan voor de bloei overschakelen zodat de plant het gewoon is.

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            maar als je maar een plantje neemt en je wil een leuke opbrengst hebben zal ik zoon groot mogelijke pot pakken eentje die net is je tentje past zo krijg je ook een mooi boompje met een goed groot wortelstelsel en een grote buffer omdat je meer grond hebt is alleen maar beter als je mij vraagt je hoeft minder vaak water te geven in een grote pot alleen maar win win als je een goede twee week een stek goed laat wortelen zou je die inprincipe al wel potten of het ergste geval 3 week dan zou ze in principe makkelijk onder de ts600 is niet zoon sterke lamp dat verschil kunne ze makkelijk aan en als je maar een stek gaat maken heb je al die lampen ook niet nodig is dan alleen maar weg gegooit geld en als je geld wil bespaaren is dat de makkelijkste manier 16wat lamp of 17 watt lamp is meer dan genoug hoe meer wattage des te harder moet de stek werken en verdampt veel meer dan nodig is en als je met een tent werkt is het makkelijk als je een propogator hebt kast paar euro bij action in het begin met stekken is een hogere lv beter vandaar de propogator
            kan je bijwijzevan naast je tent zetten met een lampje dr op mits je tent licht dicht is naar mate je beetje wortels ziet langzaam het schuifje open zodat ze wenne aan de normale lv en als ze wortels hebbe hoefen ze niet meer via de bladeren opte nemen maar via de wortels

          Oorspronkelijk geplaatst door Tijnie82 View Post
          de winnaars die er bij komen is .......

          nortern light 7week bloei lekker snel dus
          Als ze 7 weken bloei zeggen dan is dit toch na de veg periode 7 weken of het totaal na ontspruiten? Ik probeer hier in je blog duiding op vanalles te krijgen.

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Als de klok op 12/12 gaat start de bloeiperiode, de officiƫle telling van de bloei is ongeveer 2 weken na 12/12 als je in de toppen ongeveer een 20 tal bloeiharen waarneemt(pruikje), dan ga je pas de b.v. 7 weken tellen, wat de zaadboer aangeeft moet je ook niet vanuit gaan, op het laatst moet je de trichomen in de gaten houden, dat is de beste indicatie

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            dr staat op het kaartje van de zaad boer vanaf ontkiemen tot oogst maar ik ga uit van ongv 12week dat ze klaar zijn met auto,s komen er meestal week of 3bij of je moet van vroeg geoogste wiet houden ik niet wil knetter worden als ik rook hehehe

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            en dat is een femm of autoflower
            met hps was vaak na 2week dat de plant bloeide maar merk het zelf ook met led duurt het toch wel drie week voor k bloei kan beginnen te tellen
        Bezig...
        X